Arkadaşlar patronum ben tazminat almadan istifa edeyim diye bana mobbing uyguluyor. Diğer herkesin maaşını yatırdı benim maaşım hala yatmadı. İşkur’a da bugün ilan vermiş, Maaş konusunu da arayıp sordum. Kendisi bana ödeme beklediğini söyledi bende ona adaletsizlik oldugunu, eğer ödeme bekliyorsa geldikten sonra hepimizin maaşını ortak yatırmasını söyledim. Oysa ki kendisi personel maaşını bankadan gelen faiziyle yatırıyor. Ne yapmam lazım çok sinirli ve çok da üzgünüm mantıklı olmam gerekiyor lütfen akıl verin
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYapılan mobingi belgeyle ispat etmek gerektiğini biliyorum iş kanunununda bu var başka türlü hak talep edemezsin sahitin olması lazım ses kaydı vs almakta suç nasıl yapacaksın bunu bilmiyorum fakat günümüzde bunlar iş yerinde maalasef var eğer ispat edebilirsen fazla mesaiden mahkemeye verebilirsin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhemen delil toplaman gerek.. benzer durum yasadim.. bir arkadasim istofa etmek zorunda kaldi cunku onurunu gururunu zedelediler aetik o noktaya geldi.. yapman gereken hemen delil toplaman.. ses kayit cihazi yukle telefona. eger hakaret vs tarzi davranis olursa caktirmadan kayit cihazini calistir. Bu delil niteligindedir cunku baska sekilde ispati mumkun olmayam birsey, ama onu iyi arastir hangi durumda delil sayiliyor, sartlari var.. mesela bilincli kurarak kaydetmemen gerekiyor. bir anda sana hakarete basladiginda kaydedersen delil sayiliyor.. ikincisi, hemen psikologa git.. is yerinde strese girdigini ellerinin titredigini psikolohinin bozuldugunu ispatlamalisin.. is haricinde asla mesaj yazma, yazarsan is saatleri disinda yazilan mesajlar aramalarda mobing sayiliyor
00 Yorumla
Yapacağın şeyi söylüyorum direk bir notere git ve işyerine noterden ihtarname çek yazacağım şeyler herkesin maaşı yattığı halde aseninkinin yatmadigi ve en kısa sürede yatırılması aksi takdirde yasal ve hukukî yollara basvuracagimi bildiririm şeklinde bir ihtarname çek notere anlat zaten orada yardımcı olurlar ondan sonrada artık kasma artık seninle ugrasacagini sanmıyorum tazminatını vererek gönderir diğer her türlü şey için artık elinde beş yıl geçerli Bir resmi evragin var
03 Yorumla
Soran+1 yılİhtar çekmem için 20 gün beklemem gerekiyormuş normalde ayın 7. Günü gibi maaşlarımız yatıyor fakat bunu belirtilerek erken çekebilir miyim bilginiz var mı?
+1 yılMahkemeye gideceksin, hatta polisi ara bana maaşımı vermedi istifa etmezsen sana şöyle yapıcam böyle yapıcam diye tehdit etti korkuyorum falan de iş yerini polis bassın.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu biraz sıkıntılı bir süreç tehdit sözlü olarak almadım fakat baskı yapılıyor. Zaten eğer böyle bir tehdit alsam tazminat vermek zorunda oldukları için işlerini alttan alttan halletmeye çalışıyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
16Cevap
+1 yılBu durumu hemen her insan yaşıyor gadası. Avukatla görüşüp ne kadar hakkın olduğunu öğrenmek iyi olur.
00 YorumlaBugünden sonra olan herşeyi delillendirin ve saklayın ve sonrasında bi haksızlık varsa mobing birimine ve mahkemeye müracaatta bulunabilirsiniz. Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun.
16 Yorumla
Soran+1 yılAslında delil alabilirim fakat bildiğiniz üzere ses kaydı falan almak suç oluyor o yüzden çok tedirginim
Soran+1 yılBunu öğrendiğim çok iyi oldu. Çok teşekkürler korkusuzca ses kaydı alabilirim o zaman
Soran+1 yılAmin hepimizin 🙏🏻 tekrar teşekkürler
+1 yılMaaşının yatmaması, özellikle de diğerlerinin yatarken seninkinin yatmaması senin için haklı istifra sebebi. İstifa da edersin tüm tazminatlarını da alabilirsin. Bir patron bu şekil "mobbing" uyguladığını sanıyorsa beyinsizdir.
10 Yorumla
+1 yılAllah hakkını yedirmesin o adiye sakin ol işine bak sen yinede
20 YorumlaBununla ilgili yapman gereken şey iyi bir iş mahkemesi avukatına gidip akıl almak ve sana mobing yaptığını ıspatlamak eğer ispatlarsan hem tazminatını alırsın hemde ayrıca mobing yaptığı için tazminat alırsın
10 Yorumla
+1 yılBi bitin be Bi bitin! Nasıl insanlar bilmiyorum ki!
17 Yorumla
Soran+1 yıl😔😔😔
Soran+1 yılİnsanın gururu yaşama sevinci her şeyi bitiyor
Soran+1 yılSorsanız aranızda bir husumet mi var asla hayır bazı personeller olur işlerine önem vermezler ben emeğimin karşılığını alamıyorum bu durum çok can sıkıcı
- +1 yıl
Çünkü kadınsın en başta. Sahipsizsen daha kötü. İkincisi yalakalık yapman lazım böylelerine karakter yoksunları bu insanlar. Her yerde aynı medeniyetsizlik çok üzüldüm adına
- +1 yıl
Seni işten kovamayacak durumdaysa ters git bence daha çok tahrik et şe. sizi
Soran+1 yılMaalesef tam da dediğin gibi babam hayatta değil ve benden küçük 3 kardeşim var evi geçindirmek benim sorumluluğum altında ve bunu bildikleri halde bu hareketlere maruz kalıyorum
- +1 yıl
Allahın dan bulsunlar. İnsan olmak cidden bir meziyet bu devirde.
Avukata gidip akıl alabilirsin ve ayrıca maaşının yatmadığını gerekçe göstererek haklı fesih yapılabilir yani tazminatını alabilirsin
10 YorumlaAllah sabır versin. Böyle durumlarda delil çok önemli. Maaş gecikmelerin, Mesai uzamaları, haksızlık ve benzeri tüm durumları ispat etmen gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılSakin olup hakkını aramalısın, istifa etmeyin sakın.
Avukata gidebilirsiniz size yol gösterecektir.00 Yorumla
+1 yılŞikayet edebilirsin. Yasal olarak bu yaptığı suç. Çalışanı istifaya zorlayamaz şiddet uygulayarak
00 Yorumla
+1 yılSijayet ediceksin tabiki Şu an elinde kanitta var maasin hala yatmamis
00 Yorumla
+1 yılhemen gidiceksin iş mahkemesine kol gibi davayı açacaksın. bak nasıl hizaya gelecek
00 Yorumla
+1 yılAvukata danışarak hareket etmelisin insanlar bilip bilmeden yanlış yönlendirebilir seni istemeden de olsa
10 Yorumla
+1 yılBirileri yasak elmayı izleyip gelmiş hahahahahahahaahahahahahah
12 Yorumla
Soran+1 yılKomik bir durum oldugunu sanmıyorum bir sıkıntımdan bahsettim düzgün yorum yapmayacaksanız dalga geçmeyin en azından
- +1 yıl
Geçerim ben
Haklı nedenle fesihle tazminatını alabilirisn
10 Yorumla
+1 yıldirek avukata gidin..
10 Yorumla
+1 yılne işle ilgileniyordun
07 Yorumla
Soran+1 yılMali müşavirin yanında muhasebeci olarak çalışıyorum
- +1 yıl
tamam sana çıkarken kağıt imzalattımı
Soran+1 yılHayır ben şu an çalışıyorum zaten sadece raporuyum 6 gündür temaslı olduğum için karantinadayım
- +1 yıl
hm kağıt felan imzalıyım deme he
Soran+1 yılMuhasebeci olduğum için bu konulara az çok hakimim sadece hukuki süreç nasıl işliyor bunları bilmiyorum
Soran+1 yılCevaplarınız için teşekkürler
- +1 yıl
avukata danış knk
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılPes etme istifa et.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu kanıtlarsan tazminatlı işten çıkabilirsin
00 Yorumla
+1 yılİstifa etme.
Devamsızlık yapma.00 YorumlaPatronuna işkence 🤔
10 Yorumla
+1 yılEt gitsin
10 Yorumla
+1 yılBir avukata danış.
10 Yorumla
+1 yılPes etme devam et
00 Yorumla
+1 yılSabretmen gerek
00 Yorumla
+1 yılDava açabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılın işten
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İstifa etmem için patronum bana mobbing uyguluyor, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer