Kızlar Bir Adım Öne A101'de müdür olarak çalışıyorum ama artık çok yoruldum. İstifa etmeli miyim sizce? (Sayfa 2) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor A101'de müdür olarak çalışıyorum ama artık çok yoruldum. İstifa etmeli miyim sizce? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
irthell Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Spotify kullanıyor musunuz 2 6 Yorumla irthell +1 yıl Fularsız Entellik isminde bir profil var. Kariyerini çöpe atma rehberi diye bir podcast serisi oluşturmuş. Dinlemenizi öneririm:) Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla irthell +1 yıl İndirebilirsiniz Yorumla Soran +1 yıl Peki indirsem beni vazgeçirir mi Yorumla irthell +1 yıl Kimse sizin yerinize karar veremez. Sadece bir fikir olabilmesi adına önerdim. Belki fark etmediğiniz bir şey fark edersiniz ve kararınızı buna göre vermek istersiniz. Yorumla Soran +1 yıl Tamam teşekkür ederim bakıcam Yorumla
bycr0niccc Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 79% +1 yıl Nedeni yok mu 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Yoruldum Yorumla bycr0niccc +1 yıl İzine çık? Sonra pişman olma iş bulamazsın Yorumla Soran +1 yıl İzin vermiyorlar 21 gün yıllık iznim var içerde Yorumla bycr0niccc +1 yıl Başka iş bulabilirsen çık o zaman Yorumla Soran +1 yıl BİM i düşünüyorum Yorumla bycr0niccc +1 yıl BİM daha iyi oraya göre Yorumla Soran +1 yıl En azından saatleri iyi Yorumla
hicetikdegilll Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Av kalıyormussunuz diye duydum doğru mu 😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl İş bitmeyince kalıyoruz Yorumla hicetikdegilll +1 yıl Abowww zor iş valla Yorumla
makenzaviich Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl sebep 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sıkıldım çok bunaldım Yorumla
PembişHanım Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Is bırakacak devir değil. 1 1 Yorumla RüstemPaşa +1 yıl Çok doğru söylediniz.Ekmek aslanın ağzında diyorlar ya... Aslan bile ekmeksiz kaldı aç geziyor Yorumla
Hugoo_Beu Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Maaşın me 0 8 Yorumla Soran +1 yıl 5 400 Yorumla Hugoo_Beu +1 yıl Oha.. çok az.. normsl personel ne alıyor Yorumla Soran +1 yıl 5000 Yorumla Hugoo_Beu +1 yıl Cekilmez Yorumla Soran +1 yıl Çekiyorlar işte Yorumla Hugoo_Beu +1 yıl Nerdesin sehir Yorumla Soran +1 yıl İzmir Yorumla Hugoo_Beu +1 yıl Yok bee Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Neden edeceks8n 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yoruldum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne iş yapacaksın Yorumla Soran +1 yıl Tibbi sekreterlik kursuna yazıldım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Benfe Müdürüm parasını hakket
Spotify kullanıyor musunuz
Fularsız Entellik isminde bir profil var. Kariyerini çöpe atma rehberi diye bir podcast serisi oluşturmuş. Dinlemenizi öneririm:)
Hayır
İndirebilirsiniz
Peki indirsem beni vazgeçirir mi
Kimse sizin yerinize karar veremez. Sadece bir fikir olabilmesi adına önerdim. Belki fark etmediğiniz bir şey fark edersiniz ve kararınızı buna göre vermek istersiniz.
Tamam teşekkür ederim bakıcam
Müdürsen istifa etme kolay olunmuyor
A101 mi nefret ediyorum ordan
Sen et ben başvuru yapayım
Başka iş yoksa çalışmalısın.
Daha iyi iş bulabilirsen
Nedeni yok mu
Yoruldum
İzine çık? Sonra pişman olma iş bulamazsın
İzin vermiyorlar 21 gün yıllık iznim var içerde
Başka iş bulabilirsen çık o zaman
BİM i düşünüyorum
BİM daha iyi oraya göre
En azından saatleri iyi
Av kalıyormussunuz diye duydum doğru mu 😂
İş bitmeyince kalıyoruz
Abowww zor iş valla
sebep
Sıkıldım çok bunaldım
daha iyi iş bulma şansın varsa ayrıl
Is bırakacak devir değil.
Çok doğru söylediniz.
Ekmek aslanın ağzında diyorlar ya... Aslan bile ekmeksiz kaldı aç geziyor
Yorulduysan dinlenebilirsin artık
Yani etmeme önce
Et kurtul
Parasız kalacak olan sensin aslanım sen bilirsin
Sen bilirsin
bıktıysan bırakcan
Et..
Et bence daha iyisini bulursun
Neden sıkıldın
nesi zorr
Kaç para maaşın var
Etmelisin
başka ne iş yapcan?
hic bir is eglenceli değil ki zaten
Mevzu seni bağlar
Çok sitresli ya
A101 kazıkçı
Ne kadar maaş alıyor ve kaç saat çalışma
Sen bilirsin
İstifa etme iş yok
Maaşın azsa çık market işi gerçekten zor
Maşallah maaş kacti
Onu sen bilecen
Bence de et
Maaşın me
5 400
Oha.. çok az.. normsl personel ne alıyor
5000
Cekilmez
Çekiyorlar işte
Nerdesin sehir
İzmir
Yok bee
Etme
Aynen katılıyorum
Et bence
Müdür ol
İs bulursan ett
Kendi tercihin
maaşın ne kadar
Maaşı ne kadar
Dübür yardımcısı zor
Neden edeceks8n
Yoruldum
Ne iş yapacaksın
Tibbi sekreterlik kursuna yazıldım