Kilolu bir kiz oldugumdan oturu kucuklugumden beri hep dalga gecilen , hep kenarda duran , otekilestirilen bir kiz oldum. Hani kocaman durmuyorum ama kiloluyum yani bu resimdeki gibi bisiler dusunun siz. Haliyle ozguven eksikligi yasiyorum. Napmaliyim gercekten? Insanlarla konusurken bile cekiniyorum :(
Ben kilolu bir bayanım ve özgüven sorunu yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Neden insanların kendince koyduğu sınıra uyuyoruz ki biz böyle mutluyuzdur belki neden toplumun hoş gördüğü fizik saç kıyafet bir kadın, kadınlığıyla güzeldir kadın oluşuyla. Sen kendin istiyorsan ayrı ama başkalarının isteği dışlamasıyla yapacaksan kendine çok ayıp edersin. Kadınlığınla zaten güzelsin
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cok tesekkur ederim. Aslinda kendimle dalgs gecebilen bir insanim ama ozguven eksikligi bakan ne der dusuncesi beni benden aliyor
Kesinlikle böyle düşünme Adale’i getir göz önüne zayıflamasını söylüyorlar ben sesimle varım fiziğimi böyle seviyorum diyor. Frida kahlo mesela kaşlarını almıyordu öyle seviyor çünkü sen kendini nasıl seviyorsan önemli olan o dışarının anlam ve önemi yok
Fiziki özelliklerin yüzünden neden insanlarla konuşmaya çekiniyorsun? Önemli olan kalbinin temizliği, merhameti, karakterin kibirli insanlar için dış görünüş önemlidir, ama gerçek iyi insan için önemsizdir saçmalama lütfen! İyi bir insan mıyım diye sorgula bence en önemlisi o çünkü.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kotu olmadigima eminim fakat insanlar cok onyargili
Bu halinden memnun değilsen, sıkı bir diyet ve sporla istediğin harika fiziğe kavuşursun senin elinde ama karakterin igrencse o değişmez, kansız olan biri düzelmez öyle düşün.
önce kendine güven.. bu resimdeki gibiysen Türk erkeklerinin yüzde seksenbeşi tarafından begenilirsin yani seni hoşlandığın birisi begenmediyse diye her erkek öyle düşünecek degil
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani bu resimdeki gibi fiziki hatlarim net degil daha yumusak fakat kilo net bu
Off saçmalama herkes 4 4lükmü sanıyorsun ben de çok kiloluydum verdim her yerim çartadı şu an benimde mükemmel bir vücudum yok ama çok başarılıyımdır insanlarla konuşmaya çekinme sen adam öldürmedin suçlu değilsin ben eminim ki senin kalbin temiz elin jolun sağlam bunlara sahip olamayanlarda var SEN rahatsızsan kilo da verirsin yani ama kimse yüzünden vermek zorunda da değilsin. Senin kiloların senin hayatın. Toplumum tabularının canı cehenneme.
Tamam da o özgüven sorununun kaynağı erkeklerin şişman kadın beğememesidir dünyada erkek denen yaratık olmasaydı kimsede bu kiloda utanma sorunu olmayacaktı
Bazen bilinç altı bir şey düşünür ama sen o merkez düşüncenin farkına varmazsın. Aslında bilinç altında erkeklerin seni beğenmemesi korkusu yatıyodur bu sana özgüven eksikliği olarak yansır o çekirdek düşünceyi psikolog bulur sadece
Trip yapiosun kendi kendine onu inandirmissin cok yanlis dusunuyorsun. Ben eskiden kilolu olsun isterse cirkin olsun farketmez diyordum ama Şu an artik guzellige biraz onem verir oldum yine kilolu olsun ama guxel olsun 😂
İşte en büyük sorun bu. Bunu psikolojik bir sorun haline getirmişsin, ve büyük ihtimal stres altına girdikçe daha fazla alıyorsun. Kilonla savaşmadan önce kendine olan saygını kazanmalısın. Kilo her şekilde verirsin. Gerçekten çekinilecek bir şey yok önce diyetisyene gidip anlatırsan durumunu o seni yönlendirecektir.
Siskinliginle beraber 4 kilo cok normal sonrasinda sadece ayda 3-4 kilo verebiliyorsun hatta bir sure sonra kilo verme surecin duraganlasiyor. Yani zaten daha once denedim ama hep stres altindayim stresli olunca da yiyorum haliyle
Gençken bende fiziksel anlamda senin gibi hisler yaşardım ama gençken. Hayat fizik değil. Merak etme birgün bunun böyle olmadığını gösteren birileri çıkacak karşına
Maddi imkanim yok , mahallede kosuyla basla parktaki spor aletleriyle falan dersende malesef suriyeliler istimlak etmis ne sabah ne aksam rahat ettirmiyorlar
Onun fizik hatlarinin daha az net olan hali yani daha daginik ne yalan soyleyim simdi 🙄 ama kotu durmuyor yakisiyormus cevremdeki bir iki insancik oyle diyor 🙄
En İyi Cevaplar