Kızlar Bir Adım Öne Sevgilim evlenip çocuklarımız olunca çalışmanı istemem diyor. Mantıklı mı sizce? (Sayfa 3) Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 85 Yapay Zekaya Sor Sevgilim evlenip çocuklarımız olunca çalışmanı istemem diyor. Mantıklı mı sizce? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 13 kişi beğendi
Kartal0675 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 85% +1 yıl 45 yaş üstünde hala çocuk mu düşünüyorsun 0 0 Yorumla
efkardağıtan Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 67% +1 yıl Sen ne istiyorsun, istemem ayrı istemiyordum ayrı. 0 0 Yorumla
onurtan67 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 97% +1 yıl mantıklı, ev işlerini, çocuk bakımını kim yapacak. 0 0 Yorumla
hicetikdegilll Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Gayet mantıklı şayet bende izin vermem asla 0 0 Yorumla
Mrt34343434 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl 45 yaşındasın tehlikeli değil mi çocuk doğurman 0 0 Yorumla
Dickleregeldik Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Çalışınca çocuklara kim bakacak ben mi bakıcam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
45 yaş üstünde hala çocuk mu düşünüyorsun
Sen ne istiyorsun, istemem ayrı istemiyordum ayrı.
mantıklı, ev işlerini, çocuk bakımını kim yapacak.
Bence mantıklı işin eğer yorucu ise
Burada karar sana bağlı canım.
Senin karae vereceğin bir şey bilemiyorum.
Sevgilin zenginse mantıklı
Emeklilik primini tamamlayana kadar çalış.
Çocuklarla ilgilenmek daha iyi
Hele bı evlen çocukların olsun sonra düşünürsünüz
evet mantıklı
olabilir de olmayabilir de
Bence eşin haklı bu masum bir istek..
Mantıksız düşünüyor
Mesĺek ne
Senin icin iyi olmuyormu yani
değil
Çok mantıklı
Hele bı evleninde
Sana bagli sıkılmasan.
Hemen ayrıl
Herkes onu ister ama imkan meselesi
Mantıksız bence senin düşüncen onemli
Gayet mantıklı şayet bende izin vermem asla
Mantıksız
Tabiki hersey para degil
Mantıklı değil
İşime gelir
Mantıklı
Ne güzel işte mantıklı tabi ki
Mantıklı değil
45 yaşındasın tehlikeli değil mi çocuk doğurman
Değil
Maddi durum iyi ise neden olmasın ki
Evet
Saçam
Çalışınca çocuklara kim bakacak ben mi bakıcam
Evet hakkı olabilir
Senin tercihine bağlı onun değl
bence kısmen haklı
Bence çok mantıklı
Haklı
Doğru
Bulmussun evde otur diyen kaciema 😅
en doğrusu bu olur diye düşünüyorum.
İyi söylüyor
Mantikli
Ne iş yapıyorsun
Kişiye göre değişir
Yaşın 45 mi?
Mantıklı
hayır
Mantıklı
Mantıksız 🤦♀️
Doğru demiş sevgilin
Mantıklı...
Değil.
Hayir