Merhaba, çocuk gelişimi önlisans diplomam var dgs ile sosyal hizmet bölümüne tamamlayıp yurtdışında psikoloji ya da aile danışmanlığı/terapisi alanlarında yüksek lisans yapıp terapist/danışman olabilirim. Ama benim için kazanacağım para da çok önemli. Hem yurtdışındaki hem türkiye'deki maaşlara baktığımda mesleğin yükselme terfi kısmını da düşündüğümde insan kaynakları müdürü/yöneticisi olarak cok daha fazla para kazanabilirim gibi duruyor. Ab vatandaşıyım bu yüzden yurtdışını da düsünüyorum. Siz meslek olarak hangi alana yönelmemi tavsiye edersiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılKişinin mutlu olduğu işi yapmalıdır. Çünkü bir günün 8 saatini işe veriyorsun haftada 5 gün çalırsan 40 saat yapar ama haftada 6 gün çalırsan 48 saat yapar. Eve geliyorsun günün 4 saatini uyanık geçiyorsun geri kalan da uyuyorsun 5 gün çalışan için 20 saat yapar 6 gün çalışan için haftanın 24 saatini veriyorsun. Yani günün ve haftanın çoğunu işte geçiyorsun. Ve kendini ayarıcak vaktinde yok fark ettisen. Hafta sonlarım var diyorsun lakin evlendiğinde hafta sonları çocuklarla ilgileneceksin. Kocan la ilgileneceksin. Onun için ki mutlu ve zevk alacağı işleri yaparsanız sizin için iyi olur. Belki beni fazla bencil olarak görüryorsunuz. Ama insan biraz bencil olması lazım şart çünkü sistem bencildir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılKızlar Bir Adım Öne Bence ikiside zor yani ben ikisininde yapamazdım. Ama yapılacak kadınlar çok o yüzden yapabilene ikiside kazançlı olur
00 Yorumla
+1 yılTerapist olman daha çok iş yapar. Kendine özel yer açabilirsin. Diğer türlü sadece kurumlarda iş bulabileceksin.
00 Yorumla
+1 yılİnsan kaynakları okuyorum sektör artık pandemiyle birlikte home office döndü pandemi bitti hala bu devam ediyor işçi alımı az diye duydum ama yinede sen bilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2 saat video izleyip aile ve cift terapisti sertifikasi alıyorlar
00 Yorumla
+1 yılİlgin olandan daha çok kazanırsın
00 Yorumla
+1 yılKöprü altları daha güzel
00 Yorumla
+1 yılÇift terapistliği.. paranın içinden geçersin
00 Yorumla
+1 yılİnsan kaynakları
00 YorumlaAile çift
00 Yorumla
+1 yılÇift terapistliği
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Meslek alanı olarak insan kaynakları mı yoksa aile ve çift terapistliği mi daha kazançlı olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer