2 senelik sağlık okudum. Özel bi hastaneye girmiştim 1 ay zor durdum istifa ettim çalışanlar vs baskıcıydı. Uzun süredir işsizdim şehir hastanesinde sözleşmeli çalışmak icin oranın sorumlusuna mail atmıştım bana cevap gelmiş cv nizi atar mısınız bana diye. Yani mülakata vs davet edilip belki işe alınabilirim.
Zaten yeni mezunum tecrübesizim gene aynı sorunları yaşarım diye çok korkuyorum bazıları da özel hastaneler zor olur ama devlet şehir hastaneleri daha iyi fazla karışan eden olmaz diyor acaba oyle mi gerçekten bilmiyorum. Bu korkakligi nasıl üzerinden atabilirim sanki gene laf yerim yapamam gibi korku var üzerimde 😑 görüntüleme okudum bu arada
Zaten yeni mezunum tecrübesizim gene aynı sorunları yaşarım diye çok korkuyorum bazıları da özel hastaneler zor olur ama devlet şehir hastaneleri daha iyi fazla karışan eden olmaz diyor acaba oyle mi gerçekten bilmiyorum. Bu korkakligi nasıl üzerinden atabilirim sanki gene laf yerim yapamam gibi korku var üzerimde 😑 görüntüleme okudum bu arada

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer