Zaten dediğim gibi beklenti içerisine girmeden insanlar birbirleriyle hediyeleşir bu güzel bir şeydir aradaki bağı güçlendirir. Bir döngü olarak görüyorsan sevmiyor samimi görmüyorsundur zaten. O zaman iletişimi de kesmek en doğrusu olur öyle bir kişiyle
Şöyle mesela ben hediye aldı isem o da bana alsın diye düşünmem ve beklenti içerisine girmem.. Karşı tarafta benim kafa yapıma hakim ise problem yok, lakin o bana aldı ve bunun karşılığını bekliyor ise işte döngü burada oluşuyor.. Bu düşünce yapısıyla alakalı bir durum, samimiyetsizlik olarak değerlendirmiyorum lakin sizinkisi de şüphesiz bir bakış açısıdır..
Birinin beni düşünüp hediye alması, resmen “değer veriliyorsun” damgası gibi geliyor kalbime 💌 Hediye benim için sadece eşya değil, “sen aklımdan geçtin” demenin en tatlı hali 🎁 Özellikle küçük ama anlamlı şeylere bayılıyorum; mesela sevdiğim bir kokuyu, bir kupayı ya da uzun zamandır istediğim ama kendime almadığım minik bir şeyi alınca içim içime sığmıyor 🥹
Senin gibi ben de aşırı mutlu ve şanslı hissediyorum, hatta günüm komple güzelleşiyor ✨💖
En İyi Cevaplar