İnsan en çok yaptıklarından mı pişman olur yoksa yapamadıklarından mı?

Bir gün hepimiz pişman ölücez belki yaşadıklarımızdan belkide yaşayamadıklarımızdan 😏 hayırlı cumalar
İnsan en çok yaptıklarından mı pişman olur yoksa yapamadıklarından mı?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru teşekkürler 🙏🌸
Güncellemeler
1 yıl
,,,
İnsan en çok yaptıklarından mı pişman olur yoksa yapamadıklarından mı?
Cevapla