İşe girip çalışmaya korkuyorum, ne yapabilirim?

2 senelik sağlık okudum. Özel bi hastaneye girmiştim 1 ay zor durdum istifa ettim çalışanlar vs baskıcıydı. Uzun süredir işsizdim şehir hastanesinde sözleşmeli çalışmak icin oranın sorumlusuna mail atmıştım bana cevap gelmiş cv nizi atar mısınız bana diye. Yani mülakata vs davet edilip belki işe alınabilirim.

Zaten yeni mezunum tecrübesizim gene aynı sorunları yaşarım diye çok korkuyorum bazıları da özel hastaneler zor olur ama devlet şehir hastaneleri daha iyi fazla karışan eden olmaz diyor acaba oyle mi gerçekten bilmiyorum. Bu korkakligi nasıl üzerinden atabilirim sanki gene laf yerim yapamam gibi korku var üzerimde 😑 görüntüleme okudum bu arada
İşe girip çalışmaya korkuyorum, ne yapabilirim?
Cevapla