Tıp eğitimi 6 yıl üstüne üstlük plastik cerrahi eğitimi de 5 yıl ve son derece ağır. Replantasyonlar, serbest flepler vb en kısa ameliyatı 6-7 saat sürüyor çok yıpratıcı ama buna rağmen bir sürü tanıdığım kadın plastik cerrah var
Kadinlar herhalde başka kadının daha güzel olmasını çekemiyorlar ve bunun için çaba sarfetmiyorlar. Bana saçma geliyor. Herhangi bir insanı mutlu edince ben de mutlu oluyorum.