Kendinizi mesajlaşırken mi daha iyi ifade ediyorsunuz sesli konuşurken mi? Bazı insanlar vardır mesajda çok iyi konuşurken seslide 2 kelimeyi bir araya getiremez. Ya da sesli çok iyiyken mesajda sıkıcı olur. Peki siz mesajda mı daha iyisiniz konuşmada mı?
Kendinizi mesajlaşırken mi daha iyi ifade ediyorsunuz sesli konuşurken mi?
Artık o eski muhabbetlerin tadı yok, konuşsam ne yazar, yazsam ne anlar. Muhabbetler muhabbet değil ki , bildiğin kıyamet.
- Velhasıl kelam, ben şayet yazarak daha iyi anlatıyorum insanlara kendimi, konuşmam biraz hızlı ve karışık geliyor insanlara. ( Rap kadar değil :D ) Lakin aynı cümleleri yazarak anlattığımda , daha iyi anlıyorlar, fakat bir kaç kez tekrar okuma ile. Sorun tamamen bende sanırım :\
Bu duruma göre değişir. Sevdiğim kişilerin yanında daha çok yüz yüze. Sosyal medya da yazarak ifade etmeyi severim. Tanımadığım kişilerin yanında fazla yüz yüze konuşmayı sevmem çünkü ciddi bir ortam olduğu için aşırı ciddi ve soğuk biri gibi görünüyorum. Ama normal de eğlenceli komik biriyim.
İki türlüde ifade edemiyorum çok ayrıntıcı ve detaycıyım düşünceliyim ama artık iki türlüde yapmıyorum kısa kesiyorum anlatımı nasıl isterlerse öyle anlasınlar uğraşamıyorum bıktım sonucu hep aynı oluyor nasıl isterlerse öyle algılıyorlar
Sesli ifade yanlış anlaşılmaları önlüyor ses tonuna göre şaka mi yoksa ciddi mi daha iyi anlaşılıyor ama msjlaşırken de birşeyi söylemden önce düşünmeye vakit oluyor
En İyi Cevaplar