Kızlar Bir Adım Öne Mahkemede mi çalışsam Dışişleri Bakanlığı Büyükelçiliğinde mi? Elsa_ibrahim Takip Et Xper 6 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ne düşünüyorsunuz? Hukuk bitirdim, ama karar veremedim. Lütfen fikirlerinizi yazin Dışişleri Bakanlığı Büyükelçiliğinde Mahkeme Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Mahkemede mi çalışsam Dışişleri Bakanlığı Büyükelçiliğinde mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Trendhunter Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Böyle önemli ve uzun vadeli kararlarda kişiliğinizi ve hayattan beklentileriniiz gözden geçirmelisiniz 0 0 Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl İmkanın varsa dış işlerini tercih etmelisin. Eğer olmazsa mahkemeyi denersin. #BenVarım #KızlarBirAdımÖne 0 0 Yorumla
Relax2706 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 62% +1 yıl Sen şu yurt dışına kaçacak olan arkadaş değilmiydin 0 1 Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Hayir. Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ah ah biri de gelse kalbimde çalışsa keşke be kaç yıl oldu bir aşk yok hala 0 2 Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Bunu bilmek benim için önemli miydi? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sizin için ne önemli bilemem ki Yorumla
kalpsiz-melek Takip Et Master Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Dışişleri Bakanlığı Büyükelçiliğinde 0 0 Yorumla
EmirAdakul Takip Et Master Yaş: 24 , eic 59% +1 yıl Büyükelçilikte çalışma imkanın varsa orada çalış 0 0 Yorumla
_J0HNTR4V0LT4_ Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Büyükelçilik tabiki 0 5 Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Niye sence? Yorumla _J0HNTR4V0LT4_ +1 yıl Maaş ve statü yönünden daha iyi olacağını düşündüm araştırdığınızı umuyorum Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Evet. Büyükelmilikte maaş yüksek, tabi çok değil, ama yine de yüksek Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Büyükelçilik Yorumla _J0HNTR4V0LT4_ +1 yıl Büyükelmilikte çalış o halde statüde önemli :D Yorumla
korkuluk99 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Dış işleri. 0 1 Yorumla Elsa_ibrahim +1 yıl Sence niye? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Mahkemede yoğun olursun gadası
Böyle önemli ve uzun vadeli kararlarda kişiliğinizi ve hayattan beklentileriniiz gözden geçirmelisiniz
İmkanın varsa dış işlerini tercih etmelisin. Eğer olmazsa mahkemeyi denersin. #BenVarım #KızlarBirAdımÖne
Sen şu yurt dışına kaçacak olan arkadaş değilmiydin
Hayir.
Ah ah biri de gelse kalbimde çalışsa keşke be kaç yıl oldu bir aşk yok hala
Bunu bilmek benim için önemli miydi?
Sizin için ne önemli bilemem ki
Dışişleri Bakanlığı Büyükelçiliğinde
Büyükelçilikte çalışma imkanın varsa orada çalış
Tam düşündüğüm gibi👍
Dış işleri enfes bir seçim.
Senin fikirlerine yakın gelen hangisi ise
Büyükelçilik tabiki
Niye sence?
Maaş ve statü yönünden daha iyi olacağını düşündüm araştırdığınızı umuyorum
Evet. Büyükelmilikte maaş yüksek, tabi çok değil, ama yine de yüksek
Büyükelçilik
Büyükelmilikte çalış o halde statüde önemli :D
Dış işleri.
Sence niye?