Meslek alanı olarak insan kaynakları mı yoksa aile ve çift terapistliği mi daha kazançlı olur?

Merhaba, çocuk gelişimi önlisans diplomam var dgs ile sosyal hizmet bölümüne tamamlayıp yurtdışında psikoloji ya da aile danışmanlığı/terapisi alanlarında yüksek lisans yapıp terapist/danışman olabilirim. Ama benim için kazanacağım para da çok önemli. Hem yurtdışındaki hem türkiye'deki maaşlara baktığımda mesleğin yükselme terfi kısmını da düşündüğümde insan kaynakları müdürü/yöneticisi olarak cok daha fazla para kazanabilirim gibi duruyor. Ab vatandaşıyım bu yüzden yurtdışını da düsünüyorum. Siz meslek olarak hangi alana yönelmemi tavsiye edersiniz?
Meslek alanı olarak insan kaynakları mı yoksa aile ve çift terapistliği mi daha kazançlı olur?
Cevapla