+1 yılHerkes her istediğini tabi ki giyer ama bu çalışılan iş yerinin koşullarına göre de değişir. Masa başı bir iş ise ve beden gücü gerektirmeyecek bir çalışma düzenine sahip ise tabi ki de giyilir o ortamda, ama fabrika türü bir yer ise ve de kalabalık bir çalışma ortamı ise orada mini giyinmek çok absürt olur. Kimse giyinme özgürlüğüne karışamaz düşüncesiyle hareket edip de nerde ne giyinmesi gerektiğini bilmeyen insanlarla dolu her yer.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu sadece kadınlarda olan bir durum değil. Bazı kurumsal yerler bu konuda erkeklere de karışıyor. Yaşadığım şehir iş yerleriyle ünlü ve kurumsal bir yerde daha önce, iş yerine şortla gelen bir adamı geri gönderdiklerini duydum. Yani belli kurallar varsa herkes uymalı. Ama erkekler serbest, kadınlara yasak tabii ki de olmaz.
10 Yorumla
+1 yılBizim şirketin (BP) kurallarından birisi. Tişört, şort, terlik, mini etek, sıfır kol giysi, şapka, yüksek topuklu ayakkabı ve s ile ofise girişe izin yok.
.
Normali de böyle olmalı. İş ortamında dikkat dağıtacak şeyler olmamalı. Meseleyi illa cinselliğe ya da feminizme bağlamayın. Beyaz yaka olmak bunu gerektirir. Eğlence sektörü değil sonuçta.00 Yorumla
+1 yılSelam gadası 🙃
Hemen herkes özgürdür. Bu bilinen bir gerçektir. Yalnız insanların nasıl giyinmesi gerektiğine karışmak gibi bir durum şöyle söz konusu olabilir. Erkeklerin art niyetli olmaları, işlerini kadınları dikizlemekle harcamalarının önüne geçmek adına bu tür yasaklar olabiliyor.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
+1 yıl#SelamGençlik 🍀
Çalıştığı işyerinin güvenlik koşullarına göre değişir. Elbette her kadın hür tercihiyle kendisine ait tarzı yansıtmak ister fakat en başta kendisini her türlü tacize karşı güvende hissetmesi vazgeçilmez.. #TubaSueda 🍀10 Yorumla
+1 yılherkes istediğini giyer.
kamusal alanda herkes girebiliyor ve calısabılıyorsa neden olmasın .
milletemi soracak ne gıyınecegını .
mini etek vs. giyemıyorsa türbanlıda calıstırmasın o zaman ayrıştıracaksak şayet.10 Yorumla
+1 yılHerkes tercihlerinde özgürdür. İsteyen istediğini giyer, nasıl kendini mutlu hissediyorsa öyle giyinmeli. Kimsenin kimseye karışma hakkı yok.
10 Yorumla
+1 yılİş yeri koşullarına göre değişir sanki bu durum. Bazı işler mini eteğe uygun olmayabilir. Sekreter biri ise olabilir niye olmasın.
10 YorumlaSeni neden ilgilendiriyor ne giyeceğim. Elbise benim, giyinen benim. Ayrıca ili bacak arasına mı bakıyor iş alanın. Sana ne?
Diyebilirsin.10 Yorumla
+1 yılkadınlar istediğini giyer diyip bir yumruk atılmalı :)
20 Yorumla
+1 yılKadın olsam ertesi gün daha kısa etekle çıkardım. Çıldırsınlar. :d
20 Yorumla
+1 yılBunu kimse soyleyenez iatedigi gibi giyinir adlinda daha gusel oluyor bence giysinler :)
10 Yorumla
+1 yılİsteyen istediğini giyer saçma canım zihniyetlere gerek yok
10 Yorumla
+1 yılKadınlar istedikleri gibi giyinebilmeli ve kesinlikle karışılmamalı.
10 Yorumla
+1 yılKadınların bacaklarına bakmayı acilen bırakıp, ilkel dürtülerine mukayyet olarak işine odaklanma becerini geliştirmelisin denebilir.
00 Yorumla
+1 yılBoşuna mı özgürlük var kimse karışamaz tekmeyi yapıştır gitsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazı yerlerin kıyafet kuralları olur kural olmazsa giyebilir
11 Yorumla- +1 yıl
Kurallar gereği mini etek yasağı olan bir yer hiç duymadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence de giymemeliler sadece işyerinde değil hiçbiryerde bacak gösterisine ne gerek var
00 Yorumla
+1 yılSana ne bu seni hiç alakadar etmez diyebilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılBen giydiğimde bana da aynısını söylediler😥
Boşverin onları00 Yorumla
+1 yılİstediğinizi giyin hanımlar ancak giydikten sonra yok bakıyorlar falan diye söylenmeyin
00 Yorumla
+1 yılHiç kimseyi ilgilendirmez
00 Yorumla
+1 yılHerkes özgür kimse karışamaz
00 YorumlaKâle almaya bile değmez
00 YorumlaSana ne lan hırt diyeceksin
00 Yorumla
+1 yıldaha çok mini etek giyilmeli
00 Yorumla
+1 yılLibidonuzla değil beyninizle çalışın, denir.
00 Yorumlasonra tacize uğruyorlar
00 Yorumla
+1 yılSebep
10 Yorumla
+1 yılyallah arabistana
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBazen giyilmesi doğru olmuyor yerine göre.
00 Yorumla
+1 yılBacakları güzel ama.
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 