Babamın durağında bayan müşterileri ben alıp götürüyorum herkes garip bakıyor. Kadından taksici olmaz mi? 

Neden olmasın!
Kadından taksici olmaz!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Neden olmasin ki 😎😎
Neden olmasin ki
Cevap
14Cevap
Kadında taksici olur neden olmasın
Sana öyle bakanlar hala kadından taksicimi olur zihniyetindeler sen yapmaya devam et arkanda biz varız.
alışılmadık bir durum olduğu için bakıyorlardır. bende bir kadın taksiciye denk geldim ve selfie çekilmiştik.
belge var mı? belge. bu işi yapabilmek için.
Src belgesi mi? Var
ehliyetin haricinde taksicilik yapabilmen için çeşitli belgeler alman gerekiyor. baban taksiciyse bunları bilmen gerekirdi.
Neden olmasın toplum bazı şeyleri kadına uzak görüyor galiba bundan 4 5 sene öncede kadın taksiciler vardı burada.
Olur. Hem de âlâsı olur. Bir kadın istediğinde her şeyin en iyisini yapar. Garip bakanlara inat sen aldırma çalışmaya devam 😉
Neden olmasın erkeklerin yapabildiği şeyleri kadınlarda yapabilirKızlar Bir Adım Öne
normal taksici abilerimiz gibi bindirim olmuyodur diye düşünüyorum. Bence olur
Olur bura da bayan otobüs şoförü var metro treni kullanan var.
olur nie olmasın ne güzel işte bayan müşteriler gönül rahatlığı ile binerler
İETT kullanan kadınlar da var hiç binmedim ama çok gördüm
Kadınlar istediği bütün herşeyi başarır bence kadın taksicilerin ve şoförlerin arkasındayız geçen otobüse binerken kadın bi şöför gördüm bu beni mutlu etti devammmm!!!
olur kadınlar araba süremez mi :D
ilk kez gördüklerinden
Kadından her şey olur, oluyor da zaten.. Kadının yapamayacağı hiçbir şey yoktur..
neden olmasın kadınlardan her şey olur
Milletin öküzlüğü işte. Garipsencek bi durum yok
Alışılmadık bir durum çünkü
iettci olunuyo taksici nie olmasın
Avrupada o kadar cok ki.
Kadın taksici var zaten
Güzel bir kadınsan bakarlar.
Cok ta guzel olur
Yahu neden olmasın artık cinsiyetçilik bitsin
Bence güzel bişey
