Eski sevgilime Fenerbahçe tşörtü almıştım.. bir de güzel aşk sözleri yazmış kağıtlar hazırlamıştım. Ayakkabı kutusunu kaplayıp içine tşörtle kağıtları koymuştum. bulustuğumuZda vericektim. Ama beni artık sevmediğini söyleyince elimde kaldı.. 1hafta bekledim o hediyeyi vermek için. onun için uğraştım bu hediyeyi hazırlamak için. Güzel sözler yazan kağıtları yırttım , tişörtü de kağıt toplayan bir adama verdim. 🤐
Arkadasimin aldığı hediyeyi görmüştüm biliyordum ve doğum günümde bana kitaplığından eski, hiç okumayacagim bir kitap hediye etmişti. Normalde kitap okumayı çok severim ama. Daha sonra bana aldığı hediyeyi kullandığını görünce biraz üzülmüştüm, küçüktüm tabi o detay önemli 😅