Kendimi iyi ifade edemiyorum. aşırı heyecan yapan biriyim ve telefon fobim var bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Mülakata gideceğim. Çok aşırı heyecanlandığım için gitmeye korkuyorum diğer önceki gibi heyecanlanıp sesimin titremesinden korkuyorum. Mülakatlarda karşı taraf bana kendini iyi ifade edemiyorsun diyor. Sebebi heyecan, çekingenlik ve özgüven eksikliğinden kaynaklı. Daha önceden iş deneyimim olmadığı için bu işi yapabilir miyim ondan emin değilim ve işe çok ihtiyacım var. Kendimi çok fazla alanda geliştirdim lakin bu özelliklerim benim işe girmeme engel. Bugün ilan geldi çağırıyorlar. Yine aynı hataları yapmak istemiyorum. Ve telefon fobimde var genellikle kendimi yazarak ifade biriyim telefonla cok konuşan biri olmadigim icin tanimadigim biriyle konuşurken sacmalamaktan korkuyorum heyecan yüzünden. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kendimi iyi ifade edemiyorum. aşırı heyecan yapan biriyim ve telefon fobim var bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla