Kızlar Bir Adım Öne İTÜ Gemi Kaptanlığı bölümünü tavsiye eder misiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İstanbul teknik üniversitesi gemi kaptanlığı bölümünü tavsiye edermisiniz İTÜ Gemi Kaptanlığı bölümünü tavsiye eder misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Yenibirisiyimben Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yahu az mantıklı bölüm yaz geleceği mantıklı olan 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Neden ki bu mesleğin geleceği kötümü Yorumla Yenibirisiyimben +1 yıl Çünkü kadınsın cinsiyetlerr göre ayrımlasmış meslekler var. Yani cam tavan sendromuna maruz kalabilirsin Yorumla
MUSTAFAZKN Takip Et Xper 1 Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Hayalimdi, kursağımda kaldı 😒 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Neden ki Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Tercihlerime müdahale ve akabinde yanlış tercihler Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yane anlayamadım Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Yahu okul tecihlerime çeşitli bahaneler uydurup o mesleği seçmeme engel oldular işte neyini anlayamadın 😃 Yorumla Soran +1 yıl Neden zor diyemi Yorumla MUSTAFAZKN +1 yıl Ya ben o zaman nasıl hergün Kabataşa gidip gelecekmişim de yazı varmış kışı varmış yağmuru çamuru falan. O zaman ki akılla da kandık işte lise de. Şimdiki aklım olsa imkanı yok vazgeçiremezlerdi. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yahu az mantıklı bölüm yaz geleceği mantıklı olan
Neden ki bu mesleğin geleceği kötümü
Çünkü kadınsın cinsiyetlerr göre ayrımlasmış meslekler var. Yani cam tavan sendromuna maruz kalabilirsin
Hayalimdi, kursağımda kaldı 😒
Neden ki
Tercihlerime müdahale ve akabinde yanlış tercihler
Nasıl yane anlayamadım
Yahu okul tecihlerime çeşitli bahaneler uydurup o mesleği seçmeme engel oldular işte neyini anlayamadın 😃
Neden zor diyemi
Ya ben o zaman nasıl hergün Kabataşa gidip gelecekmişim de yazı varmış kışı varmış yağmuru çamuru falan. O zaman ki akılla da kandık işte lise de. Şimdiki aklım olsa imkanı yok vazgeçiremezlerdi.
Sevdiğin bi şeyse okumalısın
Güzel bir bölüm bence
Ederim
Etmem
Neden