Yaptıklarımızdan mı daha çok pişman oluruz yoksa yapmadıklarımızdan mı?

İnsanız kimi zaman yaptıklarımızın sonucuna bagli olarak pismanliklarimiz olabili. Bazende fırsatımız olmaz ya da zamanı değildir yapmak istediklerimizi yapamayız içimizde ki uktelik pişmanlığa kadar varır
Yaptıklarımızdan mı daha çok pişman oluruz yoksa yapmadıklarımızdan mı?
Cevapla