AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
kız güzel olmadıktan sonra kişiliğini kullansa ne yazar
erkekleri çok iyi tanıyorum ben kişilikle işleri yok onların derdi dişilik
kimse mamal okumasın kişiliğini kullanan istediğini alırmış
n ah alır
Kişiliğini kullanırsa uzun ömürlü olur ilişkisi, eger dişiliğini kullanirsa bir yirtmaç farkıyla her zaman kaybetmeye mahkum olur bıldırcın👍🏻
Dişiliğini kullanan kadın meyvesi alınanakadar makbul olur.. Kişiliğini kullanan kadın ömür boyu dimdik kalır.. yani kişilik her zaman ideal olandır..
Kadın her ikisinide kullana bilmeli bence eğer sürekli dişiliğini kullanıyorsa bence bu kişinin kendine o güveni olmadığını gösterir
Kişilik sabihi olanlar benim gözümde her zaman 1-0 öndedir. Dişiliğini kullanmaya çalışan tipleri sevmem.
Dişilik erkekler için zaten 🤣
İlk önce dişiliğini kullanmalı ki beni etkilesin. Sonra kişiliğiyle birlikte gerçek bir kadın olur.
Dişiliğini kullanan kadın herkesi elde eder
Kişiliğini kullanan kadın doğru insanı elde eder
Bikere kadın yaratılmış enguzel insandir kadın dediğin yeri geldimi dışılığinide kişiliginide kullanmalı tabi tek erkegine
Her ikisinide orantılı olarak kullanan kadın idealdir duygun agır basarsa hata yaparsın üzülürsün mantıgınagır basarsa sevgiden yoksun kalabilirsin bence
Kişilik ömürlük dişilik kısa vadeli götürmelik. Kişilikte ufak bir falso bile manken gibi kız olsa da soğutuyor kendinden.
Kadınlığını kullanan başka şeylere sahip olur, kişiliğini kullanan kadın başka.
Kişiligini kullanan kadın diyorum ama yeri gelince dişiligini de kullanabilmeli yani.
Dişilik bir gece sürer kişilik bir ömür boyu... İnsan olan kişiliğe bakar...
Kişiliğini kullanmayan kadın ne işime yarar, bir işime yaramaz.
Kişiliğin yoksa ister kadın ol ister erkek ol tüy kadar değerin yoktur.
İkisini de kullanmayı bilmeli. Ha illa bir tercih yapılacaksa kişilik ebedidir
Zeki kadın. Hem kişiliğini korur hem de yeri geldiğinde dişiliğini kullanır.
Kişilik bence dişilik erkeğin zaafını kullanmak olur 😅
Kisilik derim tabi disilik kullananlara sapka cikaririm sonucta oda bir beceri dimi
O kadın dişiliğini kullanıyorsa erkekte erkekliğini kullanıp dersini verecek o zaman
Disiligi kullanan kadin budalalarini, kisiligini kullanan kisilikli erkekleri kazanir
Kişiliğini kullanan kadın tabii. Ama ne yazık ki kişiliğini kullanan kadınlar daha mutlu..
Elbette kişilik... dişilik karşı tarafı memnun etmektir.. kişilik dünyaya hukmedebilmektir
Karşımdaki kişinin kisiligi ile birlikteliğim yok sonuçta disi yönü ile ilgilenirim
Yani ikisini kombine ederek kullanılırsa sonuç harika olur
dişiliğini dememizi beklemesin kimse çok geniş bir konu
tabiki kişilik
Dişilik her kadında var ama kişilik hepsinde bulunmuyor maalesef. ✌
Kişiliğini kullanan kadın ama bu devirde dişiliğini kullanan kazanıyor
Kişiliğini dişiliği ile harmanlayan kadın idealdir :)
Kişilik kişilik kişilik
dişilik yemekten sonraki yenen tatlı gibidir
Kişiliğini kullanan idealdir. Dişilik diğerlerinde de var. 😏👍
şimdi bu ilk tanışma için mi yoksa ilişki içinde yapılan davramnış ile ilgili bir soru mu ona göre cevap vercem.
Zekâsını kullanabilen kadın her şeyi becerir, yeter ki öğrensin.
Dişiliğini kullanırken, kişiliğinden olanlar da var tabi.
Kişiliğini kullanırken dişiliğide ön plana çıkan kadın ikisinide döver :D
ne güzel soru sormuşşsun, kişiliğini kullanan kadın yeri geldiğinde dişiliğini nasıl kullanmasını gerektiğini bilecek kadar zekidir.
İkisinin ortasını bulmalı bence önce kişilikli olsun sonra da dişiliğini kullansın çok şey istiyoruz 😊
Dişiliğini silah olarak kullanan ucuz ve basittir. Öylelerine bas-ittir.
Kişiliğini kullanan mutlu ilişkisi olur.
Dişiliğini kullanan mutsuz ilişkisi olur.
Türkiye standartlarında dişiliğini kullanan, çünkü bu millet abaza.
Dişilik gelip geçicidir. Kişilik Baki. ben kişilik diyorum.
Cevap çok net değil mi sizcede tabiki dişiliğini kullanan😉😀 How you doing? 😉
Soru saçma olmuş. Sonuçta dişilik de kişiliğin bir parçası.
Kişiliği en önemlisi gecinemeyeceğim insan istediği kadar güzel olsun kişilik yoksa bitmiştir
Kişilik herzaman başta gelir dişiliği kullanıp ettiyse beni başka dişi karşıma çıktığında ona gidersem çok göremez bence
İnsanlar neyini kullanarak öne çıkıyorsa onunla anılır. :)) Kişiliğiyle.
İnsan olmayı becersinler yeter. Bazısı iki yüzlü oluyor utanmaz
Dişiliğini kullanabilen kadın herzaman bir adım öndedir.
Bu dişilik mevzusu cinsellik değildir
Kisiliği konuşturmaktan yanayım kesinlikle.
Beni hangi pzvnkler eksiledi acaba 😂😂😂 spiklar
Hahaha😂😂
Sapik olmasalar eksilemezler demek kadinlarin sadece disilikten ibaret oldugunu dusunuyor arsizlar 😂😂
Kişilik nasıl kullanılır örnek verebilir misin
Soruya soruyla cevap verenlerden hoşlanmıyorum, kişiliğin nasıl kullanıldığını biliyor olman lazım zaten.
tamam yaw niye kızıyorsun
Kızmadım ^_^
Kadınlar ne diyor erkekler için, karakterli kişilik sahibi bir adam olsun yeter diyor dimi işte aynısı bir kadında da kişilik olacak zaten dişidir kadın dimi
yerine göre yatak odasında dişilik, dışarıda yanımda kişilik
Kişilik olmalı insanda diğeri nasılsa bir gün sönecek
ideali belirtirken" ya da" kullanılmaz. çünkü ideal şey tam olmalı
Yerine göre kullanabilen kadın idealdir.
Ama kişilik ağır basmalı
Dişilik de önemli bir faktör ama kişilik de olmazsa olmaz
Kişiliğini kullanan kadın idealdir. Dişiliğini ön planda tutan sadece kullanılır.
Evli ise dişiliğini bekarsa kişiliğini kullanan kadın
Kişiliği tabiki de. kişilikli kadının dişiliğini kullanmasına gerek yok zaten. mıknatıs gibidir çeker
Kişilik, sonuna kadar. Güzellik gelip geçici ve yaşlılık kaçınılmaz.