Neden hep kadınlar erkeklere hizmet etmek zorunda?

Evlilik iki kişinin ortak bir araya geldiği kurumdur. Ev işleri neden hep kadının üzerine yıkılır? Artık kadınlar da çalışıyor erkekler de bizim önümüze bir kap sıcak yemek koymaktan gocunmasın o zaman. Televizyon karşısında göbek büyütüyorlar işten gelince ama kadınlar öyle değil. Neden erkekler bu kadar tembel?
Neden hep kadınlar erkeklere hizmet etmek zorunda?
Cevapla