Merhaba :) Kadınların özgür olduğu doğru da, dekolte giymek veya makyaj yapmak zaten normal şeyler iken, bu şekil bir pankart ile dikkat çekmeniz çok ilginç. Bunlar zaten kabullenilmiş şeyler iken, sıradan şeyler olmadığını sözlerinizle bildirmemelisiniz :D İlginç bir strateji...
Ülkenizin vatandaşı değilim, dolayısıyla düşünce biçimizine sizin kadar alışkın değilim. Umarım halkınız farklı ulusların düşünce biçiminden kurtulur ve özgürlüğün cinsiyete, dine, ırka veya dile bağlı olmadığını anlarsınız. Söyleyeceklerim bu kadar. Sağlıcakla kalınız :)
Hoşgörü, eşitlik ve adalet bir toplumda temel prensip olmalı , kimse kimseyi dışlamamalı, ezilenin, haksızlığa uğrayanın hakkını savunmak, aklı kalbi vicdanı olan herkesin vazifesidir. Toplumumuzda maalesef cinsiyet ve sınıf ayrımı hat safhada. Ve maalesef bu ayrımdan gelen zulmün en büyük payınıda kadınlar almakta. Toplumda kadına yönelik bazı tabular ve skolastik düşünceler maalesef kadına karşı bakış açısının bu denli ayrıma aşağılamaya yönelik olmasının en temel sebebi. Oysa düşünebilen sorgulayabilen aklını ve vicdanını her birey bu ayrımı yapmanın ne kadar saçma ve gereksiz olduğunun farkına varır. Kadınlara yönelik bu zulüm ve adaletsizliğin karşısında olmak fedakarlıktan ziyade insanlığın bir iktizasıdır. Kadınlara yönelik haksızlığı eşitsizliği ve adaletsizliği ortadan kaldırma davası yalnızca kadınların davası değil, insan olan herkesin davası olmalıdır..
Soran kişi bu dediklerini tamamen yapiyormu acaba kızı eşi açık giyinmesinee gecenin bir vakti dışarıya çıkmasına istediği zaman eve gelip gitmesine gece başkasının evde kalmasına kızı istediği erkekle yatıp kalkmasına sorun ediyorum acaba merak ettim burdaki salak kızları gaza getiriyor ama kendi nasıl biri
Aynen öyle iki üç açık karı kız görücek diye şerefinden taviz veren insan tiplerinden birisi belli ki. Kızlarında bu tarz karakter yapısını ortaya döktüğü gerçek karakterlerini gösterdikleri bir post oldu işte. Küçük zekalılar için dekolte, önüne gelenle yatıp kalkmak=medeniyet özgürlük o yüzden seni eksilemişler ama sonuna kadar haklısın.
o kadarda değil dayak atmak nedir ya o dayağı sana atsınlar o zaman benim yanımda kız yeğenime kocası vuracak he sıkıyosa vursun bakalım veya kocası ablama vursun bakalım neler olduğunu ben sana söyleyeyim diyosun ya kadının sırtından sopayı karnından sıpayı evet o sopayı ona yediririm sıpaya gelincede belki doğuramaz ama conu soyarım sokağa atarım o çıplaklığıyla o savunmasızlığıyla ne hali varsa görsün
@wserkan 41 yaşındasın büyük ihtimal evlisin yeğenini veya ablanı bir köşeye bırak sen kendi eşine yaptıklarını söyle hayatında hiç vurmadın yani Allah için doğruyu söyle ama doğru söyle
ben bekarım 41 yaşındayım diye evli olmam şart değil herhalde bir insan evli olunca akıllanır diye bir kanunda yok insan kendini geliştirirse akıllanır ben çok kızlarla ilişkilerim oldu ama içlerinden evlenebilecek bir bayan çıkmadı ve bu zamanın zaten en büyük sorunlarından biri. Tokat meselesine gelince ben hiç bir bayana vurmadım elimle ama lafımla tokat attığım oldu zaten ben vurmaktansa laf söyleyerek tokat atmayı tercih ederim ama sen bunu anlarmısın bilmem
lan sen ne konuşuyon kimin karısına kızına bakmışım lan kendini bana anlatma bende öyle şeyler olmaz ben laf atmasını bile sevmem kalmışki milletin karısına kızına bakacam benimde anam ve ablam var nasıl başkasının hoşuna gitmezse bakmak benimde öyle ben ilk başta bunu düşünürüm ama sen yazdıklarımı nerden nereye bağladın tebrik ederim seni tanımadığın insanlarında günahına girme derim yazdıklarımı iyi oku
ben evet çok ilişki yaşadım ama sizler gibi bir kızla buluştuğumda yatağa atayım demedim dememde zaten konuşmaların hep boş beni tanıyormusun tanımadığın belli çünkü boş konuşuyorsun birde serkan gibi iyi çocuklar bayram eder demişsin lan kardeşim ben sen gibi kız görmemiş insan değilim yardım isteseler hemen yavşarsınız ben senin gibleri çok gördüm bizler böyle bişey olduğunda bayram etmeyiz çünkü karşımızdaki insandan faydalanmaya çalışmayız ama senin gibi yavşaklar evliliğin ne kadar kutsal bişey olduğunu anlamazlar bilmezler bir daha da tanımadığın insanlar hakkında böyle saçma yorumlar yapma sorsam müslümanım dersiniz o zaman bu yaptığınla günahıma girdiğinide anlarsın
@wserkan dinime küfreden Müslüman olsa bari sen 41 yaşına gelmişsin Allah rızası için bir yuva kurmamissin gelmişsin boş boş konuşuyorsun ben 26 yaşındayım ben kız arkadaşımın elini bile tutmadım yavşaklar evliliğin kutsal bir şey olduğunu yazmışsın o konuda haklısın senin gibi yavsaklara 41 yaşına gelmiş evlenmemişsin yardım isteyenlerede erkek kadın fark etmez Allah rızası için yardımı mi ederim boş insan hiç kimseyede
Kimseye bir şey sormadan yaşayan insanlar yalnız insanlardır. Madem ki eşinize ya da sevgilinize bir şey sormadan yaşıyorsunuz, hayatınıza birini dekor olması için mi alıyorsunuz. Bence çok gereksiz bir başlık olmuş. Yıl olmuş 2019 hala bu tarz başlıklar altında gaza gelerek hayatın gerçeklerini göz ardı eden kadınlara da anlam veremiyorum. Siz de iyi biliyorsunuz ki böyle yazılar ile gaza gelip, bu tür yazıları paylaşanlar hayatlarında şimdi ya da zamanında bir şeylerin eksikliğini yaşamış insanlardır. Bütün kadınların dünya kadınlar gününü kutluyorum.
Yani kendimi bildim bileli bir şekilde kadın hakları sorunu var olduğunu duyuyorum ama anlamıyorum zaten pozitif ayrımcılık adı altında belli başlı maddeler var gördüğüm bazı örneklerden yola çıkarsak etek, makyaj, dekolte, dışarı çıkmak gibi basit umurumda olmayan ama büyütülen meseleleri görüyorum ülkemizde diğer ülkelere oranla kadına şiddet az fazla işte bahsettiğim olaylara karışmalar fazla olabilir ama çözüm bu mudur ya da bu büyük bir mesele midir bence tartışılır mesela Malatya da kadın trambüs ü çıkardılar erkekler binemiyor çözüm bu mudur sizce ya da dam olayı çıkardılar belki kadınlara yönelik baskı olabilir haksızlık olabilir bunu fark etmiyor olabilirim ama pratikte yapılanlar çözüm olmadığına eminim bu gibi eylemler bir haksızlık varsa daha da çok arttırıyor bana yüklenmek isteyenler aynı zamanda bir gruba yüklenmiş olacaklar çünkü benim gibi düşünenlerde elbet vardır
#SanaSormuyorum etiketi yapıyorlar sanal ya burası ama dışarda bal gibi de soruyorlar mini etekmiş baban anan kardeşin sevgilin hele hele sevgilin yok diyorsa tamam aşkım giymiyorum dersin eve kacta gelip gelmeyecegini anan baban zaten soyluyor sana sevgilin de söyluyor ona da tamam aşkim diyor cocuk yapmak demisler onun sancısını ağrısını sen çekiyorsun kalkıpta artistlesemezsin buna anası babası bir şey der tınlamaz sevgilisi bir sey dediği zaman tamam aşkım diyorlarsa bu etiket altında bu yazıları yazmak saçma zaten
@sultann3363 Sen benim yazımı nasıl okuyorsun anasına babasına hesap vermiyor sevgilisine hesap veriyor bunu yapan kızlar anası babası şunu yap der banane der tınlamaz sevgilisi şnu yap der tamam aşkım hemen yapıyorum der
Bence sormayan kadın kadın değildir o adam sormasa trip atarsın dünyayı yıkarsın ama adamın başına ezik olan sensin şu yazdığından sonra iyi halt ediyosun sormuyosun da
google görsellerde görüp özendiğimiz hanımların yanı başımızda olduğunu gördük sayenizde ve hayranlığımız katlana katlana arttı. Bu ataerkil toplumda verilebilecek en iyi mesajlardan birini verdiniz. @KızlarSoruyor ödül bu hanımefendinin hakkıdır ^^
Birçok yorumu okudum. Bana kalırsa bu sormak ya da sormamak işleri, kişilerin kendi vereceği kararlar. Bir ailede karı koca birbirlerine danışabilirler, sorabilirler ya da izin alabilirler aynı şey sevgililer için de geçerli ya da bunu tercih etmezler o onların bileceği iş tamamen. Toplum konusunda da tabii ki kimse yabancı birinden izin almamalı. Bunun tartışılması bile saçma.
Benim dikkatimi ise daha farklı bir şey çekti. Yahu kadını erkeği siz ne kadar nefret dolu insanlarsınız. Şu soruya cevap verenlerin çoğu karşı tarafa bazen de kendi hemcinsine olan nefretini dışarı vurmuş. Neden bu kadar nefret doluyuz toplum olarak. Bu ülkede ne ekonomi ne imkanlar beni şu durumun üzdüğü kadar üzmüyor gerçekten. Neden karşı tarafa olumlu bakamıyoruz. Neden farklı düşüncelere saygı duymak yerine kendi düşüncelerimizi dikte ettirmeye çalışıyoruz ve neden bu kadar kızgınız. Çok üzülüyorum gerçekten bu duruma.
@Senior28 anlamak ıstemedıgın su senın gıbı o bacım olur bu bacım olur goruslerıne tepkıdır bu anne baba veya abı degıl konu dısarda durupta ıste aynı senın gıbı kısa etek gıyenler bacım dısrda gezen bacım bu yollA su yollu dıyenler yuzunden zaten kadınlar her defasında bazı seylere adım atmıyor bırde utanmdana kım nerde bacım olursa olsun yazmıssınız keske bıraz ınsan olup dusunsenızde sızde destek olmaya calıssanız
bir şeyi anlamıyorsun srn hele bir evlen çoçuğun olsun ve birazda nasıl dünyada yaşadığını gör sen kendi çoçuğunu kafana göre yaşa dersin kimseye bir şey sorma. o gün hatırlatırım sana.
@Senior28 maksat kısıtlama degıl sadece onyargılardan uzak bır hayat yasamak herkesın hakkı herkes bacım olacak dıye bısey yok veya calısıyor dıye kafeye kahve ıcmeye gıdenler kızlar bacım dıye bırsey yok at gözlugunu cıkar ve artık etrafa bakmayı ogren
sen bir yaşadığın ülkeye bak söylediğin şeye bak, biz erkekler geceler dolaşırken 100 olay oluyor. brnim taktığım gözlukler gerçekci, seninkiler sana büyük biraz çıkarda olan bitenleri gör. bu arada nereye gitmek istersen git beni ilgilendirmez zaten konu başka istekletiniz başka onu anlatmaya çalıştım ama nafile
Hayatta her zaman yalnız olduğum için iyi günümde yanımda olmayıp kötü günümde laf almaya gelip üzerimde hak iddia edenlere sadece Süperim uğraşmayın diyorum
"Kalın bacakların olduğu halde etek, şişman olduğun halde tayt giyebilirsin. Yamuk dişlerin olabilir, ama hiç kimse kahkaha atma hakkını elinden alamaz. Çillerin çıkabilir ama yine de güneşe bak. Cildinin ne kadar lekeli, boyunun ne kadar kısa, saçının ne kadar kabarık veya seyrek olduğu sadece seni ilgilendirir. Çünkü çirkin olduğunu düşündüğün yüzünle bile, çirkin kalpli birinden güzelsin. Ve unutma sen inanmadığın sürece asla yeterince güzel olamazsın.!" #SanaSormuyorum
#sanasormuyorum şimdi ne denir ki 🙂🙂 Bir kadının özeli kadınlık gururu falan elbette bama sormayacak bana kaçta geleceğini soracak harcadığı parayı soracak bazen yaptığı değişiklikleri sormak değilde bana danışacak kandırmayın kendinizi bu kadar kanatlanmanin sonu iyi değil gerçekçi olun az sonra demeyin ben seks objesi değilim ayakları yapmayın özgür kız ayaklarına yatmayın isteğimle olurum ayaklarına yatmayın her şeyi yapabilirsiniz evet ama aldığınız her bir kararın bir sonucuda olacak unutmayın
3
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Disklikelarinizla beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam çünkü haklı olduğumu ve yediremediğinizin farkındayım
@uyuyançirkin şimdi mesela sevdiğin güvendiğin bir sevgilin olsa ve dese ki şimdi değilse de evlenince bana sormadan izin almadan yapamayacağın şeyler olacak, bazı yasaklar veya kurallar koyabilirim onlara da uymak zorunda olacaksın... ben de kendi yaşantımla ilgili pek çok şeyi sana soracağım çünkü sana değer veriyorum ama senin benden izin almak olmanla benim sana sormam farklı şeyler. Ben denden samimiyetle tavsiye isterim görüşünü mera ederim ama dediğimi yapmak zorunda değilim. Sense benim vereceğim son karara uymak zorunda olacaksın... bu sana uyar mı?
@cabukisim Onun yerine olan sey benim yaptigim ;) Yani, erkek bana sorar ben erkegi yonetirim. Bunun karsiliginda ben de ona danisirim. Cunku muhtemelen benim IQ seviyem onunkinden fazla olacaktir. Dolayisiyla vizyon olarak da, onun daha leb demeyi birakin, l demesinden once leblebiyi hazirlarim.
@cabukisim Bu zamana dek hep orta zekadakilerle ciktim. Zaten ben karakter olarak baskinim. Ruhum sert ve otoriter. Yine de dedigim gibi bir isin uzmani varsa ona danismaktan gocunmam. Ama eger erkek bana danismaktan gocunuyorsa, zaten zeka seviyesi yerlerdedir. Anlamak icin dahi olmak gerekmez.
@uyuyançirkin pardon da... minnakın maço sevmesiyle ilgili sordum sen konuyu kendine ve kendi yetkinliklerine getirdin :) ben baskınım otoriterim diyorsun... eyvallah... hatta ben üstün gelirim her türlü parmağımda oynatırım diyorsun ona da tamam... iyi de burada adamın maço olmasını tercih etmek nasıl oluyor onu anlamadım. Erkeğin maço olup olmaması neden önem arz ediyor o zaman?
@uyuyançirkin ya da şöyle sorayım "şimdi mesela sevdiğin güvendiğin bir sevgilin olsa ve dese ki şimdi değilse de evlenince bana sormadan izin almadan yapamayacağın şeyler olacak, bazı yasaklar veya kurallar koyabilirim onlara da uymak zorunda olacaksın... ben de kendi yaşantımla ilgili pek çok şeyi sana soracağım çünkü sana değer veriyorum ama senin benden izin almak olmanla benim sana sormam farklı şeyler. Ben denden samimiyetle tavsiye isterim görüşünü mera ederim ama dediğimi yapmak zorunda değilim. Sense benim vereceğim son karara uymak zorunda olacaksın... " bu sana uyar mı? adam dürüstçe söylüyor; ben sana danışırım gocunmam ama son kararı da alırım sen bu kararıma uymak zorunda olacaksın... ve bu adam gerçekten de her bakımdan güçlü biri... bu sana uyar mı uymaz mı?
@uyuyançirkin ona maço değil bodyguard denebilir :) sen pısırık olmayan her erkeği maço sınıfına soktun ve buna minnakı da dahil ediyorsun ama o mesela "maço vs hanımcı" şeklinde konu açmış geçen gün... yakışıklı erkekler hep hanımcı hiç maço çıkmıyor aralarından gibi... yani senin maço tanımın aşırı geniş. Kadınını koruyan her erkek maço sayılıyor. yani öyle bir maço tanımın var ki en feminist kadın bile "hayır" demez; o zaman da anlamını yitiriyor zira maço "erkek üstünlüğü ve/veya egemenliği" ile ilgili bir kavram...
@uyuyançirkin evet ama tüm yakışıklılar hanımcı olmuş hiç maço yakışıklı yok filan diyen biri maçoluğu senin kadar geniş tanımlamıyor olmalı. yani gerçek anlamından o kadar da saptırmıyor olmalı :)
Evli barkli olunca degisir o iste biraz.. derun gogus dekoltesi giyecegim bugun kocacim , sana sormuyorum , cumle alem meme gorsun de , goreyim sonra neler oluyor.. biraz edep.. bekar insan ne yaparsa yapar o ayri ama evlenince isler degisir.. ben kiz arkadaslarla tatile gidiyorum karicim , erkek gorsunler accuk da denemeyecegi gibi...
Hayatınızı tek kişilik yaşamıyorsunuz sevdiğiniz değer verdiğiniz insanlar var ve onların bazıları sizin iyiliğiniz için uğraşıyor. İyiliğiniz için erken gelsene eve başına bir şey gelir diyor mesela korkuyor siz burnunuzun dikine gidiyorsunuz ne kadar salakça bir şeydir bu Allah aşkına bir de düşünceliyim diye geçinir durursunuz. Gidin düşünmeyi öğrenin bence özgürlük tamam ama bu kadar abartılmaması ***Gerekli... ***
Cinsiyet eşitsizliği diye kadınları bu denli on plana çıkaran yaklasimlarin çoğunu aptalca buluyorum. Dekolte giyinip sonra da bize erkekler neden cinsel meta olarak bakıyor diyen kişi net olarak aptaldir. Haa.. Bu arada tabii ki kadinlar özgür olmalı. Ama nerede nasıl giyinip davranacağını bilmeli.
Yeter ya. ! Sürekli kadınlar.. evet ben #SANASORUYORUM.! Erkeklerin hakkı ne zaman verilecek? Toplu taşıma da kadına yer ver, yolda yürürken aman rahatsız olmasın diye hızlıca önüne geç, frikik versin dekolte giysin aman rahatsız olmasın aman yanlış düşünmesin aman yanlışlıkla gözüm kaymasın diye başını sabit tut hala kadınlar eziliyor yok tereyağı. Keşke bizi de böyle ezseler yani.
Ben demiyorum ki erkek kadını ezsin fiziksel üstünlüğünü kullansın demiyorum ben diyorum güçlü güçsüzü ezmesin. Burada soru soruyorım “kadınlar erkek olsanız ilk ne yaparsınız?” Hepsinin cvbını “erkek olsam tüm kızları yatırıp kaldırırım” evet evet haklısınız kadınları erkekler eziyor #YERSEN Biz Türküz Türk soyluyuz Türk oğluyuz. Hatun kişi bizim değerimizdir. Biz hanlara hanlık yapıp eşimize Han’ım dedik. Bize öyle kadın erkek kadınları koruyun #batı söylemlerini getirmeyin. Hiç kimse #Roma da ceaserların kadınlara yaptığını #ingiltere de kralın evlenen kadınların ilk gecelerini kralla geçirmesinden bahsetmiyor neden çünkü onlar #batılı :) Biz neyiz? Türküz biz Türk.! Biz vatanımıza bile Ana demişiz. Cenneti ayaklarının altına layık görmüşüz. Ana elini öpmenin cennet duvarı öpmeye eş değer olduğuna inanmışız. Artık bunlar prim yapmıyor gerçekçi olun gerçekçi.
#SanaSormuyorum nerede okuyacağımı, nerede gezip tozacağımı. #SanaSormuyorum ne zaman affedeceğimi. Kimlerle arkadaşlık yapıp yapmayacağımı. Ben senin düşmanın değil kızındım. Bir insan bir hatası yüzünden bu kadar mı aşağılanır, bu kadar mı kin kusturulur? İşte bu yüzden ölmemi istedikleri için tekrar söylüyorum #SanaSormuyorum ne zaman ölüp ölmeyeceğimi. Hepinizin canı cehenneme..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
366Cevap
Ne giyeceğimi makyaj yapıp yapmayacağımı
#SanaSormuyorum
İstediğim kıza yazarım #sanasormuyorum
İstediğim gibi giyinirim #sanasormuyorum
Nasıl hangi tarzda takılıp takilmayacagimi #sanasormuyorum
Kilomu #sanasormuyorum oooleyy. 🤔
KS nin güçlü kadınları #SanaSormuyorum diyor yalnız 😂
Hayır torpil cinsiyet ayrımcılığı var. Demokrasi hak hukuk 😭😭 istiyoruz biz erkekler.
istedigimi giyerim istersem ciplak gezerim
#sanasormuyorum
Merhaba :)
Kadınların özgür olduğu doğru da, dekolte giymek veya makyaj yapmak zaten normal şeyler iken, bu şekil bir pankart ile dikkat çekmeniz çok ilginç. Bunlar zaten kabullenilmiş şeyler iken, sıradan şeyler olmadığını sözlerinizle bildirmemelisiniz :D
İlginç bir strateji...
Görüşlerde bile eleştiri var, emin misin kabullenildiğine? :)
Ülkenizin vatandaşı değilim, dolayısıyla düşünce biçimizine sizin kadar alışkın değilim. Umarım halkınız farklı ulusların düşünce biçiminden kurtulur ve özgürlüğün cinsiyete, dine, ırka veya dile bağlı olmadığını anlarsınız.
Söyleyeceklerim bu kadar. Sağlıcakla kalınız :)
Ne kadar abur-cubur yiyeceğimi #SanaSormuyorum
Kimseye sormuyorum😁
Hoşgörü, eşitlik ve adalet bir toplumda temel prensip olmalı , kimse kimseyi dışlamamalı, ezilenin, haksızlığa uğrayanın hakkını savunmak, aklı kalbi vicdanı olan herkesin vazifesidir. Toplumumuzda maalesef cinsiyet ve sınıf ayrımı hat safhada. Ve maalesef bu ayrımdan gelen zulmün en büyük payınıda kadınlar almakta. Toplumda kadına yönelik bazı tabular ve skolastik düşünceler maalesef kadına karşı bakış açısının bu denli ayrıma aşağılamaya yönelik olmasının en temel sebebi. Oysa düşünebilen sorgulayabilen aklını ve vicdanını her birey bu ayrımı yapmanın ne kadar saçma ve gereksiz olduğunun farkına varır. Kadınlara yönelik bu zulüm ve adaletsizliğin karşısında olmak fedakarlıktan ziyade insanlığın bir iktizasıdır. Kadınlara yönelik haksızlığı eşitsizliği ve adaletsizliği ortadan kaldırma davası yalnızca kadınların davası değil, insan olan herkesin davası olmalıdır..
Bu hayat benim hayatım istediğimi yaparım #SanaSormuyorum
Way be ne çok kötü yorum likesi almışım 😂😂
#SanaSormuyorum.
Soran kişi bu dediklerini tamamen yapiyormu acaba kızı eşi açık giyinmesinee gecenin bir vakti dışarıya çıkmasına istediği zaman eve gelip gitmesine gece başkasının evde kalmasına kızı istediği erkekle yatıp kalkmasına sorun ediyorum acaba merak ettim burdaki salak kızları gaza getiriyor ama kendi nasıl biri
Kadınlara bu kadar rahatlık verilmiyecekti eskiler en iyisini yapıyormuş kadının sırtından sopayı karnından sıpayı eksik etmiyolarmis
doğrular kötüdür ve kimsenin işine gelmez anında eksilemişler bayanlar :D
Aynen öyle iki üç açık karı kız görücek diye şerefinden taviz veren insan tiplerinden birisi belli ki. Kızlarında bu tarz karakter yapısını ortaya döktüğü gerçek karakterlerini gösterdikleri bir post oldu işte. Küçük zekalılar için dekolte, önüne gelenle yatıp kalkmak=medeniyet özgürlük o yüzden seni eksilemişler ama sonuna kadar haklısın.
o kadarda değil dayak atmak nedir ya o dayağı sana atsınlar o zaman benim yanımda kız yeğenime kocası vuracak he sıkıyosa vursun bakalım veya kocası ablama vursun bakalım neler olduğunu ben sana söyleyeyim diyosun ya kadının sırtından sopayı karnından sıpayı evet o sopayı ona yediririm sıpaya gelincede belki doğuramaz ama conu soyarım sokağa atarım o çıplaklığıyla o savunmasızlığıyla ne hali varsa görsün
@wserkan 41 yaşındasın büyük ihtimal evlisin yeğenini veya ablanı bir köşeye bırak sen kendi eşine yaptıklarını söyle hayatında hiç vurmadın yani Allah için doğruyu söyle ama doğru söyle
ben bekarım 41 yaşındayım diye evli olmam şart değil herhalde bir insan evli olunca akıllanır diye bir kanunda yok insan kendini geliştirirse akıllanır ben çok kızlarla ilişkilerim oldu ama içlerinden evlenebilecek bir bayan çıkmadı ve bu zamanın zaten en büyük sorunlarından biri.
Tokat meselesine gelince ben hiç bir bayana vurmadım elimle ama lafımla tokat attığım oldu zaten ben vurmaktansa laf söyleyerek tokat atmayı tercih ederim ama sen bunu anlarmısın bilmem
lan sen ne konuşuyon kimin karısına kızına bakmışım lan kendini bana anlatma bende öyle şeyler olmaz ben laf atmasını bile sevmem kalmışki milletin karısına kızına bakacam benimde anam ve ablam var nasıl başkasının hoşuna gitmezse bakmak benimde öyle ben ilk başta bunu düşünürüm ama sen yazdıklarımı nerden nereye bağladın tebrik ederim seni tanımadığın insanlarında günahına girme derim yazdıklarımı iyi oku
@wserkan kendi ağzınla söyledın çok ilişki yasadım senın gıbılerı bılmezmıyım evlenırsem 1 kadın benım evlenmezsem hep benim dersiniz
tek bıldıgım bır sey var kızlar ne kadar cok serbest bırakılırsa fuuş artar evlenım bosanan kız cogalır bu serkan gibi ibnlerde bayram eder
ben evet çok ilişki yaşadım ama sizler gibi bir kızla buluştuğumda yatağa atayım demedim dememde zaten konuşmaların hep boş beni tanıyormusun tanımadığın belli çünkü boş konuşuyorsun birde serkan gibi iyi çocuklar bayram eder demişsin lan kardeşim ben sen gibi kız görmemiş insan değilim yardım isteseler hemen yavşarsınız ben senin gibleri çok gördüm bizler böyle bişey olduğunda bayram etmeyiz çünkü karşımızdaki insandan faydalanmaya çalışmayız ama senin gibi yavşaklar evliliğin ne kadar kutsal bişey olduğunu anlamazlar bilmezler bir daha da tanımadığın insanlar hakkında böyle saçma yorumlar yapma sorsam müslümanım dersiniz o zaman bu yaptığınla günahıma girdiğinide anlarsın
@wserkan dinime küfreden Müslüman olsa bari sen 41 yaşına gelmişsin Allah rızası için bir yuva kurmamissin gelmişsin boş boş konuşuyorsun ben 26 yaşındayım ben kız arkadaşımın elini bile tutmadım yavşaklar evliliğin kutsal bir şey olduğunu yazmışsın o konuda haklısın senin gibi yavsaklara 41 yaşına gelmiş evlenmemişsin yardım isteyenlerede erkek kadın fark etmez Allah rızası için yardımı mi ederim boş insan hiç kimseyede
Hiç kimse ile de boş boş konuşmam senin gibiler öyle
kadın olduk diye köle degiliz şiddeti ve tacizin kaldırılması eşitlik kavramının tamamen gelmesini istiyoruz #eşitlik
bizde istiyoruz
Kimseye bir şey sormadan yaşayan insanlar yalnız insanlardır. Madem ki eşinize ya da sevgilinize bir şey sormadan yaşıyorsunuz, hayatınıza birini dekor olması için mi alıyorsunuz. Bence çok gereksiz bir başlık olmuş. Yıl olmuş 2019 hala bu tarz başlıklar altında gaza gelerek hayatın gerçeklerini göz ardı eden kadınlara da anlam veremiyorum. Siz de iyi biliyorsunuz ki böyle yazılar ile gaza gelip, bu tür yazıları paylaşanlar hayatlarında şimdi ya da zamanında bir şeylerin eksikliğini yaşamış insanlardır. Bütün kadınların dünya kadınlar gününü kutluyorum.
Dünya emekçi kadınlar günüdür 8 Mart , kokoşlar günü değil 😒
hiç kutlamayın siz (emekci kadinlar haric)
Senden daha çok; futbol sevdiğimi, spor yaptığımı, dövmeyi, piercingi, "ağzımla" aslan sütü içtiğimi #sanasormuyorum 💪😏😎 (((çünkü babam karışıyooor / ironii 😂😜)))
Aile karışır, Türkiye deki aile yapısı farklıdır. Baba karışır tabi, haklı da
Aferim o baba ya :)
Benden selam söyle
İroni😉karıştıracak bir durumum hiç olmadı Evelallah 😎
Dövme mi 🙄
Piercing mi 🙄
Rakı mı 🙄
Birden pazartesi den cumartesi ye dönüştün gibi :)
Evet, Sn. Kötü "ben buyum" 😉..
Oldum olası ben böyleyim işte der gibi
Nasıl anlarsan😏 Malum ben sana ne yazsam, desem sen yine okumak istediğini anlıyorsun 😑😑😑
Huyum kurusun :D
Yani kendimi bildim bileli bir şekilde kadın hakları sorunu var olduğunu duyuyorum ama anlamıyorum zaten pozitif ayrımcılık adı altında belli başlı maddeler var gördüğüm bazı örneklerden yola çıkarsak etek, makyaj, dekolte, dışarı çıkmak gibi basit umurumda olmayan ama büyütülen meseleleri görüyorum ülkemizde diğer ülkelere oranla kadına şiddet az fazla işte bahsettiğim olaylara karışmalar fazla olabilir ama çözüm bu mudur ya da bu büyük bir mesele midir bence tartışılır mesela Malatya da kadın trambüs ü çıkardılar erkekler binemiyor çözüm bu mudur sizce ya da dam olayı çıkardılar belki kadınlara yönelik baskı olabilir haksızlık olabilir bunu fark etmiyor olabilirim ama pratikte yapılanlar çözüm olmadığına eminim bu gibi eylemler bir haksızlık varsa daha da çok arttırıyor bana yüklenmek isteyenler aynı zamanda bir gruba yüklenmiş olacaklar çünkü benim gibi düşünenlerde elbet vardır
#SanaSormuyorum etiketi yapıyorlar sanal ya burası ama dışarda bal gibi de soruyorlar mini etekmiş baban anan kardeşin sevgilin hele hele sevgilin yok diyorsa tamam aşkım giymiyorum dersin eve kacta gelip gelmeyecegini anan baban zaten soyluyor sana sevgilin de söyluyor ona da tamam aşkim diyor cocuk yapmak demisler onun sancısını ağrısını sen çekiyorsun kalkıpta artistlesemezsin buna anası babası bir şey der tınlamaz sevgilisi bir sey dediği zaman tamam aşkım diyorlarsa bu etiket altında bu yazıları yazmak saçma zaten
Annen babana hesap vetmek zorunda değil misin yani?
@sultann3363 Sen benim yazımı nasıl okuyorsun anasına babasına hesap vermiyor sevgilisine hesap veriyor bunu yapan kızlar anası babası şunu yap der banane der tınlamaz sevgilisi şnu yap der tamam aşkım hemen yapıyorum der
Yanlış anlamışım kusura bakmayın
@sultann3363 Önemli değil :)
Sana ne kime ne 😂💪
https://youtu.be/gHNYkIMO1HsBen kocama bile sormuyorum zaten soran kadın ezik kadındır #SanaSormuyorum
Bence sormayan kadın kadın değildir o adam sormasa trip atarsın dünyayı yıkarsın ama adamın başına ezik olan sensin şu yazdığından sonra iyi halt ediyosun sormuyosun da
@PamukPrenses2020
Arkandayız! !
@PamukPrenses2020 Ağzına sağlık 👏🏼
Teşekkür ederim
Nerde ne yapacağımı nasıl güleceğimi ne zaman ağlayacağımı
#SanaSormuyorum
En özenlisi bu olmuş sanırım..
Ben niye okuyamadım yA
https://hizliresim.com/V9RaVB
Sanırım kalitesi düşmüş hizlidan yükledim ya
@Tözel-Harekatçı knk acele oldu aslında uğraşmadım uğraşsaydım daha iyi yapardım acil dışarı çıkmam gerekti mesajı görünce hemen yaptım 😂
google görsellerde görüp özendiğimiz hanımların yanı başımızda olduğunu gördük sayenizde ve hayranlığımız katlana katlana arttı. Bu ataerkil toplumda verilebilecek en iyi mesajlardan birini verdiniz. @KızlarSoruyor ödül bu hanımefendinin hakkıdır ^^
Birçok insanın yargıç olmaya çalıştığı bir dünyada seni kutluyorum.
@pentin Seni de bekleriz admin hanım :DDD
@сэргэн haha 😂
@pentin teşekkür ederim pentin 😘
Kimlerle gezip kaçta eve dönüceğimi istediğim zaman gezip tozucağımı #sanasormuyorum
Ozgurce sesimizi duyurma firsati vermis bu soru. Tesekkurler KS..
Kiminle ve ne zaman evlenecegimi #sanasormuyorum
Birçok yorumu okudum. Bana kalırsa bu sormak ya da sormamak işleri, kişilerin kendi vereceği kararlar. Bir ailede karı koca birbirlerine danışabilirler, sorabilirler ya da izin alabilirler aynı şey sevgililer için de geçerli ya da bunu tercih etmezler o onların bileceği iş tamamen. Toplum konusunda da tabii ki kimse yabancı birinden izin almamalı. Bunun tartışılması bile saçma.
Benim dikkatimi ise daha farklı bir şey çekti. Yahu kadını erkeği siz ne kadar nefret dolu insanlarsınız. Şu soruya cevap verenlerin çoğu karşı tarafa bazen de kendi hemcinsine olan nefretini dışarı vurmuş. Neden bu kadar nefret doluyuz toplum olarak. Bu ülkede ne ekonomi ne imkanlar beni şu durumun üzdüğü kadar üzmüyor gerçekten. Neden karşı tarafa olumlu bakamıyoruz. Neden farklı düşüncelere saygı duymak yerine kendi düşüncelerimizi dikte ettirmeye çalışıyoruz ve neden bu kadar kızgınız. Çok üzülüyorum gerçekten bu duruma.
nasıl gıyınıp saat kaca kadar ne sekılddee takılacagımı sanaa sormuyorum gıttıgım yerlerı sana sormuyorum
kime sormuyorsunuz?
@Senior28 mesela basta sen olmak uzere herkese
@Senior28 anlamak ıstemedıgın su senın gıbı o bacım olur bu bacım olur goruslerıne tepkıdır bu anne baba veya abı degıl konu dısarda durupta ıste aynı senın gıbı kısa etek gıyenler bacım dısrda gezen bacım bu yollA su yollu dıyenler yuzunden zaten kadınlar her defasında bazı seylere adım atmıyor bırde utanmdana kım nerde bacım olursa olsun yazmıssınız keske bıraz ınsan olup dusunsenızde sızde destek olmaya calıssanız
senın yazdıgın bacım kelımesını ben duzeltmek ıstedım
bacım kelımesını
bir şeyi anlamıyorsun srn hele bir evlen çoçuğun olsun ve birazda nasıl dünyada yaşadığını gör sen kendi çoçuğunu kafana göre yaşa dersin kimseye bir şey sorma. o gün hatırlatırım sana.
@Senior28 maksat kısıtlama degıl sadece onyargılardan uzak bır hayat yasamak herkesın hakkı herkes bacım olacak dıye bısey yok veya calısıyor dıye kafeye kahve ıcmeye gıdenler kızlar bacım dıye bırsey yok at gözlugunu cıkar ve artık etrafa bakmayı ogren
sen bir yaşadığın ülkeye bak söylediğin şeye bak, biz erkekler geceler dolaşırken 100 olay oluyor. brnim taktığım gözlukler gerçekci, seninkiler sana büyük biraz çıkarda olan bitenleri gör. bu arada nereye gitmek istersen git beni ilgilendirmez zaten konu başka istekletiniz başka onu anlatmaya çalıştım ama nafile
@Senior28 bence cok farklı frekanslarda tartısıyoruz
Cekecegim mutlaka foto. Cekmeden once yazmak istedim cok iyiymis cunku: aldığım maaşı nereye harcayacagimi #sanasormuyorum
Açık veya tesettürlü olmak benim tercihim.
#SanaSormuyorum
Çokta güzel görünüyorsun inandığın gibi yaşıyorsun darısı başımıza
Teşekkürler
Hayatta her zaman yalnız olduğum için iyi günümde yanımda olmayıp kötü günümde laf almaya gelip üzerimde hak iddia edenlere sadece Süperim uğraşmayın diyorum
sormak yok !!!
Autocadde yazmak perişanlıkmış :D
"Kalın bacakların olduğu halde etek,
şişman olduğun halde tayt
giyebilirsin. Yamuk dişlerin olabilir,
ama hiç kimse kahkaha atma hakkını
elinden alamaz. Çillerin çıkabilir ama
yine de güneşe bak. Cildinin ne kadar
lekeli, boyunun ne kadar kısa, saçının
ne kadar kabarık veya seyrek olduğu
sadece seni ilgilendirir. Çünkü çirkin
olduğunu düşündüğün yüzünle bile,
çirkin kalpli birinden güzelsin. Ve
unutma sen inanmadığın sürece asla
yeterince güzel olamazsın.!"
#SanaSormuyorum
Hayaller hashtag, gerçekler Ataerkil toplum baskısı.
#SanaSormuyorum
Dışarıya tek başıma çıkarken #sana sormuyorum..
Niye begenmediniz ya 😣😣
Çok güzel bir proje hadi kızlar hep destek, tam destek!
Ne giyeceğimi, ne zaman evleneceğimi ve hangi sporu yapacağımı #SanaSormuyorum
Gecenin bir vaktinde istediğim yerde dolaşırken #SanaSormuyorum
Biz kadinlarin ortak derdi: kilomu #sanasormuyorum
Harikasin Ks'cigim ❤
Kızların kısıtlamalarına karşıyım ama bizde kendi açımızdan özgürlüğümüzü istiyoruz kadın erkek eşit bir hukuk içerisinde yaşayalım
Kimse kimseye bir şey sormasın herkes mutlu mesut yaşasın :))
Bakalım ne gibi sloganlar çıkacak..
Evlenirim ya da evlenmem , evde kalirim ya da kalmam, iliskilerim olur ya da olmaz, severim ya da sevmem #SanaSormuyorum
Zavallı
sizler mukemmel insanlarsınız ezme ezilme ezdirme <3
#sanasormuyorum şimdi ne denir ki 🙂🙂
Bir kadının özeli kadınlık gururu falan elbette bama sormayacak bana kaçta geleceğini soracak harcadığı parayı soracak bazen yaptığı değişiklikleri sormak değilde bana danışacak kandırmayın kendinizi bu kadar kanatlanmanin sonu iyi değil gerçekçi olun az sonra demeyin ben seks objesi değilim ayakları yapmayın özgür kız ayaklarına yatmayın isteğimle olurum ayaklarına yatmayın her şeyi yapabilirsiniz evet ama aldığınız her bir kararın bir sonucuda olacak unutmayın
Disklikelarinizla beni ne kadar mutlu ettiniz anlatamam çünkü haklı olduğumu ve yediremediğinizin farkındayım
dışarı çıkıp eve kaçta döneceğimi nasıl giyineceğimi #sanasormuyorum
Minnakligimi #SanaSormuyorum :)
Kent tarzım olmazsa oomaz
Bu cok tatli:)
@uyuyançirkin eksilemisler ya minnak düşmanları :) :)
ama sen maço seviyorsun :)
@cabukisim Macoluk anlayisimiz farkli bizim Minnak'la. :)
@uyuyançirkin ne gibi farklı? ben çok sordum ona ama hiç cevap vermedi...
@uyuyançirkin
şimdi mesela sevdiğin güvendiğin bir sevgilin olsa ve dese ki şimdi değilse de evlenince bana sormadan izin almadan yapamayacağın şeyler olacak, bazı yasaklar veya kurallar koyabilirim onlara da uymak zorunda olacaksın... ben de kendi yaşantımla ilgili pek çok şeyi sana soracağım çünkü sana değer veriyorum ama senin benden izin almak olmanla benim sana sormam farklı şeyler. Ben denden samimiyetle tavsiye isterim görüşünü mera ederim ama dediğimi yapmak zorunda değilim. Sense benim vereceğim son karara uymak zorunda olacaksın... bu sana uyar mı?
@cabukisim Onun yerine olan sey benim yaptigim ;) Yani, erkek bana sorar ben erkegi yonetirim. Bunun karsiliginda ben de ona danisirim. Cunku muhtemelen benim IQ seviyem onunkinden fazla olacaktir. Dolayisiyla vizyon olarak da, onun daha leb demeyi birakin, l demesinden once leblebiyi hazirlarim.
Ancak zeki bir kadin evlenmek istiyorsa kabul eder, nasilsa zavalli adami nikahtan sonra parmaginda oynatacagindan... :D
@uyuyançirkin
ama o zaman aptal birini bulman icap eder... belki onun IQ senden yüksek olacak ne biliyorsun?
@uyuyançirkin
iyi de bunu kabul edip ondan sonra itaatsizlik etmeye kalkarsa o zaman kime hak verirsin...
@cabukisim Bu zamana dek hep orta zekadakilerle ciktim. Zaten ben karakter olarak baskinim. Ruhum sert ve otoriter. Yine de dedigim gibi bir isin uzmani varsa ona danismaktan gocunmam. Ama eger erkek bana danismaktan gocunuyorsa, zaten zeka seviyesi yerlerdedir. Anlamak icin dahi olmak gerekmez.
@uyuyançirkin
pardon da... minnakın maço sevmesiyle ilgili sordum sen konuyu kendine ve kendi yetkinliklerine getirdin :) ben baskınım otoriterim diyorsun... eyvallah... hatta ben üstün gelirim her türlü parmağımda oynatırım diyorsun ona da tamam... iyi de burada adamın maço olmasını tercih etmek nasıl oluyor onu anlamadım. Erkeğin maço olup olmaması neden önem arz ediyor o zaman?
@cabukisim Iste burada 'macoluk' ayrimi... Bize gore maco, sevdigini ezdirmeyen, disarida aslan evde kedi, esini el ustunde tutan erkek demek.
@uyuyançirkin ya da şöyle sorayım
"şimdi mesela sevdiğin güvendiğin bir sevgilin olsa ve dese ki şimdi değilse de evlenince bana sormadan izin almadan yapamayacağın şeyler olacak, bazı yasaklar veya kurallar koyabilirim onlara da uymak zorunda olacaksın... ben de kendi yaşantımla ilgili pek çok şeyi sana soracağım çünkü sana değer veriyorum ama senin benden izin almak olmanla benim sana sormam farklı şeyler. Ben denden samimiyetle tavsiye isterim görüşünü mera ederim ama dediğimi yapmak zorunda değilim. Sense benim vereceğim son karara uymak zorunda olacaksın... " bu sana uyar mı? adam dürüstçe söylüyor; ben sana danışırım gocunmam ama son kararı da alırım sen bu kararıma uymak zorunda olacaksın... ve bu adam gerçekten de her bakımdan güçlü biri... bu sana uyar mı uymaz mı?
@uyuyançirkin ona maço değil bodyguard denebilir :) sen pısırık olmayan her erkeği maço sınıfına soktun ve buna minnakı da dahil ediyorsun ama o mesela "maço vs hanımcı" şeklinde konu açmış geçen gün... yakışıklı erkekler hep hanımcı hiç maço çıkmıyor aralarından gibi... yani senin maço tanımın aşırı geniş. Kadınını koruyan her erkek maço sayılıyor. yani öyle bir maço tanımın var ki en feminist kadın bile "hayır" demez; o zaman da anlamını yitiriyor zira maço "erkek üstünlüğü ve/veya egemenliği" ile ilgili bir kavram...
@cabukisim Aslinda degil... :) Bu arada minnnak'da hic aciklama yapmiyor? :)
@uyuyançirkin evet ama tüm yakışıklılar hanımcı olmuş hiç maço yakışıklı yok filan diyen biri maçoluğu senin kadar geniş tanımlamıyor olmalı. yani gerçek anlamından o kadar da saptırmıyor olmalı :)
Kiminle ne yaşayacağımı, ne zaman eve geleceğimi, ne giyeceğimi #sanasormuyorum.
Birşey yaparken ya da giyerken kimseye sormayın. Keyfiniz nasıl istiyorsa öyle yapın.
Kimle görüşeceğime ben karar verrim✋
#SanaSormuyorum.
Kimseye sormayın kendineze bir durup sormanız yeterli
#SanaSormuyorum
Yani şu yoruma bile dislike atan var, ne diyim:)
Başkan insanların özgürlük sınırına girmediğim sürece, neyi ne yapacağımı #Sana sormuyorum!
Kızlar Soruyor'da gördüğüm en güzel ve en anlamlı yarışma. Tebrik ederim.
hoş bir farkındalık projesi olmuş emeği geçenleri kutluyorum.
Evli barkli olunca degisir o iste biraz.. derun gogus dekoltesi giyecegim bugun kocacim , sana sormuyorum , cumle alem meme gorsun de , goreyim sonra neler oluyor.. biraz edep.. bekar insan ne yaparsa yapar o ayri ama evlenince isler degisir.. ben kiz arkadaslarla tatile gidiyorum karicim , erkek gorsunler accuk da denemeyecegi gibi...
Hayatınızı tek kişilik yaşamıyorsunuz sevdiğiniz değer verdiğiniz insanlar var ve onların bazıları sizin iyiliğiniz için uğraşıyor. İyiliğiniz için erken gelsene eve başına bir şey gelir diyor mesela korkuyor siz burnunuzun dikine gidiyorsunuz ne kadar salakça bir şeydir bu Allah aşkına bir de düşünceliyim diye geçinir durursunuz. Gidin düşünmeyi öğrenin bence özgürlük tamam ama bu kadar abartılmaması ***Gerekli... ***
Cinsiyet eşitsizliği diye kadınları bu denli on plana çıkaran yaklasimlarin çoğunu aptalca buluyorum.
Dekolte giyinip sonra da bize erkekler neden cinsel meta olarak bakıyor diyen kişi net olarak aptaldir. Haa.. Bu arada tabii ki kadinlar özgür olmalı. Ama nerede nasıl giyinip davranacağını bilmeli.
Nerede konuşup
Nerede susacağımı,
#sanasormuyorum.
Kadınlarımız canlarımız tam destek :) çok güzel bir etkinlik olmuş tebrikler :)
Nerede konuşup konuşmayacağınızı, kahkaha atıp atamayacağınızı bize sormuyorsunuz. Sizleri destekliyorum ❤️
Yeter ya. ! Sürekli kadınlar.. evet ben #SANASORUYORUM.!
Erkeklerin hakkı ne zaman verilecek?
Toplu taşıma da kadına yer ver, yolda yürürken aman rahatsız olmasın diye hızlıca önüne geç, frikik versin dekolte giysin aman rahatsız olmasın aman yanlış düşünmesin aman yanlışlıkla gözüm kaymasın diye başını sabit tut hala kadınlar eziliyor yok tereyağı.
Keşke bizi de böyle ezseler yani.
Ben demiyorum ki erkek kadını ezsin fiziksel üstünlüğünü kullansın demiyorum ben diyorum güçlü güçsüzü ezmesin.
Burada soru soruyorım “kadınlar erkek olsanız ilk ne yaparsınız?”
Hepsinin cvbını “erkek olsam tüm kızları yatırıp kaldırırım” evet evet haklısınız kadınları erkekler eziyor #YERSEN
Biz Türküz Türk soyluyuz Türk oğluyuz. Hatun kişi bizim değerimizdir. Biz hanlara hanlık yapıp eşimize Han’ım dedik.
Bize öyle kadın erkek kadınları koruyun #batı söylemlerini getirmeyin. Hiç kimse #Roma da ceaserların kadınlara yaptığını #ingiltere de kralın evlenen kadınların ilk gecelerini kralla geçirmesinden bahsetmiyor neden çünkü onlar #batılı :)
Biz neyiz? Türküz biz Türk.!
Biz vatanımıza bile Ana demişiz. Cenneti ayaklarının altına layık görmüşüz. Ana elini öpmenin cennet duvarı öpmeye eş değer olduğuna inanmışız.
Artık bunlar prim yapmıyor gerçekçi olun gerçekçi.
Kilo alıp almicamı sana sormuyorum. #SanaSormuyorum
Neden zorunuza gitti ki
Bir kadın olmasam da kadınların her daim yanındayız! :): #SanaSormuyorum
demek odul pembıklere.. bız erkekler nasıl fıgüransak artık:))
kahrolsun kadındayanısması yasasın erkekkardeslıgı:)))
Erkeler günü olursa ödül mavişlere olur :)
@answersplease yasayın bakalım dunya kadınlar dunyası:)
İkisininde canı cehenn... Yaşasın insan hakları en iyi. si
Allahına kurban arkandayız
Aaa resmen kan kustunuz gençler sakin :) yönetici 8 marta özel kadınlara jest yapmak istemiş bu neyin yükselişi
@answersplease adalet ıstıyoruz adalet:))
Elbet bir gün tecelli edecektir diye bağlayayim😜
Herkes herkese gorusunu saygilica belirtebilir ama.
Kendi başıma da güçlü olduğum için#SanaSormuyorum
güçlüsün cidden :)
@novel teşekkür ederim😍😍😍
et et sakıncası yok :d :D
Özgürlüğümüzü kisiltip ama kendileri herşeyi yapma potansiyele olan kişilere gelsin
#sanasormuyorum
#SanaSormuyorum nerede okuyacağımı, nerede gezip tozacağımı. #SanaSormuyorum ne zaman affedeceğimi. Kimlerle arkadaşlık yapıp yapmayacağımı. Ben senin düşmanın değil kızındım. Bir insan bir hatası yüzünden bu kadar mı aşağılanır, bu kadar mı kin kusturulur? İşte bu yüzden ölmemi istedikleri için tekrar söylüyorum #SanaSormuyorum ne zaman ölüp ölmeyeceğimi. Hepinizin canı cehenneme..