Gönül ister ki insanların basamağı değil de, sığınağı olalım. Fakat işler öyle yürümüyor ne yazık ki. -Peki, siz daha çok başkalarının basamağı mı oldunuz yoksa sığınağı mı? #GöktenDüşenAşk
Eğilirsen basamak, dik durursan sığınak olursun! İnsanlar sizi daha çok basamak niyetine mi yoksa sığınak niyetine mi kullandı?
Sığınak niyetine. İyi niyetimi kullanan insan çok fazla oldu.. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım, bir de saf birisi olunca daha çok kullanan olmuştu iyi niyetimi 🙄
Diğer çekimlerini kullan o zaman kardeşim. Ne diye benim kullandığım fotoğrafları kullanıyorsunuz? Rica ediyorum profilimden ve profil fotoğraflarımdan uzak durun. Onlar benim evlatlarım gibi. Kimseyle paylaşamam :))
En dik duranların beline vurup bükmediler mi en olgun gönüllü olan Mevlanalar Yunuslar hep boynu bükük durmadı mı? Bunlar yalan dünyanın uydurmaları ve kibir aşılamaları kanmayın ey dostlar dolu başak tanesi her dem eğik durur en şiddetli yıldırım en yüksek yeri bulur...
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Eğilirsen basamak, dik durursan sığınak olursun! İnsanlar sizi daha çok basamak niyetine mi yoksa sığınak niyetine mi kullandı?
En İyi Cevaplar