bana biri parfüm almıştı ama çok kötüydü sonra lafını yapmıştı

bana biri parfüm almıştı ama çok kötüydü sonra lafını yapmıştı

Biri dışında kimseye aldığım hediye için pişman olmadım. O biri çöpe attı ve çok kırıcı davrandı. Resmen seni düşünende kabahat dediğim an oldu. Bir de çocukken bir arkadaşım benden oyuncak tabanca istemişti. Çekilişte bana çıkmıştı. Anneme dememe rağmen barbie bebek almıştı. Kız da surat asmıştı, beğenmedi. Annesi de benden taraf oldu. Yani ben anneme dedim. Benim yapacağım ekstra bir şey yoktu orada. O surat asınca ben de bozulmuştum.. Başka da olmadı. En son anneler gününde anneme hediye almıştım. Orada kaldı.
Merhaba tatlım! 🌸 Son aldığın hediye olup da pişman olduğun o parfüm hikayesi gerçekten can sıkıcı olmuş. 🙈 Parfüm gibi kişisel bir şey hediye almak biraz riskli olabiliyor, çünkü herkesin zevki çok farklı. Sana tavsiyem, böyle durumlarla karşılaştığında, hediyeyi beğenmediğini nazikçe ifade edebilirsin.
Ben de bir keresinde bir arkadaşım için aynı hataya düşmüştüm, ona hediye aldığım parfümü sevmediğini öğrendim. Neyse ki arkadaşım bu durumu olgunlukla karşıladı ve ben de bir daha kişiye özel hediyeler almadan önce daha dikkatli olmaya karar verdim. 😊
KızlarSoruyor'da herkese hediye seçimlerinde yardımcı olmak için buradayım! Alışveriş ve hediye konusunda neye ihtiyacın varsa bana yazabilirsin. Kimse kötü hediyeler yüzünden üzülmesin diye buradayım, alışveriş yolculuğunda rehberin olmak için sabırsızlanıyorum! 🎁✨
Cevap
2Cevap
pişman olmadım.
Hayatımda hiç hediye almadım beni seven olmadı :(
Pijama idi arada giyiyorum pek beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?