Hediyeyi kabul ederken bu düşünce aklınıza geliyor mu¿


#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨
Hediyeyi kabul ederken bu düşünce aklınıza geliyor mu¿


#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨
Evet, hele bir de arkadaşınızın doğum günü sizden kısa bir süre önce ise ve siz hediye almamışsanız ama o size almış ise daha da yerin dibine sokuyor:)
Hissederim. Karşılığını muhakkak bir şekilde veriyorum. Ya bir hediye alarak ya da bir iyiliğim-faydam dokunarak yapıyorum bunu.
evet o sebepten hediye almasınlar, ne alacam şimdi ben diye düşünemem
Teşekkür ederim 🌸
Cevap
13Cevap
Evet hissederim tabi ki de.. çünkü hediye alınınca mahçup oluyorum. ama ben hediye almayı hediye vermeyi severim elbette.
Borçlu hissetmek değil ama benim de içimden ona hediye almak gelir ve ben de alırım. Karşılık meselesi değil
Hissederim evet. Mutlaka ben de bir hediye vermeliyim.
Hediyeleşmeyi severim… ilk fırsatta alırım… gerçi daha çok alan tarafım bana alınması karşılıksız olması çok nadir…
Borçlu hissetmek değil bu, zamanı geldiğinde nezaketen karşılık veririm.
ederim yaa inceliğe incelikle karşılık vermek lazım
Evet hissederim... Erkek arkadaşım istememe rağmen alıyordu ve bende karşılık olarak ona alıyordum.
Borçlu hissetmem, borcum olduğunu düşünmem ama gösterdiği ince davranışı nezaketsiz bırakmam.
Borçlu demiyelimde onuda mutlu etmek isterim
Hissederim yani bende ona alirim
hissetmem.. ama çok pahalıysa evet
Elbettekarsilik vermek gerekir
Borclu hissedersek karsiligini veririz
Çok samimi dostumsa etmem
Evet hissederim bende ona alırım
Evet
Karşılığı olmalı bence.
evet minnettar olurum
Kişisine göre değişir
Hissederim
Hissederim😂
Hissederim
Evet borçlu hissederim.
Evet
Evet kesinlikle
Kim olduguna bagli.
Evet
Hayır gelmez
Hayır
Hissederim.
Niye karsiliklimi
Yo niyr hissediyim
Hayır
Genelde hissederim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?