2020 Şubat'tan beri evden çalışıyorum, motivasyonumu kaybettim. Ne yapacağım?

İşkolik bir insandım işimi bitirmeden pc yi kapatmazdım. Azimli ve istekli biriydim. Fakat 2020 Şubat ayında korona yüzünden evden çalışma kararı çıktı ilk başlarda belli bir zaman evde oluruz sonra döneriz işe demiştik. Baktık iş vahim durumda ne yapacağımızı şaşırdık ilk başta herkes için evden nasıl calısacagını bilemez haldeydi. Zoomlar vs heyecanlı gelmeye başlamıstı. Sıkmıyordu bizi. Taa ki işler o kadar yoğun olmaya başladı 5 te biten bitmesi gereken mesaim 20:00-21:00 bazen de aksam 11-12 de biterdi. Biri doğum izne çıktı onun işini bana verdiler kızda doğum süresini uzattı 1 sene çocuk baktı 2020-2021 arasında. O sürede gece gündüz calıstım işi yetiştirmek için geceleyip sabahlardım hiç unutmıyorum sabah 5.30 da yatağa girdiğimi hatırlardım. Hafta sonu da bazen iş yetişmiyor diye mailler dosyalar vs bitirmek için yapardım. Gecen sene tatil yapamadım izin almak için plan yaptım onda da tatil beldelerinde yangın çıkması ve ileri tarihe göre tatil yapamadım rez yoktu. şu an inanılmaz bıkmış ve iş yapasım yok. Gerçekten yapamıyorum noldu bana böyle diye kızıyorum ama elimi değdirmek istemiyorum. Kafam dolu. Şirkette yaklasık 6,5 yıldır çalışıyorum normalde 12yıllık çalışma hayatım var. 32 yasımdayım bekarım da. Evde ailemle yaşıyorum. Bu sevmediğim özelliğimi nasıl atlatırım. İşlerim birikti yapamıyorum da. Napmam lazım ruhen ve bedenen bıkkınlık ve yorulmus hissediyorum. Bir de beni etkileyen şey gecen sene o kadae iş yaptığım halde 2 iş yaptığım halde geceme gündüzüme kattığım halde beklemediğim oranda zam aldım. Şirket çok kar yaptı her zaman yapıyor. Bu senede beklemediğim oranda zam aldım ama bana terfi gibi baska pozisyon teklif edecekler orada yeni maaş olur mu bilmiyorum şu an alacağım maaş zam ile birlikte 5300 net. Mba mezunuyum bunu da belirteyim
2020 Şubat'tan beri evden çalışıyorum, motivasyonumu kaybettim. Ne yapacağım?
Cevapla