Yakın zamanda katıldığım doğum günü kutlamasında verilen hediyeyi beğenmeyip alan kişinin gözünün önünde başkasına hediye edilmesine şahit oldum. Şahsen hediyeyi alan kadar bende sinirlenmiştim. 😀
Birine hediye aldıktan sonra başınıza gelecek hangi olay sizi pişman eder?
İnsanlara hediye alıp mutlu etmeyi çok severim sık sık hediye alırım fakat yakınlarımda biri var ki ne zaman alsam ki hani hediyeleride gelişi güzel almam o insanın zevkine göre ona hitap eden şeyler alırım ve bu aldığım kişiylede mutlaka önceden bi şekilde konuşmuş oluruz şu güzrl falan gibisinden alıp geldiğimde aa ben bunu zaten görmüştüm alıcaktım vazgeçtim aa ben şunu daha çok severdim aa buda herkeste var göresim gelmiyo aa bu böyle bu şöyle bende almıyorum artık hiç bişey
Aynı durumu yaşadım resmen sinirden çıldırtmıştım kilo aldığı için adtıl kullanamayacağını boşuna dolapta beklemesin gibi cümleler sarf etmişti aşırı kırıcı