+1 yılAh hadi ama güzelim buraya kadar geldin pes etmek ya da yarıda bırakmak için mi verdin onca çabayı üstelik o hayallerin ne olacak yaşamayacak mısın o hayalleri o hayaller sen istiyorsun diye var sen çaba göstermezsen hepsi yok olur hadi güzel kızım az daha sık dişini güneşli günler yakın
13 Yorumla
Soran+1 yılYa çok tatlısın gerçekten teşekkür ederim şimdi çalışmaya başlayıp bitince buraya yazıcam ❤️
- +1 yıl
Yiaa çok mutlu oldum ♥️ hadi bakalım derse bende ders çalışacağım benim de yaşanması gereken hayallerim var kolay kuzum 🌼
Soran+1 yılSana da kolay gelsin canım 🌸 ders challenge başlasın o zaman ⚔️😅
En İyi Cevaplar
+1 yılHer şeyden önce şunu sakın unutma ki sen çok değerli ve özelsin. Çalışmak kendine değer vermek, önemsemek ve başarmak için çabalamak demektir. Kendi ayakları üzerinde duran, güçlü, özgür, başarılı bir kadın olmak istemez misin? Sırf bunu görebilmek için, bir gün aynaya baktığında "ben başardım" diyebilmek için bile çalışmaya değer. Evet yorulacaksın, sıkılacaksın, zaman zaman başarısız da olacaksın. Ama ne olursa olsun güçlü ve asil kadın için çalışmaktan asla vazgeçmeyecek ve motivasyonunu her ne olursa olsun kaybetmeyeceksin. Sen bir kadınsın. Dilediğin her şeyi başarabilecek güce ve zekaya sahipsin bunu asla unutma.
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 💕
- +1 yıl
Rica ederim. Başarılar dilerim 🙏🙂
Soran+1 yılÇok sağol 🌸
+1 yıleğer işe başlamışsam beni genelde motive eden şey yarısına kadar gelip bırakırsam kendimi aptal hissedeceğim sanrısı. madem yarıladım, tamamlamam lazım onu. iyi veya kötü bitmeli.
bir diğer motivasyon, amacıma ulaşma misyonu. onu kazanarak elde edeceğim şey.10 Yorumla
+1 yılÖncelikle motivasyonunu etkileyen bir durum bar mı bilmek gerekiyor. Ayrıca özele girmeden tavsiyem müzik tabiki kulaklığı takıp işe koyulabilirsin. Zaten bu sorudan da anlıyorum ki gayet çalışkan ve tuttuğunu koparan bir kadınsın. Durma devam et 💪😊
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
+1 yılNeden çalışmanız gerektiğinden çok hedefinize gitmek için ne yapmanız gerektiğini düşünün. O zaman çalışıyor değilde hedefinize yürüyor olmanın verdiği keyifle ilerlersiniz.
10 Yorumla
+1 yılMotivasyona bağlı kalmadan çalışacağına inan işleri planlayarak yaparsan sıkılma oranın azalır.
Hepsinden önemlisi biriktirme ve erteleme10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYürüyüş kadar iyi bir motivasyon yok. Bi de iş arkadaşlarınla iyi geçinmeye çalış
10 Yorumla
+1 yılMotivasyon iş bitirdikten sorna oluşur işten önce değil
00 Yorumlabiraz çık gez öyle çalış. ben genelde böyle yaparımda
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAy sonuna ne kaldı gelecek parayla kendimi şımartacağım de.
00 YorumlaMüzik ve sevişmek en iyi motive edici şey.
10 Yorumla
+1 yılKPSS mi çalışıyorsun 😁
110 Yorumla
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Ne peki
Soran+1 yılVizelere çalışıyordum
- +1 yıl
Berbat gerçekten :(
Soran+1 yılSon 2 sınav kaldı onlar da bitsin kurtuluyorum 😅
- +1 yıl
Kaçıncı sınıfsın
Soran+1 yıl5 uzatmaları oynuyorum
- +1 yıl
İyi iyi bitmiş hayırlı olsun
Soran+1 yılSağol 😊
- +1 yıl
mimar olacaksın güzel meslek
Ders mi? Yoksa iş vs?
02 Yorumla
Soran+1 yılDers
+1 yılKendinden eminsen yaparsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜniversite mi okuyorsun?
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılKyk bursu alıyorsan ödeyeceğin 80 90k parayı düşün. Krediye dönmesin.
Soran+1 yılşu an almıyorum burs 😂 25k borcum var
Cevap sahibi+1 yıl😂 O borcu aldığına değsin diye çalış, ben de kütüpdeyim şuan😂
Soran+1 yılKolay gelsin iyi çalışmalar 🌸
+1 yılÇalışma boş ver
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 