Eğilirsen basamak, dik durursan sığınak olursun! İnsanlar sizi daha çok basamak niyetine mi yoksa sığınak niyetine mi kullandı?

Gönül ister ki insanların basamağı değil de, sığınağı olalım. Fakat işler öyle yürümüyor ne yazık ki.
Eğilirsen basamak, dik durursan sığınak olursun! İnsanlar sizi daha çok basamak niyetine mi yoksa sığınak niyetine mi kullandı?
-Peki, siz daha çok başkalarının basamağı mı oldunuz yoksa sığınağı mı?
#GöktenDüşenAşk
Eğilirsen basamak, dik durursan sığınak olursun! İnsanlar sizi daha çok basamak niyetine mi yoksa sığınak niyetine mi kullandı?
Cevapla