Kendinizi konuşurken mi daha iyi ifade ediyorsunuz, mesajlaşırken mi?

Kendinizi konuşurken mi daha iyi ifade ediyorsunuz, mesajlaşırken mi?

Klavye azizliği denen bir şey var mesela🤷🏻‍♀️vurgu yok tonlama yok. Bazen de konuşurken duraksamak yerine yazmak daha iyi, tarafınızı seçin💆🏻‍♀️

Güncellemeler
2 ay
SS🦩
Kendinizi konuşurken mi daha iyi ifade ediyorsunuz, mesajlaşırken mi?
Cevapla