Duygusal olmak sizce kişinin kendi yapısı ile ilgili bir durum mudur?

Yaş ilerledikçe mi duygusallık artiyor? Hayatta babam vefat ettikten sonra annem kaldı. Annemin yaşı 85 'e geldi her gün isim dışında onun her türlü bakım , ihtiyacı ile ilgileniyorum. Özellikle sabah erken ve akşam ondan ayrılırken size tarif edemeyeceğim bir duygusallık , zaman zaman geçmiş aklıma gelerek gözlerimden istemsizce yaş akiyor. Neden böyle oluyorum? Psikolog "a mi görüneyim? Yoksa yaşadigim duygu hali normal mi? Ne önerirsiniz bana bu kadar duygusallık yasamamam için?
Güncellemeler
+1 yıl
Abim var ama bizden uzakta biraz oturuyor ayni şehirde. Annemle aramız 800 metre her gün günde en az iki kez uğruyorum. İsim dışında zamanım büyük çoğunluğu onunlayim.
Duygusal olmak sizce kişinin kendi yapısı ile ilgili bir durum mudur?
Cevapla