Kızgınlık geçer de kırgınlık ona bir çare var mı, nasıl telafi edilir kırgınlıklar?

Kızgınlık geçer de kırgınlık ona bir çare var mı, nasıl telafi edilir kırgınlıklar?

kızgındım çok fazla.. öfkem beni delirtmişti kırdım döktüm parçaladım kendime yaptım canımı yaktım ve sonra geçti canımın yanması yaralarım da iyileşti kırıp döktüklerim de tamir oldu düzeldiler her şey yerli yerinde..

ama o odada senin söylediklerin hala kulaklarımda çınlıyor gitmediler o sözlerin kırıcı kaba ve bile isteye dediklerin gözümün içine baka baka o anı bekliyormuş gibi sanki bu günü tasarlamışsın gibi en savunmasız anımda söylediklerin..

kırgınlığım asla geçmeyecek sana belki kırgınlığım fazla ama kendime daha çok kırgınım bu hakkı sana verdiğim ve beni kırdığın için kendime o kadar kırıldım ki.. nasıl düzeleceğim bilmiyorum..

kızgınlığınız geçer elbet ancak kırgınlığınız nasıl geçer çaresi nedir


#DengesizBirAdam

Kızgınlık geçer de kırgınlık ona bir çare var mı, nasıl telafi edilir kırgınlıklar?
Cevapla