Size gelen bir hediyeyi beğenmeyip başkasına hediye ettiğiniz oldu mu?

Bazen özellikle akrabalardan gelen çeyizlik hediyeleri ve beğenmediğim ama mağazalardan değiştirme imkanım olmayan ürünleri başkasına hediye ediyorum. 🙈

Siz de yapıyor musunuz?

Size gelen bir hediyeyi beğenmeyip başkasına hediye ettiğiniz oldu mu?
Evet, ettiğim oldu.
Hayır, etmedim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Size gelen bir hediyeyi beğenmeyip başkasına hediye ettiğiniz oldu mu?
Cevapla