
Kadın evle ilgilenmek, ev kadını olmak zorunda da değildir. .
Tdkda kadın kelimesini neden böyle cinsiyetçi bir dille açıklanmış?

#SelamGençlik 🍀
TDK geçmişi eskiye dayanan mühim bir kuruluş. Türkiye' nin bugünlere gelirken yaşadığı her olaydan mutlaka etkilenmiştir. Türk Dil Kurumu'nun vizyonu da ülkemizin vizyonu gibi akışında aydınlanacaktır. Cinsiyetçilik kastı olmadığını, doğal olarak örnek verilen yayınların eski yıllarda yazılmış olmasıyla bağlantısı olmasından kaynaklanıyor. Türk Dili Kurumu yenilendikçe, daha da aydınlık vizyonuyla yoluna devam edecek kıymetli bir kuruluştur. Herkese TDK Sözlüğü edinmelerini tavsiye ederim.. #TubaSueda 🍀
Zaten kötü bir anlamı vardı şimdi hepsini kadını daha da kötüleyen bir yapıya sokmuşlar. Dil kurumunun başında çalısanların beyinleri kıt herhalde. Hele hele orada çalışan kadınlar. Demek ki kendi eşlerini, kendilerini o şekilde görüyorlar. Kadınları yüceltecek şeyler yazacajlarına yazdıklarına bakın. Şunu unutmayın. Bir erkeği erkek yapan. Onu sorumluluklara hazırlayan kadınlardır. Kadınlar olmasa erkeklerin çoğundan bir hiç bile olmaz.
Cevap
5Cevap
Erkeğe de sperma üreten organizma diyolar ben onlar için sadece bumuyum😐
Hahah , öyle mi yazıyormuş
Hizmetçi bayan mı? Nasıl böyle tanımlayanilirler ya bunları doğuran bi ana yok mu?
Hani şefkat merhamet emek veren gibi bi mana olsa anlıycam da. Yazıklar oslun gerçekten
Şöyle diyim hiç kimse için hizmetçi olmam eşim bile olsa bu
Bu ikinci ve diğer anlamları. İlk anlamını üstüne alınabilirsin.
Yobaz zihniyetin eseri.
Kadın demiyelim bayan demiyelim be diyelim
işte tamamen yanlış durum.
Ataerkil kafa olduğu için
Bana da saçma geldi
Ne diyorun bayan
İlerle
