Oje tercihlerim cıvıl cıvıl diye iş arkadaşım "kadınlar işte ciddiyetsiz oluyor" dedi. Bu saçmalık değil mi?

ben karakterim gereği cıvıl cıvıl giyinmeyi, süslenmeyi seven bir insanım. Bir pazarlama şirketinde çalışıyorum. Bugün ojem de sarı ve üstünde gülen surat var. İş arkadaşım görünce laf sokmaya çalıştı, kadınlar çok ciddiyetsiz işte dedi. Saçma değil mi yahu? Ojem böyle
Oje tercihlerim cıvıl cıvıl diye iş arkadaşım kadınlar işte ciddiyetsiz oluyor dedi. Bu saçmalık değil mi?
Oje tercihlerim cıvıl cıvıl diye iş arkadaşım "kadınlar işte ciddiyetsiz oluyor" dedi. Bu saçmalık değil mi?
Cevapla