
2. Geçmişte yapılan hatayı yapan kişi siz değilsiniz. Gelecekteki ve geçmişteki sizler arasında dağlar kadar fark vardır.
O kişi henüz yeni bir tecrübe edinme aşamasındadır ve yapılan hata bundan kaynaklanır
Bir insan geçmişinden ders çıkarmalı ama geçmişinden pişmanlık duymamalı çok gereksiz ve saçma bir eylemdir.
Ve beraberinde birileri bir şeyler yaptığında "Ben neden yapamıyorum " diye kendinizi aşağılamanızda çok gereksizdir.
1. O eylemleri yapanlar sizin türünüzden. O eylemleri yapanda İnsan sizde insansınız. Sizin türünüzün böyle bir şey yapabiliyorsa bilin ki sizinde bunu yapabilme potansiyeliniz vardır.
2. Bir süper bilgisayara sahipsiniz. Bu süper bilgisayarın ismi bugün sınırı bile henüz anlaşılamamış olan Beyindir.
3. Eğer birileri bir şeyler yapıyor ve siz henüz aynı şeyleri yapmamışsanız demek ki yaptığınız bir takım hatalar vardır demek ki hala vaktiniz gelmemiştir.
Bu kadar basit. Bıktım artık şu insanların geçmişteki hatalarını yüzlerine vurmasından ve insan türünden olmasına rağmen kendisini aşağılamasından
Katılıyorum
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar