
Sizin bu konuda düşünceleriniz nelerdir? Siz en çok hangi mesleği yakıştırırsınız?

Mesleklerin cinsiyeti olmadığını savunan biri olarak şu mesleği yapması en gurur duyulası diyemeyecrğim. Ancak en sert geçişlisi olanı savaş komutasının kadında olması olurdu. Böyle bir durumda erkek komutasının pek bir şansı olmazdı diye düşünüyorum. Elbetteki savaşlar olmasın. #BenVarım #KızlarBirAdımÖne
Düşünmesi bile yetiyor,))
:))
Kadınların her meslekte olması gurur duyulası. Sadece bir meslek değil. Ayrımcılığın olmadığı her yer gururludur. Her iki cinsiyet içinde geçerli bu durum. Sadece kadınlar değil.
Kadınlar pilot olup uçabilir. Erkekler makyöz olup insanlara makyaj yapabilir.
Cevap
3Cevap
Sabiha Gökçen gibi savaş pilotu olan kadınlara ihtiyacımız var gadası
Yani benim için her mesleğin ayrı bir gururu vardır. Ancak asker, polis olanların yeri biraz daha farklıdır benim için.
Sevdiği işi en güzel şekilde yapan her iş gurur duyulasıdır bence🧚🏻♀️
İstediğini yapan her kadın gurur duyulasıdır meslekle alakası yok
Yazılım
İnşaat
Güvenlik
Askerlik
Doktorluk olabilir
