Kadınlarımız neden kendi değerlerini erkeğin davranışlarına göre ölçme eğiliminde?

Lütfen kendinize değer verin ya bu hayatınız bir kere elinizde, size değer vermiyor mu hadi eyw bu kadar basit ya. Nesli tükenen canlılar mı bunlar nedir yani. Yok kocişim, yok sevgilim beni seviyor ama bla bla. Kendinize gelin, tamam sevmek güzel de mantık çerçevesi denen bir şey var yahu, lütfen.
Kadınlarımız neden kendi değerlerini erkeğin davranışlarına göre ölçme eğiliminde?
Kadınlarımız neden kendi değerlerini erkeğin davranışlarına göre ölçme eğiliminde?
Cevapla