Hayata karşı çok fazla karamsar bakmaya başladım bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Çok fazla geleceğimi düşünür hale geldim. Sanki geleceğimde hep kötü şeyler yaşayacakmışım gibi geliyor. Bu yıl mezun olacağım ama kendi meslegimde iş bulmam çok zor. Çevremdeki bazı kişiler beni kendisiyle kiyasliyor yanımda söylüyor. Kendimi kötü hissediyorum. Şu sıralar sınavlara çalışmaktan dışarı dahi doğru düzgün çıkmıyorum. Sürekli 6 7 saat ders çalışıyorum. Trioid ten dolayı da aynı zamanda sinirleniyorum ve zaten depresyondayken daha da artıyor. Kendimi berbat hissediyorum. Bu durumdan çıkıp olumlu düşünmek ıstiyorum. Daha önceden herşeye olumlu bakardım bir takım çok fazla olumsuz şeylerle karşılaşınca hayattan daha çok soğudum. Eskisi kadar komik eğlenceli biri değilim daha asosyal karamsar düşünceli biri oldum.
Hayata karşı çok fazla karamsar bakmaya başladım bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla