Kendinizi mesajlaşırken mi daha iyi ifade ediyorsunuz sesli konuşurken mi? Bazı insanlar vardır mesajda çok iyi konuşurken seslide 2 kelimeyi bir araya getiremez. Ya da sesli çok iyiyken mesajda sıkıcı olur. Peki siz mesajda mı daha iyisiniz konuşmada mı?
Kendinizi mesajlaşırken mi daha iyi ifade ediyorsunuz, sesli konuşurken mi?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence sesli konuşurken daha iyiyim ama mesajlaşırken de iyiyim.
Yani aslında bu karşımda ki kişiye göre de değişiyor. yani samimi olduğum arkadaşım ise o zaman her türlü ifade ediyorum benim için sorun olmuyor. ama yeni tanıştığım samimi olmadığım beni tanımayan birisi ise o zaman daha çok mesajlaşarak ifade etmeyi seviyorum. çünkü yazarken daha hızlı düşünüyorum bu yüzden de ifade ederken zorlanmıyorum.
Bunun dışında yüz yüze konuşmak benim için telefona göre çok daha iyi çünkü telefonda tam anlamıyla yeterli ifade edemiyorum.
Emoji kullanmayı sevmediğim için genellikle yazışmalarda hep trip attığım zannediliyor ve kendimi tam anlamıyla ifade edemiyorum. Ve sanırım birazda üşendiğim için sesli mesaj kullanırım. Sinirli olduğum zaman asla ses atmam ses tonumu ayarlayamadığım için. Sinirliysem mesaj yazarım.
Mesajlaşırken kendimi iyi ifade edemem hatta mesaj yoluyla kavga etmeyi de hiç sevmem o an telefonun ekranına bile basasım gelmiyo sinirden. hemen karşındakini ararım ve taramalı tüfek gibi saydırırım
İkisinin de kendine göre artı veya eksi yönleri var.
Mesajlaşırken insan durarak düşünme fırsatı yakalıyor fakat ses tonu ayarlaması yapamadığı için her zaman kendini en doğru şekilde ifade edemeyebiliyor. Bir de zaman kaybı var tabii ki. Konuşurken istediklerini anında ifade edebiliyorken yazarken bu daha uzun sürüyor.
Bir de mimik durumu söz konusu ki o konuya girmeyeyim hiç çıkamam😊
Yazmakla insan kendini ifade edemiyor genelde o yüzden ben konuşmayı tercih ediyorum. Yalnız kadınlarda öyle bir azim var ki genelde yazmayı tercih ediyorlar sabırlı insanlar vesselam.