Aşırı sinir, asabiyet , geçirilen öfke nöbeti sonrasında pişmanlık Yardım edin?

Ben çok çabuk sinirlenen bir yapıya sahibim. Ailem olsun erkek arkadaşım olsun, onların farkında olmadan beni kıracak bisey söylemeleri bile beni sinirlendiriyor. Hemen onlara karşı cephe alıyorum, ters cevaplar veriyorum bağırıyorum. Sakinleştikten sonra da pişman oluyorum. Bir nevi öfke nöbeti geçiriyorum. Sevgilimle özellikle son bir kaç aydır çok tartışır olduk ve ortada bisey yokken sinirlenen benim ayrılma eşiğine kadar getiriyorum. Beni sakinleştirene kadar o da yipraniyo. O sinir o öfke sırasında kırıcı oluyorum. Tekrar özür dilemek onda bisey değiştirmez diye düşünüyorum yaptığımdan utanıyorum o an sanki onu kaybetme korkusu yokmuş gibi hissediyorum. Yardımlarınızı istiyorum herseyi denedim. Bir çok makale okudum , meditasyon yaptım, dualar ettim başaramadım.
Aşırı sinir, asabiyet , geçirilen öfke nöbeti sonrasında pişmanlık Yardım edin?
Cevapla