Üniversite mezunu bir kadının çalışmaması eziklik mi?

Eziklik mi? Ya da ayıplanacak bir şey mi? Güzel bir iş bulamadığı için çalışmaması? Fakat zengin de değil, orta halli...
Güncellemeler
+1 yıl
Lise mezunu bir arkadaşım, ben 18 yaşından beri çalışıyorum etrafımda bir sen varsın çalışmayan dedi de, yani eziklemeye çalışıyor 😃
Üniversite mezunu bir kadının çalışmaması eziklik mi?
Cevapla