+1 yılKadının çalışması da çalışmaması da ayıplanacak bişey değil. Ayıp olan tek şey var o da insanların kendi hayatlarıyla ilgili yaptıkları tercihlere saygı duymayıp ayıplayan beyinsiz yobazlar
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılOrtalikta is yok kalmadı artık bos bos gezen üniversitelerle dolu ortalik gerci bu bir de insanin kendisiyle alakali yani simdi ne kadar bosta insan varsa calışmayan ama calışıpta yukselen insan da var hem de erken yaşta bir de yandan üniversite okuyup da calismauan bosa okumus oluyor haa ugrasmistir didinmistir elinden geleni yapmistir olmamıştır olabilir bak bu normal şimdikiler zaten okul okumak icin okuyor sırf elde diploma olsun diye
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇalışmak insanı güçlü kılar. Şahsen 15 yaşımda çalışmaya başladım. Kuaförde, tekstilde vb. Her türlü yerlerde çalıştım. Okurken de garsonluk yapıyordum. Üniversite bu sene bitti. Henüz işe başlamadım. Ama başlayınca uzun bir süre durmayı düşünmüyorum. Evde oturmak ayıp falan değil tabi ki ama insanın kendi parasını kazanması kişiyi güçlü kılar
10 Yorumla
+1 yılben çalışmak istemiyorum direkt prenses olmak istiyorum mesela. ama federaller işi bozuyo
11 Yorumla- +1 yıl
🥰🙏🏻
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışsan daha iyi. Ama maddi durumun zaten iyiyse ve çalışmayı sevmiyor isen bir zorunluluğun yok bence.
12 Yorumla
Soran+1 yılAslında iyi denmez, gezme ve kıyafet için aylık 2bine yakın verıolar, yetiyor çok şükür😅
Soran+1 yılMarka giyen biri değilim, uygun fiyata çok parça alırım, modaya düşkünüm
+1 yılValla ben erkeğim benim ayda bir asgari ücret gelirim olsa bende çalışmam sonuçta hayat senin nasıl mutluysan öyle yap
10 Yorumla
+1 yılÇalışmak gerek ama her sabah rızıklar dağılıyor. İyi bir iş beklenirse şu devirde daha çok beklenir bana kalırsa direkt aç kalınacak bir devirdeyiz.
10 Yorumlakendi tercihi desek 🤷♂️uygun bir iş bulduğunu düşündüğü ve buna ikna olunca çalışır..🤷♂️. ne eziklik, nede ayıplanacak bişii..
10 Yorumla
+1 yılEziklik olur mu.. bence onemliis dogru isi beklemek. Mutlaka bir yerde kirilir bu durum
10 YorumlaKadın erkek ne fark ediyor? Mezun olup bilr isteye çalışmayan çok insan biliyorum.
10 YorumlaYo değil her uni okuyan çalışacak diye bi kaide mi var, lilibeth in gelini de uni mezunu ama çalışmıyor
10 Yorumla
+1 yılHayır ya istediği gibi bulamamıştır sadece neden eziklik olsun
10 Yorumla
+1 yılhayır..
ama bir an önce hayata atılması gerekir..00 Yorumla
+1 yılya kocası zengindir ya da çalışacak güç bırakıyordur
01 Yorumla
Soran+1 yılBekarım
+1 yılNeden eziklik olsun Allah aşkına
10 Yorumla
+1 yılÜni mezunlarin cogu issiz zaten normal artik
10 Yorumla
+1 yılHic de ayıplanacak bisey degil..
10 Yorumla
+1 yılNormal zaten üniversite mezunları hep işsiz
10 Yorumla
+1 yılNapıyon yani evde misin hep?
014 Yorumla
Soran+1 yılBazen geziyorum😃
- +1 yıl
Evli misin?
Soran+1 yılBekar
- +1 yıl
Kaç yaşındasın?
Soran+1 yıl40😂
- +1 yıl
Abartma
Soran+1 yılNeden 😂😂
- +1 yıl
40 değilsindir ama 30 35 arası bişeysin
Soran+1 yılTaş gibiyim ama 20gibi😅🙈
- +1 yıl
Niye evlenmedin o zaman?
Soran+1 yılNeden bir kişiye bağlanayım🙈☺️
- +1 yıl
Sen de haklısın hayat sıkıcı olur öyle.
Takip atar mısın bişey sorcam
Soran+1 yılÖzel mi
- +1 yıl
Evet biraz
+1 yılHayır kendi tercihi saygı duyarım
00 YorumlaYoo çalışmayabilir
10 Yorumla
+1 yılNe alaka ya
10 Yorumlaİstediğini yapabilir
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHayır kime ne
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışması kendisi için iyiydi ama eziklik değil
00 Yorumla
+1 yılDeğil.
00 YorumlaNiye ezik olsun
00 YorumlaDeğil
10 YorumlaEvet yhaa
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer