Çekicilik biraz geniş bir kavram. Spor yapan dış görünüşüyle etkiler kitap okuyan da bilgisiyle. Ama birinden etkilenmek için tek başına yeterli değil bunlar. Dış görünüş insanın biraz bakımlı ve kendinin farkında olmasıyla yeterli bence ama iç dünyası kitap okumasıyla yeterli değildir. İnsanın düşünce yapısıyla da alakalı. Birisi çok zeki olsa bile bu onun iyi bir karaktere sahip olduğu veya duygusal yönden güçlü olduğu anlamına gelmez. Hayatı seven ve kendini geliştirmekten zevk alan insanlar her zaman çekicidir.
Spor; fit bir görülmeyi saglar tas gibi hatun der birisi Kitap; okuyanda nekadar mantikli konusan bir kadin nekadar zekali birisi diye düsünenlerde oluyor
Anlamayanlara aciklik getirmek istedim ne kadar sacma bir soru diyenler olmus. Soran kisi demek istedigi, bence; benim anladigim bu.. siz diyor dis görünüs mü yoksa beyin mi cekicidir size göre?
Çekicilik ilk görüşte etkilenmek manasını taşır. İlk görüşte 20 dili ana dilin gibi konuşabiliyor olsanda kimse yakışıklı ya da güzel değilsen seni farketmez. Doğru cevap verirseniz kim bir masada Albert Einstein otururken diğer masada kıvanç tatlıtug otururken Einstein ile tanışmak ister? İkisinin de ünlü olmadığını varsayıyorum. Tabi tanıdığın insanlar içinde değerlendirme yapılınca toplumsal statü akıl hitabet yeteneği gibi şeyler önemli ama çekici olmak sadece yakışıklı ya da güzel olmaktan geçiyor
Bence her ikiside değil. Çünkü çekicilik yaradılıştan gelen bir özelliktir.
Ne kitap nede spor sizi çekici yapmaz. Belki öyle olmasını isteyebilirsiniz sadece. Jeremy Meeks hatırlayın mesela. Adam bir suçluydu ama bir fotoğrafı onu fenomen yaptı.
her ikiside benim için çekicidir ama benim için önemli olan bunu neden yaptığı yani amacı örnek olarak sırf kitap okumak için ya da okuduğunun görünmesi için okuyan veya sporda vucud gösteri yapmak erotizim amacı güden kişi gibiamaçlar ilgimi çekmiyor tam tersi itici geilyor
Sporu kendı için sağlıklı olabilmek için güzelliği için ama kendı güzel görmesi için yanı kısaxa kendı mutlulugu için yapıyorsa, cevreye gösteris için basmıyorsa çekicidir. Kitabı belli bir seviyeye gelip kendını geliştirmek için okuyorsa, gösteriş için değilse çekicidir. Gösterişten uzak hersey güzeldir. 😇
Bir kız olarak benim görüşüm bir erkeğin kültürlü olması beni daha çok etkiler. Misal kızları ve kendini etkilemek için hayatını spora adayan adamlar var ama adama çıkıp da kitap okur musun diye sorsan hayır der, sporu bıraksa fizikten kaybeder olan kızları da kaybeder.
Kitap okuyan erkek sessz ve sakın oluyor. Bn sakin sevmiyorum. Sporla uğraşan erkekte vücut yapıp kız etkileme peşinde. Çapkın sevmiyorum. Bu ikisi ayrılırsa olmaz Spor yaparak vücudunu güzelleştirirken Kitap okuyarakta beynini düşüncelerini güzelleştirmesi lazım o yüzden ikisi
Kitap okumasi kasa gore daha onemli cunki kafasini kullanabilen insan daha etkileyicidir. Kas isi amelelik icindir. Belli bir sekli olsun yeter asiri kasli olmasina gerek yok sonucta bir insanla flort edecek yani.
İkisi de çekicidir de ben sporcu olduğumdan sporla ilgilenen kız erkek fark etmez çekici geliyor. Kitap okumayı da çok seviyorum ama.. Hiç okuduğum kitabı tartışacak bir arkadaşım olmadı bu arada. Hep aşk meşk konuları bunaltıyorlar insanı 😃
Yanlış soru. Bizim ülkemizde dış güzellik daha çok prim yapıyor. Bu güne kadar hiç bir kız bana balzac okudun mu diye sormadı? Karın kasların nasıl diye sordular ama :)
Bilgi de kalıcı değil, unutursun, okumaktan beynin yalama olur. Ben de okuma karşıtı değilim, sadece bence oturup birşeyler okumak, k*çını kaldırıp spor yapmaktan daha kolay..
@459732 Evet sanırım güzel bir vucutdan daha önemli benim için gelişmiş bir beyin! ne kaslı erkekler görüyorum ne yakışıklı o vücuduna harcadığın vaktin birazıcığını harcasaydı keşke. biliyor musun? elon musk neden bu kadar başarılı daha orta okuldayken ilçe kütüphanesindeki tüm kitapları okumuş ve müdüre kitap getirmesi için yalvarmış daha çok örnek verebilirim bunula ilgili BAK BU DÜNYADA GÜZEL FİZİKLİ VE GÜZEL YÜZLÜ OLDUĞUN İÇİN SANA PARA VERMEZLER EĞER BİR P*RNOCU DEĞİLSEN TEK AVANTAJI İNSANLARI SENİ İLK GÖRDÜKLERİNDE SANA SAYGI DUYAR VE SENİ SEVERLER ÇÜNKÜ GÜZELDİRSİN AMA SENİ TANIDIKLARINDA İSE NE KADAR BOŞ BİR BEYİNLİ OLDUĞUNU FARK EDERLER CAHİL VE BİLMEDİKLERİNİ BİLEN BİRİ OLDUĞUNU
Hepsi tadında güzeldir. Sporla kafayı bozan adamların beynine gidecek glikoz kaslara gidiyor. Ondan çok kaslı tiplerde genelde bir akıl tutukluğu vardır :D Fit diyebilecek kadar sporcu olmak iyidir. Kitap ise fazlası zarar olmayacak az şeyden biridir.
Herşeyi geç. İnsan tarihini kitabını nasıl bir kavimden geldiğini iyi bilmeli ve bu yolda ilerlemeli. Biz Türk ve müslüman olarak kitaplarda bile bize düşmanlığını yazan bizi farklı yerlere çekmeye çalışan bir olay var malesef. Buna rağmen biz sağlam şekilde davrandığımız sürece. Kitap spor felan değil kendini bilmen herşeyden daha çekici ve alımlıdır
Neyine bakıyorsun önemli olan o. Fiziğine ve kaslarına bakıyor ne olursa olsun diyorsan spor yapan, konuşmasıyla seni etkileyecek birine bakıyorsan kitap okuyan. 😂 😂 😂
Çekici olmak için değil de kendisi için yapmalı her ikisini de, ben kitap diyorum sporu her zaman yapar ama kitap okuma alışkanlığı yoksa başlaması biraz zor olur.
Gösteriş meraklısı insanların bir beyne ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Fitness a gidiyorum ama kitap da okuyorum diyen insanların sayısı türkiyede %0,0000000009 kadardır
Bence sadece kitap değil gazete dergi broşür bulunan herşey okunmalı ki ben günde yaklaşık 1000 sayfa okuyorum hafta sonraları kitapçılar çarşısı var burda kitapçı dolu bir pasaj ordan kitap alıyorum 15 20 tane bazen bir aksiyon kitabının tüm serisini alıyorum adam gülüyo artık 5-6 aya anca gelirsin diyo genelde 1 bazen 2 haftaya bidaha gidiyom adam şok oluyo kalan kitapları felan alıyom adam alıştı orda oturup kitap okumama izin veriyo satışa yardımcı oluyom kitap okurken müşteri geliyo kardeşim bak ben bunu okudum böyle bir kitap böyle karakterler var seversin bence bunu al diyom alıyo 1hafta sonra bidaha geliyo aynı kitabın devamını alıyo
Yıllardır ayda ortalama 2 - 3 kitap okuyorum herkesin çok beğendiği bir kütüphanem var ama hiç bir kadının bu nedenle benimle ilgilendiği olmadı yani kitap okuyan erkek diyenleri samimi bulmuyorum
Kitap olmali cunku mayasi guzel olan bir ekmek gorunusu kotu olaa bile guzeldir ;)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Cekicilik nedir abi ya bu cok sacma. Cekicilik icin kitap okuyan veya spor yapan varsa zaten hic yapmasin. Birkac yil sonra beyinden yoksun bir toplum cogunlugu bizi bekliyor. Uzucu.
En İyi Cevaplar