Geçmişte yaptığımız hatalar için pişmanlık duymak son derece gereksiz bir eylemdir sizce?

Geçmişte yaptığımız hatalar için pişmanlık duymak son derece gereksiz bir eylemdir sizce?
1. Geçmiş geri getirilemez.
2. Geçmişte yapılan hatayı yapan kişi siz değilsiniz. Gelecekteki ve geçmişteki sizler arasında dağlar kadar fark vardır.

O kişi henüz yeni bir tecrübe edinme aşamasındadır ve yapılan hata bundan kaynaklanır

Bir insan geçmişinden ders çıkarmalı ama geçmişinden pişmanlık duymamalı çok gereksiz ve saçma bir eylemdir.

Ve beraberinde birileri bir şeyler yaptığında "Ben neden yapamıyorum " diye kendinizi aşağılamanızda çok gereksizdir.

1. O eylemleri yapanlar sizin türünüzden. O eylemleri yapanda İnsan sizde insansınız. Sizin türünüzün böyle bir şey yapabiliyorsa bilin ki sizinde bunu yapabilme potansiyeliniz vardır.
2. Bir süper bilgisayara sahipsiniz. Bu süper bilgisayarın ismi bugün sınırı bile henüz anlaşılamamış olan Beyindir.
3. Eğer birileri bir şeyler yapıyor ve siz henüz aynı şeyleri yapmamışsanız demek ki yaptığınız bir takım hatalar vardır demek ki hala vaktiniz gelmemiştir.

Bu kadar basit. Bıktım artık şu insanların geçmişteki hatalarını yüzlerine vurmasından ve insan türünden olmasına rağmen kendisini aşağılamasından
Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Geçmişte yaptığımız hatalar için pişmanlık duymak son derece gereksiz bir eylemdir sizce?
Cevapla