Duygusallık sonradan edinilen kişilik sıfatı mı, yoksa doğuştan içimizde olan bir şey midir?

Duygusallık sonradan edinilen kişilik sıfatı mı, yoksa doğuştan içimizde olan bir şey midir?
Duygusallık sonradan edinilen kişilik sıfatı mı, yoksa doğuştan içimizde olan bir şey midir?
Duygusallık sonradan edinilen kişilik sıfatı mı, yoksa doğuştan içimizde olan bir şey midir?
Cevapla