Şehir dışında okumanın olumlu veya olumsuz yanları neler
Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
6Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Kendi başına kalırsın. Sorunlarla kendin yüzleşir, üstesinden gelmeyi öğrenirsin. Tabi sıkıcıdır. (Sosyal yeteneklerin zayıfsa vs.) Şehir var şehir var. Sırf üniversite okuyorum demek için de taşraya gitme derim.
Cevap
6Cevap
Aileden uzakta okumak hem büyümek hayat tecrübesi hem de özgürlük açısındna mükemmel ama çok fazla sorumluluk ve zolruüu var
Olumsuzu boş ver git kendi ayaklarının üzerinde durmayi öğrenirsin
Geçim sıkıntısı yoksa her şey kolay.
Olumlu yanı çok olumsuz yanı az
Aileden uzak olunca okgunlaşırsın
Olumsuz yönü çok
Şehire göre değişir
Olumsuz yanı az
Maddi sıkıntı olur
