Geçmişin pişmanlığı ve geleceğin kaygısı arasında boğulurken, şu andan nasıl zevk alabiliriz?

Yastığa başımı koydum. Uyku için koyun saymayı bir kenara bırakıp gecenin karanlığına kendimi salacakken yakamdan tutan gelecek kaygısı beni karanlıkta far gören tavşan gibi uyanık kalmaya zorladı. Tam o esnada kafamdaki projelerin tutacağını düşünerek kaygıları bir kenara bırakayım dedim, o zaman da geçmişin pişmanlıkları yastığı adeta çivili hale getirdi. Baş koyamaz oldum. Hepsi birer tecrübe oldu diye düşünüp yastığı tersine çevirdiğimse ise, hayatım gözümün önünden geçti. Geçmişi düşünüp pişman olduğumu geleceği düşünüp kaygı çektiğimi, ama bu ikisi arasında bu günü değerlendiremediğimi fark ettim. Belki de yarın dünden pişman olmamı sağlayacak tek şey buydu. Bugün yarın için kaygı çekiyorum yarın ise dünü değerlendiremediğime pişman oluyorum. Acaba ben nereye gidiyorum?
Geçmişin pişmanlığı ve geleceğin kaygısı arasında bogulurken, şu andan nasıl zevk alabiliriz?
Peki sizce geçmişin pişmanlığı ve geleceğin kaygısı arasında boğulurken, bugünün tadı nasıl çıkartılabilir?
#AnksiyeteMiBozukluğu #KaygılarVePişmanlıklar #Bıyıklı
Geçmişin pişmanlığı ve geleceğin kaygısı arasında boğulurken, şu andan nasıl zevk alabiliriz?
Cevapla