İstifa etmem için patronum bana mobbing uyguluyor, ne yapacağım?

Arkadaşlar patronum ben tazminat almadan istifa edeyim diye bana mobbing uyguluyor. Diğer herkesin maaşını yatırdı benim maaşım hala yatmadı. İşkur’a da bugün ilan vermiş, Maaş konusunu da arayıp sordum. Kendisi bana ödeme beklediğini söyledi bende ona adaletsizlik oldugunu, eğer ödeme bekliyorsa geldikten sonra hepimizin maaşını ortak yatırmasını söyledim. Oysa ki kendisi personel maaşını bankadan gelen faiziyle yatırıyor. Ne yapmam lazım çok sinirli ve çok da üzgünüm mantıklı olmam gerekiyor lütfen akıl verin
İstifa etmem için patronum bana mobbing uyguluyor, ne yapacağım?
Cevapla