Evlilik 2 kişilik bir kurum. Neden hep erkekler kadınlar üzerinde söz sahibi olma hakkını görüyorlar? Kadın bir bireydir ve kendi kararını verebilir ev hanımı da olsa böyle iş sahibi de olsa böyle. Bir erkek bir kadının yaşam tarzı, kılık - kıyafeti , din, dil, ırkına, hayatına karışma hakkına sahip değildir. Tüm tek tanrılı dinlerde erkek kadının üzerinde söz sahibi oluyor bence o tek tanrılı dinlerdeki kitapları erkekler yazıyor ve işine geldiği gibi kendini üstün kılıyor. Kadınlar neden eril tiplerle evleniyor? Kusura bakmayın ama hiçbir erkek benim yaşam tarzıma , kılık kıyafetime evlendikten veya çocuk olduktan sonra herhangi bir işte çalışıp çalışamayacağıma karışma hakkına sahip değil. Bazı kadınlar ben eşime açık kıyafet giydirtmem diyen geri kafalı taş devrinden kalma erkeklere taviz veriyor sonra bütün erkekler kendini bir şey sanıp kadınlara karışıyor. Müslümanlığı kendinize saklayın. Türkiye’de verilmesi gereken eğitimler; - Bir kadın istediği yerde çalışır, meslek veya kariyer sahibi olabilir bir erkek buna karışamaz eğitimi - İsteyen istediğini giyer karışmayın dininizi kendinize saklayın eğitimi - Kıskançlık sevgi belirtisi değildir özgüven eksikliğidir eğitimi Size ev işlerinde yardım etmeyen, kılık kıyafetinize karışan, işe gitmenize izin vermeyen size bu kötülüğü yapan ekonomik bağımsızlığınızı engelleyen erkek egosuna sahip hayatınıza yaşantınıza müdahale eden erkeklerle evlenmeyin. Kadın bir bireydir ve kendi kararını kendi alabilir. Sizin iradenize karışan, sizi değiştirmeye çalışan sizi sevmiyordur. Açık giyinen kız sevmiyorsanız açık giyinmeyen bir kız tercih edebilirsiniz. İnsanları değiştirmeye çalışmayın. Maço, dediğim dedik, erkeği kadından üstün gören, kuyruğu sıkışınca şiddete başvuran, kaba, modern olmayan , geri kafalı erkekleri hayatınıza almayın. Türkiye’de kadın- erkek eşittir bunu bilmek için illa ki feminist olmanıza gerek yok. Kadın da insan, erkek de insandır. Kadınlar ne zaman kendine değer vermeyen insanlardan uzaklaşmayı öğrenecek?
Neden erkekler hep kadınların üstünde söz sahibi olmaya çalışıyor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir konuda katılıyorum oda maço, kaba, cahil (şiddet uygulayan , katiller ve tecavüzcüler) erkeklerden uzak durmalısınız. Coğunlukla kadın baskın durumda ve bundan şikayet eden erkek var mı? Yok peki neden erkeklerin başına benzer olaylar gelince duyurmuyoruz çünkü kin ve nefret duymuyoruz yani kısaca abartmıyoruz bir nevi o yönetirse'de yönetsin düşüncesi (çok ciddiye almama (aç gözlü olmaya gerek yok)). Demek istiyorum ki nefret ve kini kırmalıyız kadınlar erkeklere düşman oldu resmen her yerde kin ve nefret söylemi var eşit değiliz diyerek erkeklerden nefret etmeye başladılar ve ironik yani kanunlarda kadın hakları daha çok. Diğer bir kullanılan konu kadın cinayetleri tamamda kardeşim erkek cinayetleride var sadece kadınlarmı ölüyor dünyada. Kötü insanlar yüzünden insanlar ölüyor her insan katil ya da şiddet canlısı psikopat değildir. Kaç erkek iftiraya uğradı (yolda geçen erkek çocuk una iftira atan kız yüzüne o erkek çocuğu öldü) ya da hapise girdi (suçsuz olduğu anlaşılınca yıllar sonra çıktı ) veya darp edilenler ya da fiziksel ve psikolojik şiddet gören erkekler neden susuyor? Çünkü biz kinci değiliz. Siz erkeklere canım, aptal , canım keşke ölse derken hiçbir erkek kadınlara canım , aptal, keşke ölseler gibi sözler söylemedi. Erkekler gününde neden erkeklerin böyle bir günü varyaaa diyen sizsiniz , biz kadınlar günün de tüm annelerin ve kadınların kadınlar günü kutlu olsun deriz. Otobuste metroda centilmenlik eder ayakta gideriz kadınlar rahat etsin diye. Askerlerimiz dağda soğukta aç, ayakları patlamış kan içinde savaşırken neyse... O kadar çok yorum gördüm ki burada patladım sinirden genede kadınları seviyorum. Kadınlar olmadan erkekler bir hiç erkekler olmadan kadınlar bir hiçtir. Bu gidişle Türkiye'nin sonu iyi değil bi yandan eski eşini öldürenler , tecavüzcüler, erkek düşmanları , kıskanç kadınlar, açgözlülük, rüşvet alan memurlar, ekonomi, insanların bölünmesi, mülteciler, devleti yönetenlerin gafletleri, terör örgütleri, lgbt... Çok uzun oldu okuyan varmıdır? Okuduysan görüşünü belli etki yanlışım varsa düzeltim.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kıskanç erkekler de var LGBT değişik bir olay zaten
Ekonomik olarak güçlü kimse evde onun sözü geçer hayal kurma doktor bir kadınla ev hanımı kadının evde sözü aynı şekilde geçmez ayakların üzerinde duramıyorsan ekonomik özgürlüğün yoksa ses çıkaramazsın çıkarırsan zaten zararlı çıkarsın
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Saçma ataerkil düzen işte Erkek işsiz olsa da ses çıkarır kadın çıkaramaz
İşsiz erkek kız istemeye gittiği zaman zerre değer görmüyor ama işsiz kız evlenmek istese prenses muamelesi görüyor Türkiye de işsiz erkek daha çok ezilir
Yüzyıllardır süren bu saçma düşünceler maalesef son bulmayacak ve bizler başka şiddet mağduru kadınlar için adaleti sosyal medyalarda arayacağız susmayın alttan almayın sustukça çoğalıyorlar şiddete şiddetle karşılık vermeyin ama kendinizi savunmak için savunma sanatlarında hiç değilse bir iki tanesini öğrenin illa kursa gitmeye gerek yok videolu dersleri izleyip öğrenebilirsiniz
Kadini birey olarak degil de kendi yönetimi altında olması gereken bir eşya sanan erkekler bunları yapıyor. Yönetemediklerini de zaten ya pisikolojik olarak manipüle ediyor ya da şiddet uyguluyor. Din, ahlak ve politika kadın bedeni üzerinden kuruluyor maalesef.
çünkü özgüvensizdir çünkü ailesiyle yaşarken anneyi de kardeşi de öyle baskılamıştır ve kimse sesini çıkartmamıştır çünkü karşısında sesi çıkmayan bir kadın ya d açalışmaan bir kadın varsa ona muhtaç olduğunu düşünerek keyiflenir hasta zihniyetler bunlar ynai
Helal olsun senin gibi güçlü kadın görmek beni çok gururlandırdı gercekten müthişsin insaallah bütün kadınlarımız senin gibi olur günün birinde harfi harfine katılıyorum sevgilim 1 yıllı karışmaya kalktı mesela hayır dedim beni böyle tanıdın böyle istedin o zaman ayrılalım istemiyorsan dedim geri vites yaptı hemen
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İslâm dininde böyle bir üstünlük söz konusu değildir, tamamlayıcılık vardır. Kadının isteklerine (Çok absürt olmadığı sürece) önem verilir. Bir kıstas yine var diye düşünüyorsanız bu erkek için de geçerlidir mesela eşinizin kadın kıyafetleriyle modellik yapmasını normal karşılayamazsınız değil mi? Her şeyin bir sınırı vardır ve olmalı. İşte bu ince detaylara dikkat edildiği sürece kimsenin diğerine bir üstünlüğü yoktur.
Şu an bildiğimiz, yaşadığımız İslâm anlayışı gelenekle harmanlanmıştır yani salt İslâm' da yaşadığımız gibi bir üstünlük yoktur. Peygamber Efendimiz (s. a. v.) 'in yaşantısında da kadınların sözüne önem verilir, kadınlar değer görürdü. Bizdeki toplum yapısı maalesef Hz. Muhammed' den değil, Hz. Ömer' den gelmektedir. Bu iki dönemi karşılaştırırsanız yapımızın ne salt İslâm ne de bu dinin Peygamber'inin anlayışına uygun olmadığını fark edeceksinizdir. Lütfen insanlara ve anlatılanlara bakarak ilerlemeyin. Bu bir alim bile olsa sözünü tartın.
Kadın da aynı sorumlulukları alsın arkanızda durayım. Aynı haklar ama farklı sorumluluklar olmaz öyle 😀
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir erkek yapabiliyorsa kadın da yapabilir kadınları çiçek gibi yetiştirmesinler ben mesela çok kızıyorum otobüste erkek kadına yer veriyor ayakta dursak bir yerimiz incinmez hamileye yer veren erkeği anlarım ama bir kıza yer vermek zorunda değilsiniz
😂😂 hemcinslerinizi tanıyın biraz. Çoğu serseri sert maço erkek severim diyor. Istediğiniz yerden araştırın ulaştığınız sonuçları görünce de hı hı dersin