GÜNÜN MOTİVASYONU
  • Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27

Eşitlikte #BirAdımÖne

Kızlar Bir Adım Öne

KS’nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor! Sen neredesin? 👊🧠 (Sayfa 4)

KızlarSoruyor a
KızlarSoruyor Takip Et
Master Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3013
Yapay Zekaya Sor
KS’nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor! Sen neredesin? 👊🧠
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
43 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

354

Cevap

366

Cevap

Popüler Cevapları Göster(180)
  • Teksancak
    Teksancak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 64%
    +1 yıl

    Kadinlarn herzmn erkeklerle esit olduguna ve herzmn degerlilerimz olarak basimizn üstunde tasimamz gerektigini savunuyrm...
    #SanaSormuyorum

    4
    0 Yorumla
  • Secondsetup
    Secondsetup Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Şimdi bazı şeyleri sana sormuyorum diyemezsiniz banka kredi borcunu 1 ay sonra öde diyince sen 6 ay sonra öderim #sana sormuyorum diyemezsiniz# yukarıdaki yazılı bazi şeyleri sormamaniz halinde destek alamazsınız veya sonu beklenenden farklı bitebilir bankaya nasıl 6 ay sonra öderim sana sormuyorum derseniz oda icra işlemini başlatırken size sormaz saat kaçta gelirim sana sormam derseniz de sonucu icra gibi bitebilir (mutsuz manasında)
    Tavsiye amacıyla yazılmıştır

    4
    1 Yorumla
    • ŞυrimşineX
      ŞυrimşineX
      +1 yıl

      😂😂😂😂

      Yorumla
  • Victoryasecrettt
    Victoryasecrettt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Dışarıda arkadaşlarımla gezip kahkaha atarken #SanaSormuyorum

    9
    0 Yorumla
  • Kayıp-galaksi
    Kayıp-galaksi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Yav bu kadınlara da yüz vermeye gelmiyor ha.
    Zaten sormuyoruz bildiğimizi yapıyoruz.
    Soruyor kılıfı verip yine istediğimiz gibi şekillendiriyoruz her durumu.
    Şuanda erkeklerin yapabildiği işleri bile kadinlar yapıp garibim erkeklerin işlerini bile ellerinden aldınız. Bu kadar da olmaz ki🙄
    Hemcinslerim bana kızmasin ama objektif olmak lazım. Bu akım da bir yere kadar coşmayın.

    15
    18 Yorumla
    • 500üncüesabim
      500üncüesabim
      +1 yıl

      Komikmisin sen

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Umarım gerçek değilsindir.🤦🏻‍♀️ Rezil seni.

      Yorumla
    • Kayıp-galaksi
      Kayıp-galaksi
      +1 yıl

      @banuu00_ bebeğim büyü de sen öyle gel

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Zeka yaşı -10 olan birinin bana bunu söylemesi ne kadar komik

      Yorumla
    • 500üncüesabim
      500üncüesabim
      +1 yıl

      @banuu00_ bisver kanka degmez böyle eziklerle tartismaya
      Birak erkeklerin kuklasi olsunlar

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      @500üncühesabim Aynen👍🏼

      Yorumla
    • Kayıp-galaksi
      Kayıp-galaksi
      +1 yıl

      @banuu00_ canikom sen hiç annene, babana, sevgiline en basiti ya bir sey sormuyon mu danışmıyon mu?
      Ağac kavuğundan mi çıktın?
      Diyelim ki sormuyorsun, o zaman babanın annenin bir değeri yok demektir.
      Bu ne saçmalık ya illaki en basit bir şey de bile soruyorsun. Sormak ayıp bir şey (miş) gibi ahkam kesiyorsunuz.
      19 yaşinda bebeklerin de feminzmden anlamadan feminizm taslamaları komik.
      Postumdan anladığınız zaten algı yetinizin olmadığını gösteriyor.
      Bir şeyleri bile sorarak öğrenirsin bu hayatta.
      Neyin kafasıni yaşıyorsunuz siz ya?
      Gerçi kızamiyorumda size daha ergenlikten çıkamadığınız için hayatin gerçekleriyle tam anlamıyla yüzleşmediğiniz için bu triplerinizi anlıyorum.
      Hadi bakalim siz akımla oyalanmaya devam cici kızlar.

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Hahahaha zavallı😂 herkesin gerçek yaşının yazdığını zannediyor😂 sen daha burada ne amaçla sana sormuyorum dediğini bile anlamamışsın 28 yaşındasın ama 60 yaşındaki kadın gibi lügatın var😂 kadın olamamış dişi

      Yorumla
    • Kayıp-galaksi
      Kayıp-galaksi
      +1 yıl

      @banuu00_ doğru. Yaşim, mailim vs neyse o tabi ben öyle alavere dalavere bilmem.
      O sizin alaniniz. d
      Lügatıma kurban ol! S. tir git bahar candan kerimcan tiplerine ağzını ayır sen.
      3-5 kelime öğrenmiş gelmiş burda parlamaya çalıyor.
      Fukara seni.

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Tamam teyze kızma.😂 ezik seni. Beyni yok fikri var

      Yorumla
    • 500üncüesabim
      500üncüesabim
      +1 yıl

      Tamam kacga etmeyin. Hepimiz birbirimize destek olmazsak biseylere ulasamayiz. Anaerkil bir toplum degil esit bir toplumdan yanayiz. Insanlari etegiyle rujuyla ayirnlari ezenleri bende kiniuorum. bir kadin olarak vucudumdan ben sorumluyum kimse degil. Herkes buna saygi duymasini ögrenicek

      Yorumla
    • Kayıp-galaksi
      Kayıp-galaksi
      +1 yıl

      @banuu00_ teyzene kurban, şu klişelerden yürümeyi bırak. 2 sayfa kitap oku da haznen genişlesin, aynı şeyleri tekrar etmezsin tamam. sonra gel benle aşık at. Dişimi doldurmuyor, içimi rahatlatmıyor, beni aydınlatmıyor cvbın. Biraz bileceksin sonra ukalalık taslayacaksın tamam mi teyzesinin gülü.

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Sen 3633676 sayfa kitap okusan da haznen genişlemez cahil gelmişsin cahil gideceksin sana daha fazla cevap vererek seviyemi düşürmek istemiyorum

      Yorumla
    • Eve_resttt
      Eve_resttt
      +1 yıl

      Hatun haklı dağılın

      Yorumla
    • Kayıp-galaksi
      Kayıp-galaksi
      +1 yıl

      @banuu00_ komiksin, Gülüyorum cidden.😂😂
      Olmayan seviyene ben düstüğüm için üzgunüm.
      Çabam belki algılarsın diye lakin vizyonsuzsun ne desem boş. Ekürinle takılmaya devam.

      Yorumla
    • banuu00_
      banuu00_
      +1 yıl

      Asıl sensin komik dediğim şeyi deme olmayan bir şeye düşemeyeceğine bile beynin yetmiyor😂😂😂😂

      Yorumla
    • 500üncüesabim
      500üncüesabim
      +1 yıl

      @niye didisiyosuniz?
      Ne gecicek elinize. Yeterin

      Yorumla
    • Münferit_
      Münferit_
      +1 yıl

      Kapitalizmin kölesi olduğunu unutmasınlar

      Yorumla
  • erdemerdem29
    erdemerdem29 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Allah bizi tam olarak olarak özgür yarattı mı? Sorarım size! Zina, hırsızlık, alkol haram kılınmış Yüce Allahın emri. Kadında tam anlamıyla özgür degıldır Erkek de tam anlamıyla özgür degıldır. Bu feminist sistem ılıskıleri yuvaları yıkan bu yaklasımdan ne zaman vazgececek. Ben hıcbır zaman sevdıgım kadına hesap vermeyi olumsuz düsünmem. Beni dusundugunu hısettırır bana.

    10
    1 Yorumla
    • _dewdrop_
      _dewdrop_
      +1 yıl

      Haklısınız!

      Yorumla
  • Seneşittirbendemek
    Seneşittirbendemek Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne zaman ve kiminle evlenip evlenmeyeceğimi, ya da hiç evlenmeyeceğimi #sanasormuyorum lanet olası b. k torbaları. Okumamış, ayyaş oğullarınızı bizim gibi elit insanlara münasip görerek kendi kendinize gelin güvey olmayın... 🤮🖕

    12
    12 Yorumla
    • talihsiz93
      talihsiz93
      +1 yıl

      Helal...

      Yorumla
    • Seneşittirbendemek
      Seneşittirbendemek
      +1 yıl

      @talihsiz93 Çok teşekkür ederim. 🙂🙏 Kadınlar Günümüz Kutlu Ve Mutlu Olsun. 🤗🙎🏻‍♀️🙎‍♀️🙎🏼‍♀️🙎🏽‍♀️🙎🏾‍♀️🙎🏿‍♀️

      Yorumla
    • Seneşittirbendemek
      Seneşittirbendemek
      +1 yıl

      Bir sürü kız emojisi koymuştum, kızgın surat emojisine döndürmüş. 🙈😑

      Yorumla
    • müendisbey
      müendisbey
      +1 yıl

      @Seneşittirbendemek ''elit'', abla o nasıl bir egodur sakin :D

      Yorumla
    • varlıközdenöncegelir
      varlıközdenöncegelir
      +1 yıl

      Şu senin gibi ezilmemek için karşı kitleyi ezen radikalci sığlara anlam veremiyorum. On tane kadın da artılamış bir de. Ne demek mesela okumuş okumamış, elit alt kültür ayrımı? Kadın üstünlüğü erkek üstünlüğü gibi zırvaların çıktığı zihniyetle senin bölücü zihniyetin arasında ne fark var şimdi?

      Yorumla
    • müendisbey
      müendisbey
      +1 yıl

      @varlıközdenöncegelir abla elitten anladığı kesin özel bir üniversitede normal bir bölüm bitirmektir, daha biz kendimizi bu kadar yukarıda görmüyoruz :)

      Yorumla
    • Seneşittirbendemek
      Seneşittirbendemek
      +1 yıl

      Benim özel üniversite düşmanı olduğumu bilmeden konuşun bakalım...

      Yorumla
    • müendisbey
      müendisbey
      +1 yıl

      @Seneşittirbendemek abla, peki ''elit'' sözünden kastın nedir?

      Yorumla
    • Seneşittirbendemek
      Seneşittirbendemek
      +1 yıl

      Elit sözünden kastım kesinlikle parasal anlamda zengin olan değildir. Okumuş, kendini geliştirmiş olanlar benim gözümde elit insanlardır.

      Yorumla
    • müendisbey
      müendisbey
      +1 yıl

      @Seneşittirbendemek o konuda haklısın abla seninle hemfikirim, ancak yinede insanlara tepeeden bakmamak iyidir her zaman :)

      Yorumla
    • varlıközdenöncegelir
      varlıközdenöncegelir
      +1 yıl

      Okumuş kesimler genelde “okudukları” için münasip kelimenin elit değil entelektüel olduğunu bilir.

      Yorumla
    • Seneşittirbendemek
      Seneşittirbendemek
      +1 yıl

      Ben elit olarak görüyorum kardeşim, entelektüel diyenler bu durumu benim gibi tanımlamak zorunda değil.

      Yorumla
  • Senior28
    Senior28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    eskiden kadınlara helal olsun neler yapmış, şimdikilet dekolte ruj bilmem popon açık olması için oy topluyo saçımız bilmem uzunmu kısamı aklımız bu kadar, Dünya bu kadar değişir mi daha ilk gün olan slogana bak birdr şimdikilere. Dünya Kadınlar Günü ilk kez 19 Mart 1911’de Avusturya, Danimarka, Almanya ve İsviçre’de anıldı.
    Gösterilere yüz binlerce kadın katıldı, oy verme, seçme seçilme, meslek edinme ve mesleki eğitim görme hakkı istedi.
    Bu arada Bayramınız kutlu olsun Kadınlar 🌹🌹🌹

    7
    0 Yorumla
  • basityasamaklazim
    basityasamaklazim Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Benim hayatım, benim kararlarım #SanaSormuyorum!

    KS’nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor! Sen neredesin? 👊🧠
    5
    0 Yorumla
  • DarkloveMoonshine
    DarkloveMoonshine Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 56%
    +1 yıl

    Erkek kadın eşit değildir öyle olsa erkek te doğururdu.. Saçmalamayın yaa ne psikolojik ne ruhsal ne de fiziksel erkek kadın eşit değildir. Akli olarak bile Boş yapmayın yaaaa🤪🤪🤪🥳🥳🥳🥳

    22
    11 Yorumla
    • LaLaLand_
      LaLaLand_
      +1 yıl

      Senin gibi kadınlar zaten eşitliği hak etmiyor. Kimse erkek ve kadın fiziksel veya psikoloji açısından eşit demiyor yaşam haklarının eşit olmasından bahsediliyor ama sen ömrün boyunca erkeklerin altında ezil sen hakediyorsun çünkü ezik olduğunu kabul ediyorsun.

      Yorumla
    • DarkloveMoonshine
      DarkloveMoonshine
      +1 yıl

      Yaşam haklarımız da eşit bana gecenin bir yarısı dışarı çıkıp çıkmamak konusunda istediğin kadar dekolte giyip giymemek konusunda bekaret konusun da kalkıp bunları sana sormuyorum diye birşey söyleyemezsin anladın mı çünkü şimdi herkes herşeyi yapabildiği bir ülkede yaşıyor kanunen eşitsin hatta üstte tutuluyorsun her mesleği yapabilirsin bu konuda da kanunlar önünde değil hatta istediğin kadar makyaj yapıp istediğin kadar soyunadabilirsin çünkü bunları da yapabiliyorsun eşcinsellik mi sorun instagram Facebook sokaklar Üniversitesiler her yer de warlar üstelik fenomen We baştacı ediliyorlar söylesene sen hangi eşitsizlikten bahsediyorsun bir anlat lütfen ben de bilmek istiyorum neyi yapamıyorsun da bu kadar yırtınıyorsun lütfen bir söyle muhatap alıp cewap weriyorsan demekki birşeyleri anlayabileceğimi düşünmüşsün öyle ise anlat lütfen benim göremediğim ne war hadi söyle?

      Yorumla
    • LaLaLand_
      LaLaLand_
      +1 yıl

      Kanunen özgür görünüyor ama bir kadın gece yarısı tek başına sokakta gezerken tecavüze uğruyor ve açık giyindiği için tecavüzcüye tahrik indirimi uygulanıyor sen Türkiye'de yaşadığına emin misin?

      Yorumla
    • DarkloveMoonshine
      DarkloveMoonshine
      +1 yıl

      Tamam bak burada hem fikiriz kanunen bu We benzeri kanularda boşluk war We ne yazık ki paran warsa kanunları değiştirip satın alacağımız bir ülkede yaşıyoruz bu çok acı.. O zaman bu sana sormuyorum şeklinde bir slogan olmamalı açık giyinip makyaj yapmak ya da gece çıkıp çıkmamakla alakalı olmamalı.. Kanun We yasa ların bu gibi durumlarda ağırlaştırılması gerektiğine binaen bir slogan We isyan We direniş adına her ne demek istersen böyle olmalıydı ölüm We tecawüzlere dur denmeliydi boşanan kadın öldürülmemeli denmeliydi gibi ama senin söylediğine bakınca burada söylenenler çok alakasız mesela şöyle olmalıydı # gecenin bir yarısı dışarda olmak zorunda kalmışsam We açık giyinmiş isem tecawüz ü hak etmiyorum gibi #ya da eşimle artık mutsuzsam We ayrılmak istiyorsan ölmeyi hak etmiyorum gibi anlıyor musun

      Yorumla
    • karAYip_Korsani_
      karAYip_Korsani_
      +1 yıl

      Cooook güzel açıklamışsin👏👏👏👏ve şunu eklemek istiyorum gecenin bı yarısı biz erkekler bile yeri geliyor çekiniyoruz çünkü ortalık pic uyuşturucu bağımlısı serseri karaktersiz dolu!! Ve bunlar hemen tukenmeyecek, dünya genelinde var! Yani şimdi bunları bile bile neden "gecenin bı yarısı" dışarıda takılıyor? Ha işi var gibi saçma bahanelerinizi kendinize kılıf yapmayın.. gecenin bı yarısı ne işi olur insanın ki oldu varsayalim sabahı bekle? Çok mu zor? Sanki ölecek acelesi var gibi saçma şeyler uydurmayin! Ha acelesi varsa yanınıza erkek bı arkadaş çağırın onunla cikin.. yani alternatif üretmek kolay! Sonuçta gece , savunmasız kaldığınız zaman dilimi! Buna göre hareket edin! Diğer konular zaten herkes eşit yaratılmıştır! Bunu bolen toplumsal yapıdır! Kişisel çıkarları doğrultusunda oluşan eşitsizlik!

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      @LaLaLand_ kadının beyanı esas alınmasından dolayı taciz tecavüz iftiraları arttı bunu da konuşacaksınız !!!

      Yorumla
    • DarkloveMoonshine
      DarkloveMoonshine
      +1 yıl

      Herşey bir yana ne kadın ne erkek ister aslında kargaşa lakin nefis ve ben olmak arzusu insana her türlü kötülüğü yaptırır “Her geçen günümüz bir öncekinden kötü olacaktır” bu yüzden batmamak için çırpınanlar kadar benim dediğim olacak diye tepinenlerde olacaktır mutlak son bir şekilde gelicek.. Kimse kimseye bir şey sormasın ama insan insana muhtaçtır.. Akşam ezanı okunduğunda kızlarınızı ve eşlerinizi sokağa bırakmayın der islam.. Soyunmayın ki şeytan vesvese verip erkeklere size zarar vermelerine engel olunsun rahatsız olmayın İftira kötü bir ahlaktır.. İşin özü islam ahlakı olmadan büyüyen her kesim nefisinin esiri olmuştur birbirimize kızmanın bir manası yok Allah hepimize güzel ahlak versin. Amin 🤲🏼

      Yorumla
    • LaLaLand_
      LaLaLand_
      +1 yıl

      İftira ne alaka şimdi o ayrı birşey sırf kadın düşmanlığı yapabilmek için konu değiştirin. Ben burda tecavüze uğrayan kadınlar için söylüyorum sen iftira atıyorlar diyorsun onları savunmuyorum ben. bir gün kız babası olursan umarım anlamak zorunda kalmazsın

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      @LaLaLand_ tecavuz edenlerin dışarda olmasına bende karşıyım sadece farklı bakış açısı ve doğruyu dile getirdim, sen bana kızım olunca diyorsa senin babana iftira atılıp içerde yatsa hatta yatmasa bile topluma çıkamayacak hale gelse hoş mu olurdu

      Yorumla
    • DarkloveMoonshine
      DarkloveMoonshine
      +1 yıl

      Sana birşey denemedim kardeşim

      Yorumla
    • cabukisim
      cabukisim
      +1 yıl

      @LaLaLand_ bu dediklerin sosyal medyada şişirilen palavralar... tecavüz sıradan insanların günlük rutinleri içinde bulunan bir şey değil. Zaten "dışarı çıkarken" sana izin vermek isteyen hayatında her kimse de zaten böyle suçlu kimselerin , işlemeye hazır olduğu suçun mağduru olmaman için... emnin ol tecavüzcü manyaklar da aynen burada kızların yazdığı gibi dışarı çıkarken kimseye sormamalarını ister ki avlayacakları kurban bol olsun.
      tahrik indirimi konusuna geince: bu konu da sosyal medyada çarpıtılan ve istismar edilen bir konu. Ceza kanununda suçların cezaları belirli aralıkta belirlenir. Atıyorum 10 ila 20 yıl arası denir ya da işte 5 ila 10... doğrudan 5 veya 10 veya 20 denmez çünkü her olayda ağırlaştırıcı ve hafifleştirici unsurlar vardır. Şimdi mesela bir kız gece barda bir gençle eğlendi dans etti sonra gencin evine gittiler öpüştüler filan sonrası için "hayır" dedi, adam zorla yaparsa tecavüzdür , suçtur ve ceza gerektirir ama şimdi bu adamın suçu gece vardiyasından evine dönen bir kadını takip edip ısssız bir sokakta saldırıp tecavüz eden adamla aynı mıdır? elbette ki aynı olamaz. her ikisine de ceza gerekir ama aynı olmaz. O yüzden birine üst sınırdan verir hakim. gerekçelerini sıralar. Diğerine de alt sınırdan verirken gerekçeleri sıralar. SOnra da istismara teşne basın hele ki de sosyal medya "vay efendim indirim uyguladı" diye kara propagandaya başlar.

      Yorumla
  • DuygusuzCevriye
    DuygusuzCevriye Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 62%
    +1 yıl

    Benim ne yapacağımı nasıl davranacağımı kendime bile soramazken ona buna şuna hiç birine sormaya gerek duymuyorum.

    12
    1 Yorumla
    • DuygusuzCevriye
      DuygusuzCevriye
      +1 yıl

      Yalan tabi, soruyorum! Hayatı tek kişilik yaşamıyorum sevdiğim değer verdiğim insanlar var. Rihannanında dediği gibi arada sorun..

      Yorumla
  • sexpaylasan
    sexpaylasan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu bir ozgurluk hareketi mi şimdi?
    Bana sormayın zaten
    Dekolte giyin ama ben size bakınca bana ne bakıyorsun diye sormayın
    Dışarı çıkın gece eve istediğiniz saatte gidin ama basiniza Bisey gelirse neden diye bana sormayın
    İstediğinizi yapın ama ben de yapınca bana sormayın.
    Kimse kimseye Bisey sormasin ki hayvanların bile içgüdüsel kanunları varken insanlar hayvanlardan daha sıradan olsun.

    5
    0 Yorumla
  • sevgivarsaherşeyolur
    sevgivarsaherşeyolur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bazi erkekler kedileri her bir b. oku yiyorlar sevgilileri dışarı çıksa olay oluyor böyle erkekleri göre göre feminist oldum valla

    5
    21 Yorumla
    • kuşgibikiz
      kuşgibikiz
      +1 yıl

      Aynen kendilerine hersey serbes kadınlara hersey yasak köle olmak zorundayiz

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Bencillikten serefsizlikten baska birsey degil bu

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Erkeklerin eksilemesini anladim kizlar niye eksilemis köle olmaya çok meraklılar heralde

      Yorumla
    • kuşgibikiz
      kuşgibikiz
      +1 yıl

      Evet erkekler iyice kullanır bunları iyide olur hakediyolar

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      evet haklısın ama feministler her erkeğe düşmanlık beslerler

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Yoo femisnistlik kadın erkek eşitliği demek erkekle kadının eşit haklara sahip olması kadınlara yapılan haksızlıklara karşı gelmektir

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      o feminizm, feminist feminizm savunucusu ama gel ki gerçek feminist diye kavram var işte onu çok nadir görüyoruz, Türkiyede hatta dünyadaki feministlerin hali ortada

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Erkek düşmanlığı yapanlar zaten feminizm savunucusu değiller kendilerini feminist gören kişiler gerçek femisnistlik bu değil

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      böyle erkekleri görünce feminist oldum diyerek onlara hizmet etmiş olursun

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Böyle erkek kategorisinde sende varsın sanırım kendileri herşeyi yapıp da eşini dışarı cikarmayanlari bahsediyorum bunun savunulur bir tarafı var mı?

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      yok hayır hemen akıl oyunu yapıp haklı olmaya çalışma yemezler, bana eski sevgilim dedi ki benim akşam dışarı çıkmama laf söylemen gerekiyordu ;)

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Kardeşim bunun haklı çıkacak bir yani yok eşini aldatıp kötü davranan onu evs hapseden erkeklerden bahsediyorum anlamayacak ne var bunda

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      kardeşim mi yaşı görmedin heralde, sen feministliği erkek düşmanlığı olarak görüyorsun ki bir nevi öyle

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Hitap anlamında kardeşim dedim bence sen ya kadın düsmanisin ya da algilamanda sorun var aldatan adam diyorum kendi her halti yapip eşini eve hapsedenlerden bahsediyorum daha ne diyim

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      bak seni oldukça anlıyorum, sen böyleleri yüzünden feminist oldun ya nasıl feministsin hemen kadın düşmanı deme 2 oldu bu haklı çıkma çaban

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Evet böyleleri yüzünden feministim burda haklı çıkmaya çalışmama gerek yok zaten haklıyım ezilen kadınları savunuyorum kötü kadınları değil

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      tamam bende ezilen, konuşulmayan, alay edilen erkek haklarını savunuyorum

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      Savunabilirsin birşey demiyorum ama genelde kadınlar eziliyor

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      bilmiyorsun konuşuyorsun erkekte çok eziliyor

      Yorumla
    • sevgivarsaherşeyolur
      sevgivarsaherşeyolur
      +1 yıl

      İllaki ezilen vardır ama orana vurduğumuz zaman kadınlar kadar değil

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      ölüm riski olan en ağır işleri yapan erkek, kolluk kuvveti erkek yeterlidir heralde?

      Yorumla
  • TrueDarkness
    TrueDarkness Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 72%
    +1 yıl

    Lafta kalmasın ama böyle şeyler lütfen. Yarın evlenecek adamı bulduğunuzda "aaa tabii aşkitom istemezse dekolte giymem" moduna girmeyin 😂
    Lafınızın arkasında durun kızlar 👍

    15
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl

    Makyajlı veya makyajsız gezmeyi sana sormuyorum. Ben her halimle guzelim.

    #SanaSormuyorum

    5
    0 Yorumla
  • Clemelqueen
    Clemelqueen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 85%
    +1 yıl

    Kadın oluşumu
    #sanasormuyorum

    11
    2 Yorumla
    • Clemelqueen
      Clemelqueen
      +1 yıl

      Dislike atan erkeklerde kadına şiddete destek verenler sanırım?

      Yorumla
    • KızlarSoruyor a
      KızlarSoruyor
      +1 yıl

      Çok doğru :)

      Yorumla
  • fluedebiyat
    fluedebiyat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Kiminle görüşüp kiminle görüşmeyeceğimi #sanasormuyorum
    Aileme giderken #sanasormuyorum
    Okumak için #sanasormuyorum
    Okula giderken #sanasormuyorum

    3
    6 Yorumla
    • Selman23
      Selman23
      +1 yıl

      Olmamış

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Neden olmamış siz erkekleri ya da akraba denen o iğrenç mahlukatları sallamadıkları içinmi

      Yorumla
    • fluedebiyat
      fluedebiyat
      +1 yıl

      Aynen öyle canim begenmemeleri umrumda değil

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Onlar önce kendi pisliklerini kapatsınlar beyinsizler

      Yorumla
    • fluedebiyat
      fluedebiyat
      +1 yıl

      Beğenmeyen kadınları da anlamadım zaten

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Kezolardır

      Yorumla
  • kian14
    kian14 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 60%
    +1 yıl

    Kadınlar hediye, çiçek bekliyor. Erkekler hediye alma telaşına günler öncesinden başlıyor. Sorsan emekçi kadınlar günü! Bugün sistemin dayatmış olduğu gibi çiçek, böcek, kampanya günü değil adı üstünde bugün EMEKÇİ KADINLARIN DİRENİŞ GÜNÜDÜR! ✊🏻✌🏻

    #8MartDünyaEmekçiKadınlarGünü

    3
    0 Yorumla
  • archcoder
    archcoder Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 44%
    +1 yıl

    İlla ki soracaksınız.."Beni seviyor musun?" diye soracaksınız, "ne giyeyim?" diye soracaksınız, "güzel olmuş muyum" diye soracaksınız, "beni beğeniyor musun?" diye soracaksınız, "Bu akşam dışarıda yiyelim mi?" diye soracaksınız, soracaksınız, soracaksınız. Fıtratınızda bu var çünkü. Kadın erkek eşitliği diye bir şey yoktur bence. Kadın her zaman üstündür; kendine baktığı sürece, aklını kullandığı sürece. Bundan ötesi saçmalamaktan başka bir şey değildir.

    3
    0 Yorumla
  • Asil_kadinnn
    Asil_kadinnn Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Elbette ki sırf kadın olduğumuz için kimseye birşey sormak zorunda değiliz ama barbarlık la medeniyet arasındaki ince çizgiyi kaçırmamak lazım kimseye birşey sormayıp özgür olmak adı altında kendimizden uzaklaşmayalim.

    8
    0 Yorumla
  • S2veririm-Zb
    S2veririm-Zb Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 53%
    +1 yıl

    #SanaSormuyorum herkesin fikri ve düşüncesi olduğu gibi ; sorulmasınada gerek duymuyorum.
    Hakkınızda ahlaksızlığa ön ayak olduğunuzu ve karşı cinsi tahrik etmek için kuşanan cinsleri çağdaş / modern / özgür medeni olarak ön plana çıkaran zihniyetlerin Türk ve Müslüman bir toplumun aile yapısını ve ahlaki değerlerini bozmaya çalışan bir tür silah gibi görüyorum.

    3
    0 Yorumla
  • matemliruhlar
    matemliruhlar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 83%
    +1 yıl

    Burada değerler dorukların üzerine çıkarılırken, gerçekte kadını diplerde görmenin dışında bir şeye rastlamıyorum. Bana sorarsanız eğer, sormadığınızı biliyorum oysa ki, ancak olurda sormayı düşünecek olursanız, böyle mecralara kendinizi fazla kaptırmayın, her şey hayallerde güzelken, gerçekte çirkindir, çünkü yaşam da öyledir, düşünürken güzel yaşarken çirkindir. O halde insan neden inatla kendine olur olmadık değerler biçer? O değerin içinde yetişmiş bir değersizliktir.

    3
    0 Yorumla
  • Fikirsizfilozof
    Fikirsizfilozof Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadınların her geçen gün haklarının elinden alındığı değersizleştirildiği dondurma yemesinin, gülmesinin tahrik unsuru sayıldığı ülkemde güzel bir atılım olmuş tüm KS ekibini tebrik ederim 👏👏

    3
    0 Yorumla
  • Roxannneddss
    Roxannneddss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ayrımcılığın her türlüsüne karşıyım cinsiyet esitsizliginede öyle kadınlar her yerde konuşmalı her yerde fikirlerini dile getirmeli iyi ki kadınım gurur duyuyorum Allaha şükürler olsun

    8
    6 Yorumla
    • SonKapıkuluLardan
      SonKapıkuluLardan
      +1 yıl

      zaten kadınlarımız her ne kadar değerimizi bilmesede dünyada kadınlara seçme seçilme hakkını veren ilk ülkeyiz biz içimiz de her ne madar kanı boşluklarda olsada kadınlarımızın destek çişiniz. saygılar😂

      Yorumla
    • Roxannneddss
      Roxannneddss
      +1 yıl

      @SonKapıkuluLardan peki😂

      Yorumla
    • SonKapıkuluLardan
      SonKapıkuluLardan
      +1 yıl

      Bu yorumu yaparken sana sormuyorum😂😂

      Yorumla
    • Roxannneddss
      Roxannneddss
      +1 yıl

      @SonKapıkuluLardan 😂😂

      Yorumla
    • Angela91
      Angela91
      +1 yıl

      @SonKapıkuluLardan hahahhah😂

      Yorumla
    • SonKapıkuluLardan
      SonKapıkuluLardan
      +1 yıl

      @Angela91 sabahtan beri eşitlik ten söz ediyoruz yorumum kaldırılmış Bu eşitsizliğe karşı sesimi duyurmaya çalışırken sana sormuyorum😂😂

      Yorumla
  • Burciztan
    Burciztan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 48%
    +1 yıl

    Sokağa saat kaçta çıkacağımı #sanasormuyorum !

    12
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Halı sahaya maça giderken veya arkadaşlarımla buluşurken #SanaSormuyorum

    4
    3 Yorumla
    • PamukPrenses2020
      PamukPrenses2020
      +1 yıl

      Adamsın kendilerine geldiğinde derler ki bu feministler bana niye sormuyosun izin vermiyorum derler kendileri sana sormuyorum derler iyice çığırından çıktılar kadın kadınlığını bilcek ya bu ne

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @PamukPrenses2020 😀 sorulacak şey var sokulmayacak şey var.

      Yorumla
    • PamukPrenses2020
      PamukPrenses2020
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • deren1453
    deren1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadınlar cesareti olduğu kadar güçlüdür. önünde kimse duramaz

    14
    2 Yorumla
    • Mustafa92_27
      Mustafa92_27
      +1 yıl

      Öyle bir durulurki feleginiz şaşar

      Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      erkek güçsüz müdür

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    valla dekolteye karışırım yeri ve zamanı önemli. gerçi kız arkadaşım da o yerin ve zamanın ayrımını yapabilecek durumda olur

    6
    0 Yorumla
  • Uzay-Yolcusu
    Uzay-Yolcusu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Tek kadın haklarını savunmayın kardeşim erkek hayvan doğa haklarını savunmadan yana olun. Onun dışında ne yaparsanız yapın banane kardeşim. Siteyi feminizm virüsleri salmış.😒

    9
    10 Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      @Uzay-Yolcusu kardeşim sabahtan beri hesap açıyorum 3-5 görüşten sonra kapattılar. Ne oldukları belli. KizlarSoruyor güya mavili

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      @Xmsmskwjjws küfür mü ettin? @KızlarSoruyor hesabını tek kişi yonetmiyor. Melek adında bir sistem admini var. Diğerlerini bilmiyorum. Bu yönetici hesabı ni her iki cins kullanıyor.

      Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      Küfür hiç kullanmadım

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      @KızlarSoruyor sistem adminleri o kadar kaba olamazlar. Üye hesabı iptal etmek öyle kolay birşey değil. Demek ki çok kötü bişe demişsin. Yoksa bana haksızlık yapıldığında yönetici hesabına bütün itirazlarimi iletiyorum gayet saygılı bir şekilde ilgileniyorlar. Eğer hakkını savunuyorsan daha soft bir şekilde savunman gerekir. Bu sebeple kafalarına göre üye iptali yapamazlar. Burası gayet bir iki feminist disinda tarafsız bir site. Ayrıca admin hesabı tek bu kizlarsoruyor değil ki. Senin hesabını @pentin de kapatır.

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      Kapatabilir

      Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      Zihniyetleri belli. Neyse daha da birşey demiyorum onlara

      Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      1-2 değil oluk oluk feminist akıyor

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      @Xmsmskwjjws xper seviyen kaçtı?😂

      Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      4. vardı

      Yorumla
    • Xmsmskwjjws
      Xmsmskwjjws
      +1 yıl

      2 sene önce de üyeydim. Gururuna yediremiyorlar

      Yorumla
  • Öpöcöök
    Öpöcöök Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Mini etekde giyerim, dekoltede giyerim, topuklu ayakkabıda giyerim #SanaSormuyorum kuşum😘

    17
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Nasılım diye #sanasormuyorum 😘😍🤗😎

    KS’nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor! Sen neredesin? 👊🧠
    5
    0 Yorumla
  • Copyrіght
    Copyrіght Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Hayatımda olacak kadın eve kacta geleceğini ve nereye gittiğini bana bildirmek zorunda. Dekolte mini dar vb kıyafetleri giybilirmiyim diye bana soramaz evet cünkü böyle şeylere izin dahi vermem bahsi bile olamaz !!

    10
    7 Yorumla
    • Bilinmiyor1069
      Bilinmiyor1069
      +1 yıl

      Pardon dar kapasiteli bey #sanasormuyorum daha doğrusu
      #sanasormuyoruz
      Sana bir kadınla hayatta başarılar derdim ama sen öyle kadın değil köle bulursun

      Yorumla
    • Copyrіght
      Copyrіght
      +1 yıl

      @Bilinmiyor1069 kes ! Benim görüşüm seni ilgilendirmiyor Mrs feminist pardon erkek düşmanı

      Yorumla
    • Bilinmiyor1069
      Bilinmiyor1069
      +1 yıl

      Sen kimsin bana kes diyemezsin terbiyesiz ve ben erkek düşmanı değilim senin gibilerin yani aptal erkeklerin düşmanıyım

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      Helal kardeşim. Arkandayım

      Yorumla
    • Bilinmiyor1069
      Bilinmiyor1069
      +1 yıl

      Kimin arkasındasın acaba

      Yorumla
    • Uzay-Yolcusu
      Uzay-Yolcusu
      +1 yıl

      @Bilinmiyor1069 açık soyliyim senin gibi kadınlarla asla çıkmam asla evlenmem. Senin gibi dusunmeyenlere saygı duymalisin. Sen ne yaparsan yap bizi ilgilendirmez. Biz sana karışıyor muyuz?

      Yorumla
    • Copyrіght
      Copyrіght
      +1 yıl

      @Bilinmiyor1069 uza görüşümün altından? Teebiyesizlik yapma ahlak yoksunluğu birsey kazandırmaz. Buraya gelip bana hakaret edemezsin aptal dar kapasiteli diye. Sen önce kendine bak bakalim ne kadar terbiyelisin

      Yorumla
  • xxemre9006
    xxemre9006 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 73%
    +1 yıl

    size sorsak eski sevgilinizle iletişim kurmanız normal, size sorsak bir arkadaşınızda sabahlamanız normal, size sorsak hep haksızız ve trip yememiz normal, size sorsak hep hatalıyız ancak bir çiçeğe affedilmek normal olm size normal gelen şeyler bizim kitabımızda yazmıo BAZEN !

    2
    1 Yorumla
    • moonLightGirls
      moonLightGirls
      +1 yıl

      Yazsa keşke

      Yorumla
  • sibel273
    sibel273 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bir sey yaparken ozgurum senden izin almama gerek yok #sanasormuyorum

    15
    0 Yorumla
  • AnonimÇar
    AnonimÇar Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Sormadığın bazı şeyler, bazı bazı seni içten bitirirler. Bize sorulmayan şey, yalnız kıskançlıktandır. Cinsiyet eşitsizliği diye birşey yoktur. Anatomik olarak normal bir erkek normal bir kadından daha güçlüdür. Yani, bir kadın varlığını erkeğin çatısı altında devam ettirir ki erkek ona bariyerlik yapsın. Bunlar yalan. Eğer eşitsizlik var diyenler çoğunluktaysa, buyrun 10 uaşındaki bebeler 20 yaşındakileri sıkıştırmaya devam etsinler...

    2
    0 Yorumla
  • Dericeketlikuuul
    Dericeketlikuuul Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadınla erkeğin eşit olmadığı düşünmek kadının şu soruyu sormasına sebep olmaz mı "erkekler bizden üstün mü?"
    Yani demek istediğim şudur; cinsiyet ayrımını dile getirmek bile cinsiyetcilik oluyor. Çünkü bu olgunun varlığını kabullenmiş olursun.

    Kadınlar erkekten üstündür...

    1
    2 Yorumla
    • KızlarSoruyor a
      KızlarSoruyor
      +1 yıl

      Olanı sorgulamamak, halının altına süpürmek pek iyi gelmedi topluma. O nedenle hep beraber konuşalım :)

      Yorumla
    • Dericeketlikuuul
      Dericeketlikuuul
      +1 yıl

      Ben eşitsizliğin var olduğuna inanmıyorum. Kimse çıkıp açık açık diyemez ki erkek kadından üstün içten içe bunu düşünebilir ama dile getiremez.

      Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl

    şahsen ben yeri geldiğinde #soruyorum, sorarım da
    ve bu hiçbir şekilde kendimi değerli hissetmeme, güçlü bir Kadın olmama engel değil.

    25
    6 Yorumla
    • _kirazçiçeği_
      _kirazçiçeği_
      +1 yıl

      yürü be 😀

      Yorumla
    • lumos_01
      lumos_01
      +1 yıl

      :) ;-)

      Yorumla
    • __AnKaKuŞu__
      __AnKaKuŞu__
      +1 yıl

      Helal kankama beee💕💕😀😀

      Yorumla
    • lumos_01
      lumos_01
      +1 yıl

      🙈😊😘

      Yorumla
    • _kirazçiçeği_
      _kirazçiçeği_
      +1 yıl

      parti kur oy verelim😀

      Yorumla
    • lumos_01
      lumos_01
      +1 yıl

      haha :D sağ ve sol Kolumda sizler 😙😛

      Yorumla
  • farklidusunce
    farklidusunce Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    araç kullanıp kullanmamam gerektiğini
    #SanaSormuyorum !

    6
    0 Yorumla
  • Parpalia
    Parpalia Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Nasıl mutluysam öyle yaşarım #sanasormuyorum.🖤

    17
    1 Yorumla
    • Parpalia
      Parpalia
      +1 yıl

      "Eksilerken titremeyen elin, şiddet uygularken titrer umarım."

      Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl

    Kadinlarimiz bastacimizdir
    Simdiden dunya kadinlar gununuz kutlu olsun

    10
    0 Yorumla
  • Angelsilence
    Angelsilence Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 47%
    +1 yıl

    Moderatör olmak için şikayet kasıp kasmayacağımı #SanaSormuyorum ❤️💫

    3
    1 Yorumla
    • Angelsilence
      Angelsilence
      +1 yıl

      Haklı ol kap eksiyi asdf

      Yorumla
  • ezberlerinötesi
    ezberlerinötesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 60%
    +1 yıl

    Saçımı kestirirken #sanasormuyorum diycem de fikrinizi aliyim nasil olmus 😀

    3
    0 Yorumla
  • hayatbee
    hayatbee Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Sizin bu dediğiniz özgürlukse o zaman erkeklerde her yerini açip dolaşsin. Medeniyiz diyosunuz ama yok onu sana sormam yok bunu. Yav sormazsaniz sormayin. Ne haliniz varsa görün. Bazi kadınlar ve erkekler yuzunden maalesef toplum. iyice gerici oldu. Hergun bir erkegin altına yatan kız erkek dusmaniyim diye ortaya laf atiyo milletde ona destek veriyo. Amacsiz ve bossunuz. Her iki cinstede bazi kesimler. Lafım asla genele değil

    3
    0 Yorumla
  • plasticwings
    plasticwings Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 48%
    +1 yıl

    Ne giymem gerektiğini, saat kaçta dışarı çıkabileceğimi #sanasormuyorum

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Başım açık veya kapalı çünkü benim tercihim.
    #SanaSormuyorum

    11
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne yiyip içeceğimi, ne giyeceğimi, karar verirken #SanaSormuyorum
    #senkimsin

    12
    12 Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @вαԺɢıяʟ_344 #SanaSormuyorum

      Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      Sakn ol prenses 🤦‍♀️

      Yorumla
    • serseriserbeststili
      serseriserbeststili
      +1 yıl

      @вαԺɢıяʟ_344 eyyy muharrem sen kimsin yaaa https://www.youtube.com/watch?v=4lnaldrNDCU

      Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      Bak bu iyiydi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tüm erkeklerin zoruna gidiyor ama üzgünüm #SanaSormuyorum

      Yorumla
    • serseriserbeststili
      serseriserbeststili
      +1 yıl

      Yok lan banane baban mıyım anan mıyım sormazsan sorma sevgilim olan kadın da sormazsa sevgilim olarak kalır ilerisi olmaz yani kızlar gerçekler bunlar ayrıca bende gece çıkarken arkadaşımla takılırken #Sanasormuyorum

      Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      Skshsjshjxhshshs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @вαԺɢıяʟ_344 takmıyorsanız buraya yorum yapmayın dislike atmayın. Tabikide #SanaSormuyorum çünkü neden sorayım?

      Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      Yok güzelim like attim 😘

      Yorumla
    • вαԺɢıяʟ_344
      вαԺɢıяʟ_344
      +1 yıl

      Sormuyorsan da yargılama aksjajbs

      Yorumla
    • serseriserbeststili
      serseriserbeststili
      +1 yıl

      @вαԺɢıяʟ_344 Sizi kücük feministler :D

      Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl

    Erkeklerin maaşını sormadığın sürece kadınların yaşını #SanaSormuyorum 😃😃

    3
    0 Yorumla
  • Pooffpooff
    Pooffpooff Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    Keyif benim değil mi? #sanasormuyorum

    6
    1 Yorumla
    • KızlarSoruyor a
      KızlarSoruyor
      +1 yıl

      Hiç! :)

      Yorumla
  • cerenkaya11
    cerenkaya11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Nerde nasıl davranmam gerektiğini
    #SanaSormuyorum

    8
    0 Yorumla
  • Gdsfdsfdsf
    Gdsfdsfdsf Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Kasli kollarimi gosterecek tshirtleri giyip giymeyecegimi #sanasormuyorum

    7
    1 Yorumla
    • benbazen_
      benbazen_
      +1 yıl

      rgefsgdhg

      Yorumla
  • Bipliophile_
    Bipliophile_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    #SanaSormuyorum hayatımda ne yapmam gerektiğini
    #SanaSormuyorum geleceğimi, saat kaçta evde olmam gerektiğini, giyimimi sana sormuyorum
    Kimse Benim Hakkımda Hiçbir Şeye Karar Veremez ve Kimse Bana Karışamaz.
    #SANASORMUYORUM

    4
    0 Yorumla
  • Harikadag95
    Harikadag95 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    kimseye bişey danışmam. Hele hele erkek arkadaşıma ;) TINNN

    3
    1 Yorumla
    • Rodeocu10
      Rodeocu10
      +1 yıl

      erkek arkadaşın da sana danışmaz ;)

      Yorumla
  • AcimasizKiz
    AcimasizKiz Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Barlara giderken mutlu olurken
    #Sanasormuyorum

    19
    4 Yorumla
    • AcimasizKiz
      AcimasizKiz
      +1 yıl

      Gorende der genel ev yazmisim bu kadrmi svlmiom ya :-D

      Yorumla
    • AcimasizKiz
      AcimasizKiz
      +1 yıl

      Vay anasi en vok eksi bende hahahahahsa

      Yorumla
    • SouIFIy
      SouIFIy
      +1 yıl

      Takma ya iyi bişey yazsaydın da eksi alacaktın , erkekler neyse kizlar da eksi atmasına şaşırdım ben

      Yorumla
    • AcimasizKiz
      AcimasizKiz
      +1 yıl

      @SouIFIy boswer umrimda degiller zaten

      Yorumla
  • Herşeyeaçıksaçık
    Herşeyeaçıksaçık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Dekolte bir kadını namussuz yapmaz, tıpkı bir erkeği tesbihin adam yapmadığı gibi..

    4
    0 Yorumla
  • üçgenkafa
    üçgenkafa Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Kadınlar değerlidir, Allah başımızdan eksik etmesin

    4
    0 Yorumla
  • buselmm22
    buselmm22 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    kapitalist ideolojinin, akidenin, sistemin kadına verdiği zararı başka bir sistem vermiyor kadınlara özgürlük adı altında. Buda önemli aslında özgürlük nedir?

    7
    1 Yorumla
    • ziyaretci84
      ziyaretci84
      +1 yıl

      Sizin gibi durumun farkında olan kadınların olması güzel

      Yorumla
  • Soydanertn
    Soydanertn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kimin saat kaçta dışarı çıktığına nasıl çıktığına karışmaya ne hakkım ne haddime düşmüş. Erkekler olarak şu zihniyetten arınmamız lazım

    5
    0 Yorumla
  • UzaylıTürk_
    UzaylıTürk_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 41%
    +1 yıl

    Arkadaşlarımla halı sahaya gidebilirim
    #SanaSormuyorum

    2
    2 Yorumla
    • Siyahli_
      Siyahli_
      +1 yıl

      Jsjsjs işleri nasıl kendi aleyhime çekebilirim der gibi 😂

      Yorumla
    • UzaylıTürk_
      UzaylıTürk_
      +1 yıl

      @Siyahli_ yok, demek istediğim insanlar birlikte yaşadığı kişilere danışarak yaşıyor ülkemizde. Batıdaki toplumlar gibi birbirimize karşı vurdumduymaz değiliz. Sıcakkanlı insanlarız. Zaten herkes kafasına göre davranıyor. Sormak, konuşmak, diyalog kurmak iyidir. Erkeklerin tesbih taşımasının, küpe takmasının, renkli kıyafetler giymesinin, işsiz kalmasının hoş karşılanmama durumlarıyla aynı görüyorum bazılarını. Çalışmak istisna.

      Yorumla
  • XMorpheus
    XMorpheus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 64%
    +1 yıl

    Kadını cinsel organları için değil birey olduğu için İnsan olduğu için sevebilmeli sevmeli Aşk ile sevmeli Bir güzelliği ve dövüşebilmeli o güzellik uğruna adaleti eşitliği insanlığı getiren bir devrim sabahına dek bitmedi sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek. 🕊️

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar bu gibi akımlarla özgür olma rahatça or.. luk yapabilme peşindeler. Farkındaysanız çoğu nedense CİNSEL OBJE. Bu gibi gereksiz akımlar yerine delikanlı kadınlar olmaya çabalasınız, cinsel obje olmamaya çabalasanız, güçlü kadınlar olmaya, eğitimli kadınlar olmaya, ağırbaşlı kadınlar olmaya çabalasanız bu gibi akımlara gerek duymadan karşı cinse tepkinizi belli edebiliceksiniz.
    Ama siz istiyorsunuz ki *sanasormayacağım*cinsel obje olacağım*...

    18
    5 Yorumla
    • KızlarSoruyor a
      KızlarSoruyor
      +1 yıl

      Çok acı bir görüş bu. Kadınlar delikanlı olmak istemiyor ki, rahatça kadın olmak istiyorlar. Cinsel obje olarak görmemek gerek dekolteyi, makyajı, bakımı... Bunları yapmak herkesin hakkı olmalı hem de erkekler tarafından objeleştirilmeden.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen beni anlamamışsın işine geldiği gibi anlıyosun şu an. İnstagram ve başka sosyal medyalar sağolsun kadınların nasıl varlık olduklarını hergün izliyoruz ;) Anlatmaya gerek yok zaten.

      Yorumla
    • Phantasmagoria
      Phantasmagoria
      +1 yıl

      Öncelikle arkadaş haklı.
      Milletçe yaratılmak istenen bir algının içinde hiç yoktan sorun sahibi olduk.
      Erkek her istediğini yapan biri olmadı ki bu zamana kadar siz öyle olasınız.
      Çalışmak zorundayım.
      Aileme destek olmak zorundayım.
      Onları korumak zorundayım.
      Evlenmek zorunda değilim ama evlenmem gerekli.
      Çocuklarıma baba gibi baba olmak zorundayım.
      Olmayan karıma sadık bir eş olmak zorundayım.
      Lafın kısası heryerde herzaman kurallar vardır olmakta zorundadır.
      Ben reklamlarda bangır bangır gözğmüze sokulduğu gibi kimseye birşey sormayacak olsaydım, her istediğimi yapıyor olsaydım hayvandan bir farkım olmazdı.
      Bu yapılan tek bir izahı var, kadınların damarlarına anarşizmi aşılamak ve ayrımcılığı körüklemektir.
      Yoksa, kim anasının hakkını ödeyebilmiş?
      Kim sevgili olmadan aşkı yaşayabilmiş.
      Ya hu kadınlar olmasaydı veya bizler olmasaydık aşkı sevgiyi mutluluğu nasıl tarif edebilirdik?
      Özet olarak ; Erkeğin adam olduğu heryerde kadın kadındır. Bu sözü kadın için revize edemiyoruz. Neden?
      Çünkü sizler zaten bizden kat ve kat ayrımcılığa sahipsiniz.
      Yoksa yemişim emojisini, abudik gubidik bir kaç kelimesini.
      Emojiyle, saçla başla olacak olsaydı, hayat bu kadar zor olmazdı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herkesin görüşü düşüncesi kendisinedir. Ben genel konuşuyorum yorumumda genel fikrimi, düşüncelerimi paylaştım fakat bana kişisel olarak yorum gelirse üzgünüm ama bayan kadavra tepkimi koyarım üzerine alınıyorsan ve benimle bir sıkıntın varsa ki eğer özele bekliyorum orda hallederiz yoksa sanaldan sataşmak ezikçe bir hareket, aşırı gereksiz. Komik olmayın. Olgunlaşın biraz 1 saattir felsefe yapmana gerek yok aşırı iticisiniz her konuyu okul seviyelerine bağlamaktan kafayı yiyiceksiniz (Yediniz hatta).
      Burdaki konu karakterle ilgili kız gelmiş bana ortaokuldan falan filan bahsediyor bu nasıl beyindir ya birde tartışıyo felsefe yapıyor burda.
      Kolay lokmasınız diyorum ya...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Phantasmagoria Herkes kendince haklıdır zaten herkesin düşüncesi yaşam biçimi farklıdır senin yazdığın şeyler tartışılır şeyler her cümlende bir tartışma payı var derin konular yani burda bunu tartışıcak değiliz. Toplumun yapısını KADIN oluşturur. Erkeği doğuran KADINDIR. Sen nasıl bir kadınsan çocukların o şekilde yetişir toplum o şekilde düzelir.
      Neden kadın cinsel obje olarak gösteriliyor. Araba fuarlarında bile süs olsun diye kadınları başlarına geçiriyorlar neden erkek yok? Çünkü kadınlar ortam malı bir eşya süs olarak gösteriliyor. Bu bir örnek ama ne demek istediğimi benim gibi düşüncede olanlar anlar. Veya işine gelen-gelmeyen vardır.

      Yorumla
  • Mathildaa88
    Mathildaa88 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 54%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce ister veririm ister vermem #sanasormuyorum

    11
    13 Yorumla
    • Sultankosem
      Sultankosem
      +1 yıl

      Abla 30 yasindaysan sor artık bence

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Neden sorucakmışım

      Yorumla
    • Obsesifpsikolog
      Obsesifpsikolog
      +1 yıl

      Ver canım ver. Kimseye sorma tabii. Rahat rahat yiyişelim 😁

      Yorumla
    • Sultankosem
      Sultankosem
      +1 yıl

      Evde kalmıssın

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Allah allah neden 30 yaşındayım diyemi 😄

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Kalmık hemde patlak

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Aferin bu hakkı sana atatürk verdi unutma

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Söylemene gerek yok biliyorum

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Seninle evlenecek gav atıda atatğrk sana bulacak bunuda unutma

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Yoksa karaköy kerhaneleri senin gibiler için işler vaziyette

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Kerhanede sigortanda olur laik devlet sigortası

      Yorumla
    • İrrkek
      İrrkek
      +1 yıl

      Aids ve başka hastalıklara yakalanırsan tedavisi olmasada ölene kadar, yatabileceğin bir hastanede var bu laik devlette ötenazi de yapabilirler belki

      Yorumla
    • Ready_Rookie
      Ready_Rookie
      +1 yıl

      Tabi ya verin hayat size hoş

      Yorumla
  • Devamını Gör (480)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > KS’nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor! Sen neredesin? 👊🧠
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Sorular

Örgü yüzük kullanır mısınız? 36 cevap verildi
Sizce kadınlar asla yapamaz sanılan meslekler nelerdir? 29 cevap verildi
Duşta doğal duş jeli mi kullanıyorsunuz yoksa el yapımı katı sabun mu daha iyi geliyor? 14 cevap verildi
Üzerinde isim yazan lifler sizce gerçekten tatlı mı duruyor, kullanır mısınız? 18 cevap verildi
Sizce hangisi daha zor: iğne oyası mı yoksa şiş ile örgü örmek mi? 17 cevap verildi
El işleri satışı için e-ticaret mi daha karlı, yoksa fiziksel dükkan mı daha mantıklı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Laf anlatamadığınız da yapacağınız hamle ne olur 🤦‍♀️?
  • Yazın en sevdiğiniz meyveler neler, siz de karpuz kavunla öğünü geçiştiriyor musunuz?
  • Linux kullanıcısı olanlar var mı?
  • Akşamları sahile gitmeyi seviyormusunuz?
  • Soru cevap yapalım mo?
  • Kahve ile ne iyi gider sence?
  • Her özlemin bir sonu var mıdır?
  • Acı mısın , tatlı mı?
  • Aşkta önemli olan ne?
  • Dans etmek yaşlanmayı önler mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨