Canım çok sıkkın nasıl geçer gelecek kaygım?

2025e giricez ve üniversitem bittiyor önlisans okuyorum 5 ayım kaldı içim paramparça Bilecikte yaşıyorum Uşak'ta okuyorum hiç arkadaşım yok ailem çok kısıtliyici ben üniversite okurken kendimi gelistirdim bir arkadaşım sayesinde o kız kardeşim gibi aynı onunla antik kentlere müzelere herşeyi ilk onla yaptım ona o kadar çok alıştım ki her sabah onu görürdüm her gece yatarken evdeki mutluluğu huzuru ben yurtta odamda buldum o kiz arkadaşım da buldum uzak şehitlerimiz 10 15 saat kalbim paramparça Bilecikte kimsem yok çünkü ise girerim eve gelirim ne arkadaşım var ne ailem depresyonun dibini yasiyicam yine arkadaşım yok onun gibi çünkü üniversite bittince ayda 1 belki yılda bir görüşcez canım çok yanıyor kimsem yok diye

Canım çok sıkkın nasıl geçer gelecek kaygım?
Cevapla