Ben geçen kış doğum günümde Skoda Superb model arabayı reddetmiştim. (Küçükken bir çocuk beni yataktan çekmiş kafamı çarpmışım. O yüzden bunlar hep)😂


Hediye amaçlı değil de minnet duysun diye verilenleri kabul etmedim. Bir kaç defa ortam gereği almak zorunda kaldım ve hemen orada herkesin gözü önünde başka birine hediye ettim (birinde çocuğa vermiştim, birinde de garsona hediye etmiştim mesela)
Cevap
15Cevap
Öyle bir hediye gelmedi ama şu an sana verilen hediyeyi reddetmenin şokunu ben yaşıyorum. 😂😂
Hahahha birazdan geçer 😂
Ufak birşey değil kolay kolay geçmez 😂😂
Zamanla alışırsın o zaman. Ne diyeyim 😂
Alışıcaz artık yeni bir hediye gelene kadar 😂😂
Hahhah Bundan sonraki enayiliğimi paylaşırım sizlerle 😂
Yoook yook olmaz öyle hediye gelince sor alıyım mı almayayım mı diye biz söyleriz sana 😂😂
Peki bakalım. Güzel fikir 😂
Ziyan etmeyelim güzelim hediyeleri gerek yok 😂😂
8 aralıkta görüşmek üzere o zaman 😂
9 aralıkta da ben yazarım artık 😂😂
Peki hoşçakal 😂
Görüşmek üzere ✋✋😂😂
Evet oldu. Hediye almak bir nevi minnet borcudur. Gereksiz bir insandan almam.
Ben de tam olarak bu nedenlerle reddetmiştim.
Bilirsin.
evet hiç hediye almadım almam da hoş bulmuyom hayatımda hicbirseyin anı kalmasını istemiyorum
Bu da farklı bir bakış açısıymış.
çünkü kime hediye aldıysam o seygiyi o ilgiyi gözüme soktu aldattı attı kim bir hediye aldiysada almadım
Yaralısın
kapanmayacak kadar yaralı hemde ,
Her yara bir gün kapanır. Sadece izi kalır. O izler de o yaraların tekrar olmaması için bizi uyarır.
ben artık kapatmaya uğraşmıyorum yaralarımı sarmiyorum da
Sarılmayan yaraların daha çabuk iyileştiği bir gerçeği de var.
inan umrumda bile değil geçip geçmemesi ben bu dünyaya fazlayim
Araba almak ayrı bir seviye imiş. Alan kişi eş veya sevgili mi?
Hayır sevgilim ya da eşim değildi.
Yani bir de o seviye bşr arabayı max anne baba alır durumlar iyiyse. Enteresanmış.
Araba koleksiyonu yapan biri için bu araç oyuncak araba gibiydi.
Anladım, yine de reddetmek doğru karar. Hediye etmek de bi o kadar saçma. Altında kalır insan.
Zaten minnet borcu duymamak için kabul etmedim.
Tuzak gibi bir şey bence. Tebrikler, doğru karar. Hayır diyemeyecek çok kişi vardır.
Kesinlikle
👍🙏
Beni tanıyan insanlar zaten pahalı hediye sevmediğimi bilir ve ona göre alırlar bende seve seve kabul ederim
Mütevazi, manevi değeri olan hediyeyi seve seve kabul ederim.
Aldığım en pahalı hediye kalimbaydı sen düşün artık 😅
Hahah Çok tatlı ama bence
Hediye almak isteyen arkadaşım oldu ama istemedim kendine al dedim üzüldü ama olsun 😁
Hediye vermiyor ki ciğersizler, şöyle böğrüne depe depe reddediyim 🏌️
Hahahh buna yakılır da ben sigara içmiyorum 😂
İçmek ne demek ben kemiriyorum 🤗
Bırakın şu zıkkımı ya 🙄😂
Yerini dolduracak başka bir kötü alışkanlığım yok maalesef 🤕
Yerini dolduracak güzel bir sürü alışkanlık var ama.
Benle muhatap olma koskaca suberb reddedmiş adamsın 😆
Hahahah peki. Bencede muhataba alınacak biri değilim 😂
Yok la çıtan yuksek. Reddedeceksen iyi bi hediye alirim. Kabul etme nolur 😱
Tamam kabul etmiyorum. 🤥
Allah razı olsun. En son hediyemi kabul eden korona oldu zaten 😎
Hahahah iyiymiş.
Neyse iyi geceler sana belki rüyamda hediye verirler artistlik yapıp reddederim. 💤💤
İyi geceler
Olmadı da harbi enayilik seninki
Vallahi öyle 😅
Genellikle hediye kabul etmem
Yok reddetmedim. Eşim hediye alır zaten ❤️
Bu sene sana at arabası gelir 😅😂
GT yapar mısın bişey sormak istiyorum
Merhaba aleyna, bir şey sorabilir miyim?
Sorabilirsin
Adem'le hâlâ iletişimin var mı...
Şöyle adem benim arkadaşımdı, çok iyi anlaşıyorduk... şimdi yine onunla iletişime geçmek istiyorum, ama maalesef sosyal medya hesaplarını bilmiyorum
Mesaj kutum açtım. Mesaj atabilirsin
yazdım
Ya merhaba, ve rahatsızlık için tekrardan özür dilerim. Uygulamaya baktım, ona yazalı 3-4 gün oldu, en son 1 ay önce giriş yapmış. Ben de sildim... Senden bir şey rica edebilir miyim, eğer barıştığınızda ona sadece "onu tanıdığıma çok memnun olduğuma ve kusuruma bakmasına" yazar mısın 🙏🏼 iyi akşamlar
Evet olmuştu mahçup duruma düşerim diye :)
Hiç reddetmedim
Hayır
nedne reddettin
*neden
Çünkü kabul edersem kendimi ona karşı borçlu hissedecektim ve bu borcu da ona karşı bir şans vererek ödeyecektim.
tebrikler, güzel davranış
Hayir olmadi
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?