Zaten cocugun olunca bide calisirsan zor olur. Cogu kadinlar cocugu olunca calismiyor artik
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu nasıl düşünce ya sakın dediğini yapma ne oluyor anne olunca? Her şey yasak günah mı oluyor? Ben olsam ayrılırdım anneyi yormak istemiyorum yalanına inanmayın
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Çoçuk bakmak kadının işi görevi sadece değildir çoçoğu sevmek babalık değildir
evlendikten sonra kocan dahi olsa seni bu sekilde kısıtlayamaz bugün yarın bosanma durumuna gelirseniz bi birikimin olmayacak ayrica hayatinin sonuna kadar bir erkegin parasina bakmaktansa tek basına kendi parani kazanıp daha kaliteli bir yasam surebilirsin
Evlenmek sanki mantıklı mı, evlenip çalışmamak mantıklı olsun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çocuk sadece anne şefkati ile değil baba şefkati ile de büyümeli o zaman o da çalışmasın. Çocuğa bakmak sadece annenin görevi değildir. Bunu bir öğrenemedi erkekler.
Kendince haklı guzel bir düşünce ama bu devirde tek kişi çalışıp gecinebilen var mı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
coxuk bakmak kolay mi zaten. hep calisip hem cocuga nasil bakcaksiniz. calismak isteyen cocuk yapmasin en bastan. gecenin 2 3 unde zir zir agliyor derdini bile anlamiyon.
Kesinlikle mantıklı, mesela eşim asker olduğu için böyle bir şansım yok.. Benim boş vaktim daha çok patron olduğum için.. Bizim velet benimle büyüyecek daha çok yani😀😀 ama öte yandan çocuğun ebeveyn ile büyümesi önemli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Anne bir çocuk için her şey onun gelişimi için çook önemli o yüzden ben evlenince kadınların çocuklarına bakması çalışmaması taraftarıyım.
Bir çocuk gelişimci olarak, Kreşlere bırakılan çocuklardan tutup, bakıcısına anne diye hitap eden çocuklar gördüm. İmkanım olsa okul çağına kadar kendim bakarım. Sonrasında onlar okuldayken işe girerdim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çocuklarla ilgilenmek iyi olur ama maddi güç için çalışmak ya da kendi geleceğiniz için çalışmak istiyorsanız bunu bir kez daha düşünün
Bencede çocuklarınla daha cok ilgilenirsin işe gidersen onlarla daha az vakit geçireceksin zor olacak hem senin için hem onlar için cocuklar biraz büyüdükten sonra girmek istersen girersin yine onlar daha önemli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Onun eline bakmanı ve parası ile seni yönetmeyi istiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
eğer durumunuz iyiyse çocuğuna sen bakmalısın çocuk bakmak hor görülecek bir durum değil bazıları başlamış yine
Çok çok maddi durumj yeterki olursa çocuğuna zamanayırmak en güzeli zaten ama yikede istediğin zaman bi şekilde tutunabişeceğin ona bağımlı olmayacağınh da bilmeli
Bence haklı üniversite okumama rağmen çocuklarıma ilerde beb bakmak için çalışan anne olmak istemem çocuklar büyüdükten sonra hemşirelik yapmayı düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Bu pandemi tamamen bitince evde çalışmak sanırım kalkacak.
Bence mantıklı bir çocuk anne baba ilgisiyle buyumeli
Kocan rahatlıkla bakabiliyosa olabilir tabi sende istemiyorsan. İstiyosan çaliş
Zaten cocugun olunca bide calisirsan zor olur. Cogu kadinlar cocugu olunca calismiyor artik
Bu nasıl düşünce ya sakın dediğini yapma ne oluyor anne olunca? Her şey yasak günah mı oluyor? Ben olsam ayrılırdım anneyi yormak istemiyorum yalanına inanmayın
Çoçuk bakmak kadının işi görevi sadece değildir çoçoğu sevmek babalık değildir
evlendikten sonra kocan dahi olsa seni bu sekilde kısıtlayamaz bugün yarın bosanma durumuna gelirseniz bi birikimin olmayacak ayrica hayatinin sonuna kadar bir erkegin parasina bakmaktansa tek basına kendi parani kazanıp daha kaliteli bir yasam surebilirsin
Haklıdır onun kazandığı para yetiyorsa , maneviyattan ödün vermeye gerek yok
Sen de deki ilk yıl ben bakarım sonraki birkaç yıl sen bak
Sorumluluklarin altindan tek basina gelebiliyorsa sende cocuklarinla gez eglen
Evlenmek sanki mantıklı mı, evlenip çalışmamak mantıklı olsun.
Çocuk sadece anne şefkati ile değil baba şefkati ile de büyümeli o zaman o da çalışmasın. Çocuğa bakmak sadece annenin görevi değildir. Bunu bir öğrenemedi erkekler.
İkiside çalışmazsa kim çalışcak kanka havadan mı gelecek para
Ne tatlı zsnginse sadece onun çalışması yetiyorsa bence mantıklı 🤷
Bunu sen karar vericeksin onun demesiyle bir adım atma
Oh valla ne güzel bir biz bulamadık şöyle sevgili 😒
Çocuklara belli bir seviyeye kadar bakman lazım tabi anne gibi büyütemez hiçkimse
Klasik bir düşünce yapısı bu. Maalesef bu devirde tek taraflı çalışan ailelerin geçinmesi zor.
tabıkıde haklı cocugu annesı buyutur anne kokusu rahatlatır
Bunun kararını verebilecek olan tek kişi sensin o yüzden mantıksız
Kendince haklı guzel bir düşünce ama bu devirde tek kişi çalışıp gecinebilen var mı
coxuk bakmak kolay mi zaten. hep calisip hem cocuga nasil bakcaksiniz. calismak isteyen cocuk yapmasin en bastan. gecenin 2 3 unde zir zir agliyor derdini bile anlamiyon.
Hele bir evlenin de sonra bu konuyu konuşursunuz zamanı gelince
Yanlis bisey soylememis ama artik tek kisiyle dönmüyo çark
Bencede olmasi gereken bu cocuklarimin anasi evimin kadini olacaksin diyor iste
Seni kendine muhtaç etmek için tatlı bir kandırmaca yapmaya çalışmış. Çalışma da gör dünya kaç bucak.
Bence haklı çocuklar anne şegkatinden mahrum büyüyor. Eğer evlenince bırak deseydi tam tersini söylerdim. Ama çocuklarımız olunca demiş. Haklı bence
Çalışmak güzel bir şey ama çocukları demek ki bakıcıya veya başkasına teslim etmek istemiyor sevgilin
Kesinlikle mantıklı, mesela eşim asker olduğu için böyle bir şansım yok.. Benim boş vaktim daha çok patron olduğum için.. Bizim velet benimle büyüyecek daha çok yani😀😀 ama öte yandan çocuğun ebeveyn ile büyümesi önemli
Anne bir çocuk için her şey onun gelişimi için çook önemli o yüzden ben evlenince kadınların çocuklarına bakması çalışmaması taraftarıyım.
Bir çocuk gelişimci olarak, Kreşlere bırakılan çocuklardan tutup, bakıcısına anne diye hitap eden çocuklar gördüm. İmkanım olsa okul çağına kadar kendim bakarım. Sonrasında onlar okuldayken işe girerdim.
Çocuklarla ilgilenmek iyi olur ama maddi güç için çalışmak ya da kendi geleceğiniz için çalışmak istiyorsanız bunu bir kez daha düşünün
Bencede çocuklarınla daha cok ilgilenirsin işe gidersen onlarla daha az vakit geçireceksin zor olacak hem senin için hem onlar için cocuklar biraz büyüdükten sonra girmek istersen girersin yine onlar daha önemli
Onun eline bakmanı ve parası ile seni yönetmeyi istiyor
eğer durumunuz iyiyse çocuğuna sen bakmalısın çocuk bakmak hor görülecek bir durum değil bazıları başlamış yine
Çok çok maddi durumj yeterki olursa çocuğuna zamanayırmak en güzeli zaten ama yikede istediğin zaman bi şekilde tutunabişeceğin ona bağımlı olmayacağınh da bilmeli
Bence haklı üniversite okumama rağmen çocuklarıma ilerde beb bakmak için çalışan anne olmak istemem çocuklar büyüdükten sonra hemşirelik yapmayı düşünüyorum
Bence mantıklı senin yorulmani istemiyor olabilir sonuçta çocuk anne sutune falan ihtiyaci var 3 yasina kadar annenin yaninda olmasi şart bence
Benimde böyle bir sorunum var. Ama hala kararsızım. Özelde çalışmam ama atansam çalışırm. Sende eğer ünv falan okuyorsan calismalisin bence.
bir süre bakarsın çocuguna biraz büyütünce anaokulan gider çalışırsın tekrardan okadarınada karışmasın bir zahmet
Allah Allah götüme bak sanki eve yumurtlamaya tavuk alıyor.
Yani çocuklarınıza eşinin bakmasını onlarla vakit geçirmesini istemiş olabilir
Hakkı mantıklı sağlıklı bireyler yetiştirmek için baştan sona anne eli değmesi lazım
Mantıkli en azindan 2 yaşına kadar anne çalışmamalı
Bana kalırsa mantıklı çünkü gelecek en önemlisi iyi bi şekilde yetiştirilmesi lazım çocukların
Hayır mantıklı değil, çok istiyorsa eşin evde otursun sen çalış😂😂
Yani olabilir bir istek ama sonuç olarak çocuğa sen bakacağına göre senin istediğin de önemli
Ha bire aile yapısını bozacak sorular sorun küfür etmicem
Maddiyati var herhalde bu kadar ozguvenli konustuguna göre
Ben çocukların 7 yaşına kadar anne baksın taraftariyim tabi babalairn da etkisi büyüktür ama anne başka bir sey
Ay bi evlenin de ne boş muhabbetler
Değil, çalış kendi ayaklarının üzerinde dur.
sende aynısını ona de
Buna esas karar verecek kişi sensin o değil
Mantıklı değil hem saçma
Maddi durumu iyiyse calisma tabi
Istesende calisamazsin ki😂
Sevgilin zenginse çalışma boş ver
Hayır mesleğini işini bırakma
bunun mantık neresinde Allah ını seversen
45 üstü çocuk oluyor mu?
Ileride ki aklını kullan