
kızgındım çok fazla.. öfkem beni delirtmişti kırdım döktüm parçaladım kendime yaptım canımı yaktım ve sonra geçti canımın yanması yaralarım da iyileşti kırıp döktüklerim de tamir oldu düzeldiler her şey yerli yerinde..
ama o odada senin söylediklerin hala kulaklarımda çınlıyor gitmediler o sözlerin kırıcı kaba ve bile isteye dediklerin gözümün içine baka baka o anı bekliyormuş gibi sanki bu günü tasarlamışsın gibi en savunmasız anımda söylediklerin..
kırgınlığım asla geçmeyecek sana belki kırgınlığım fazla ama kendime daha çok kırgınım bu hakkı sana verdiğim ve beni kırdığın için kendime o kadar kırıldım ki.. nasıl düzeleceğim bilmiyorum..
kızgınlığınız geçer elbet ancak kırgınlığınız nasıl geçer çaresi nedir
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer