Psikolojim bozuldu ne yapmalıyım? Psikolog demeyin gidemiyorum çünkü.

bugüne kadar yaşadıklarım hiç kolay değil , hanzo bir kocam var 2 çocuğum var ,cahil görüşlü insanlar yeminle deli olsa çekilirde, deli derim otururum assa, cahil insanın beynine hiçbirşey girmiyo kibirlilik gibi olmasında köyde yaşamışlar ,(olabilir herkezinde bir köyü var)yanlız insan kendini geliştirir değilmi ,benim eşimin aile yaşantısı ,şu , her akşam makarna yiyecek, lanbalar kapalı olcak, suyla temizlik ne deterjan görmüşler ne birşey 5 yıldır evliyim lanet olsun ,izmirden geldim kırsal kesime ya tam bir köy yapısında onuda geçin beyin olarakta öyle duygusallığı bilmez odun da deil kör cahil , neyse bu adamdan boşanmam söz konusu değil çünkü çocuk var ,2 çocuğa bakamıyo yine çocuk sorumsuz eksik çok alan yok, of çimrii paraya ailece tapıyolar, millet onu dedi bunu dedi karı gibi çeneli dedikoducu allah başa vermesin bıktım ondan neyse ,yaşım genç pes peşe çocuk oldu aldırmak istedim izin vermediler tabi vurdum kendimi sigaraya ona bile laf ediyolar ya ,ata ata içime yüksek gerilim yaşıyorum depresyon felan halen öyle yollamıyolar dr tada nasıl düzeltçem ya kendimi sosyal hayat sıfırr ve hastane tutuyo beni pisikoljik olrak 2 doğum ettim zordu iksindede , korktum hastanenin kapısından giremiyorum ne yapçam bir kere anneme gitiğimde annem götürmüştü dr ta o dedi işte yüksek gerilim depresyon başlangıcı pisikojik yardım al diye konuş vs vs ee durum bellii ne yapçam nasıl düzeltçem kendimi son zamnlardırda hayatım zorr dönemden geçiyo:((
Psikolojim bozuldu ne yapmalıyım? Psikolog demeyin gidemiyorum çünkü.
Cevapla