
Bir tek ben mi böyle hissediyorum? Kıpkırmızı olup kendimi o kişiye karşı borçlu, mahçup hissediyorum :( hediyenin mutluluğunu bile yaşayamıyorum bu yüzden. Bunu nasıl yenebilirim? :(
#Mopysoruyor 🍁

Hayır hissetmem. Çünkü bende alırım gerçi bana hediye alan olmadı ben alıyorum genelde. Küçük küçük hediyeler alırım hep. O yüzden bana alındı mı mahcup olmam alanlarda beni çok sevenler oluyor zaten ne bilim ya hiç öyle hissetmedim. Diyorum ya almıyolar almıyolaaaaar 😄😄😄
aynen yaaa hemn mahcup olup basımı one egıyorum sesım kısılıyor ettıgım tesekkuru ben bıle zor duyuyorum
alınan hediyenin kullanışsızlığını düşün. genel olarak kenarda kalan eşyalar olarak kalıyor. biraz mahcubiyetini dindirebilir belki.
İnsanlara karşılıklı sevgi duyduğu için mahcup olurlar
Cevap
10Cevap
Evet mahçup oluyorum zaten hediye almayı pek sevmem mutlu olmuş gibi rol yapmak da cabası
Ben de oyleyim hatta hediye pahali olunca resmen uzuluyorum 😕
Bendede oluyor karşılıksız bırakmayınca zamanla alışılıyor ama o kişiden ilk hediyeyse illaki bir mahcubiyet oluyor
Evet çok utanıyorum mahçup oluyorum ama kimseden hediye almadığım için sıkıntı Yk
Herkes de mahçup oluyormuş. Bir ben mi mahçup olmuyorum :D
Hediye veren olsa mahcup olurum da hediye veren yok ki 😄
özellikle doğumgünümde..
haftasında bende ona hediye alıyorum içimden geldi diye..
Evet bende öyle, bu yüzden kutlamalardan hoşlanmıyorum.😕
Hoşuma gidiyo benim sonuçta benim en mutlu günüm bende ona alırım olur biter 😊
Sende arada bir ailenden birilerine arkadaşlarına vs. hediye alıp verirsen bu mahcubiyetten kurtulursun:) sen almadığın için utanıyorsundur karşıdaki sana hediye verince :)
Daha önce ona hediye almadıysam evet hissederim.
Hayır seve seve alırım mutlu da olurum.
Wow
Ben de hediye aldığım için hiç mahçup olmuyorum :)
Bir utanmalar bir kem küm etmeler falan oluyor
Karşılığını vermiyeceksem evet mahçup olurum
Eğer ona hediye almamışsam evet :(
Ayy hayır çok mutlu oluyorum :D
Yok çok önemsendigimi hissediyorum
Bazı durumlarda mesela durduk yere alınca evet
Hissetmiyorum. Sevmem hediye almayi.
mahcup oluyorum cidden.
Kesinlikle bende de öyle oluyor
Evet hissediyorum, utanıyorum 😶
Hayır, hak ediyorum 😄
Ben de mahçup olurum.
Bende karşılık olarak hediye alıyorum
Hissediyorum :)
Ben de mahçup olurum.
Evet hissediyorum 😐
hayır
Evt t
Duruma göre değişir
Hayır
aynı hiss
Hayır
Evet
Hayir hissetmiyorum
belirsiz
evet hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar